|
|
sanderw
Gast
|
zo ook maar ff kijken, wil nog wel een keer je kite testen markus!
|
|
|
|
geloof68
|
@Ed en markus: Zijn jullie ook van plan om de piek mee te pakken tussen 10 en 12? Ik heb mijn 10m verkocht, dus moet echt 'vroeg' het water op met een kleine kite.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ik probeer er wel voor 12 uur te zijn. maar ik zag 52kn. stoten,die sla ik ff over.
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Had het al gedaan voor voordat je dit bericht posten. Geld dan nogsteeds dat biertje als Audrey wint?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@Ed en markus: Zijn jullie ook van plan om de piek mee te pakken tussen 10 en 12? Ik heb mijn 10m verkocht, dus moet echt 'vroeg' het water op met een kleine kite.
Ik hoop Evan om 11u de storm in te kunnen schoppen en ga dan lekker achter de camera zitten, 's middags fijne bakken rippen, ik weet niet hoe klein jou kite is maar in de middag lijkt er ook wel een goede 6 te blijven staan? Jij rijdt toch in die mooie zwarte lange?
|
|
|
geloof68
|
Ik hoop Evan om 11u de storm in te kunnen schoppen en ga dan lekker achter de camera zitten, 's middags fijne bakken rippen, ik weet niet hoe klein jou kite is maar in de middag lijkt er ook wel een goede 6 te blijven staan? Jij rijdt toch in die mooie zwarte lange? Nee ik rijd in een Fabia Combi (blauw). Ik heb nog keuze uit 6/8/12 en het liefst vaar ik met de 6 of 8.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik moet eerst nog vrij krijgen morgenochtend, ach misschien dat zeuren om de werkdag naar zaterdag te verplaatsen wat helpt
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
ZO dat was lekker AM ZM! heerlijk met de 9m2 wezen spelen en het daarna nog ff afgemaakt met de skim Daarna nog even lekker aso een feestje gebouwd op de parkeerplaats met een lekker muziekjes
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Kijkduin was zeker ff lekker zeg van 4 tot 7 het luie zweet eruit geknald......... Vandaag van de goede kant laten zien. diverse boardjes terug gebracht en inmiddels drijvende tassen en schoenen weer op het droge gebracht.
Hebben mensen dan gewoon het hoge water niet door in de poel of wat??
Morgen na de middag nog iemand knuffelen op de Slufter?
|
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Kijkduin was zeker ff lekker zeg van 4 tot 7 het luie zweet eruit geknald......... Vandaag van de goede kant laten zien. diverse boardjes terug gebracht en inmiddels drijvende tassen en schoenen weer op het droge gebracht.
Hebben mensen dan gewoon het hoge water niet door in de poel of wat??
Morgen na de middag nog iemand knuffelen op de Slufter?
Heb vandaag een groep Duitsers hier ook van behoed. Hadden keine ahnung dat het zo´n vaart kon lopen. Toegegeven, heb zelf ook een aantal keer een close call gehad wat dat betreft.
|
|
|
geloof68
|
Rob krijgt steeds meer het gedrag van een BN-er; doet alles voor wat media-aandacht. De spullen liggen al in de Skoda !
|
|
|
|
|
|
geloof68
|
... in de garage:).
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
De 6 en 8 mtr ligt in de auto, de Gopro is opgeladen, morgen present vanaf 13.00 uur (zandbrommer of slufter)
|
|
|