Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Voor de prijs van een anderhalve Helix heb je zeker 3 Waroo's De meeste die kites delen met de (lichtere vrouw/vriendin) hebben een 3 kite quiver
|
|
|
Lex
|
Het is eigenlijk zelden andersom he, de lichtere man en de zwaardere vrouw
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Het is eigenlijk zelden andersom he, de lichtere man en de zwaardere vrouw Zeker nooit van feeders gehoord.
|
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Daar heb je zeker wel gelijk in ja. Maar 2500, euri tover je niet zomaar uit je zak
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gezien de windvoorspellingen gaan we weer maf posten ben ik bang Als het zo blijft zie ik een kabelsessie aankomen @ Wilcoos, daar heb je zeker gelijk in. Anders toch eens op de tweedehands markt kijken voor Waroo07, of bij Boardsports.nl bijvoorbeeld de bizarre aanbieding voor een complete Bularoo7 met 2008 upgrade
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Als ik het zo hoor wil ik toch graag 2008 materiaal. Anders loop ik weer achter de feiten aan. (beetje overdreven misschien). Maar hoef niet alles in een keer te kopen. Heb tenslotte de boxers nog. Stress factor is momenteel even dat ik vrijdag weg ga
|
|
|
|
martijn
|
Gezien de windvoorspellingen gaan we weer maf posten ben ik bang Ik doe mee. Ik heb deze week een niks week. Stage:S. yeah van facking 9 tot 5 een beetje met mensen meekijken en niks doen Zaterdag geven ze 20 graden op, als het niet waait ga ik ook niet naar de roha kitechallenge. Als het openbaar vervoer wat is wil ik zaterdag wel of een andere dag wakeboarden. En dan die dinsdag daarna naar zeeland, en als het daar ook niet waait aan de wakeboard baan op het veerse meer
|
|
|
|
d@ni
|
Durf et bijna niet te zeggen, maar vindt't stiekem nie zo erg die windloosheid. HEB NAMELIJK NOG GEEN BOARD!!! Stupid M*thf*ker ben ik ook. .. te snel verkocht
|
|
|
d@ni
|
Dacht ik die HAze 129 te bestellen.. is tie WEG!
Hebben ze alleen nog een 133...
|
|
|
|
d@ni
|
Ja
|
|
|
|
d@ni
|
PB maar Niet een 555 toevallig ook ergens??(Hoe bedoel je wanhopig?)
|
|
|
d@ni
|
Hoe is de 2007 Spleene rip 128 met hoogte lopen? Weet iemand daar iets over? Heb er nu een te koop gezien, hoe doet ie het tussen 555 en haze?
|
|
|
|
Spoon
|
hmmm.. wie heeft de wind weggehaald?? flauw hoor.. geef es terug?!
ik ga het zeggen hoor.. neej echt! dat doe ik! en dan moet je met de blote voeten naar bed...
geen pretje..
damn.. mooi weer, geen wind, niks weer, te veel wind... lang leve de koningin.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Windfinder heeft nu snachts een maantje er bij staan.......leeeeuuuuk.. wat ik wil is 25 knopen, niet dat kl*te maantje.
|
|
|
|
|
d@ni
|
Ik zei nog zo tegen m'n vriendin dat ze mijn filmpje niet op Youtube mocht zetten..
|
|
|
martijn
|
PB maar Niet een 555 toevallig ook ergens??(Hoe bedoel je wanhopig?) je mag mn pro x 2006 wel overnemen voor weinig
|
|
|