|
|
|
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
|
Nou das mooi, toevallig hoop ik rond het middaguur op den spot te vertoeven!
|
|
|
PieterK

Logs: 0 | 241 uur
|
Windguru zegt dat het vandaag lekker waait. De zon doet mee. Gaat er vanochtend iemand nog naar Oostvoorne of Zandmotor? Ik heb tijd tot ongeveer 13.00. Toch nog wat afspraken staan 
|
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
zooo... voorste kruisbandje zit er weer in, ik ga jullie missen komend halfjaar.
|
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Ai dat is zuur  What happened? In Egypte eind mei kite loop verkloot. zat er al aan te komen, knie was instabiel na een spagaat in 2010. Varen ging nog wel maar de kans op blijvende schade is zonder kruisband veel groter. En je been zegt continu "niet doen", "niet zo hard", lastige passagier! Af en toe waren de signalen van de knie zo sterk dat ik me liet vallen zonder het echt te willen, heel bizar. Ik kwam telkens na anderhalf gefrust het water af, zoooo niks als je niet lekker volle bak kan varen! voor mij alleen nog pussy loops en ik ga me maar eens op strapless richten. Ik hoop in de zomer weer voorzichtige het water op te gaan. Nu bijkomen en wat fysio. En mooie spulletjes voor OR ontwerpen natuurlijk!
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Hm op een gegeven moment is het klaar idd. Misschien zou zo'n knie brace je ook wel kunnen gaan helpen met varen in de toekomst? .Meen dat aaron hadlow ook flink probleem had met zn knie wat wel weer aardig goedgekomen is. Beterschap! en succes met het herstel.
|
|
|
|
geloof68

|
Ik wens je een goed en snel herstel El Rudo!
|
|
|
Windhoos

Logs: 0 | 701 uur
|
Succes met herstel Rudo!
Ik sta inmiddels al bijna 3 maanden langs de kant vanwege een knieblessure en dat is echt %#%@& frusterend!!
|
|
|
chico

|
Rudo sterkte. Ik heb je al een tijd niet gezien en vroeg me af: andere interesses?
|
|
|
|
Yoram

|
Rudo, suc6 met het herstel!
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Hallo Rudo, heeeeeeeel veel succes met je herstel ........als het 6 maanden gaat duren ..... kun je begin mei een Rudo Comeback Tour houden langs de Zeeuwse- en Hollandse spots ........ .... is een mooi moment ....... niet? 
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
rudi, ik kom snel een bakkie pakken bij je. sterkte maat, en hopen op een perfect herstel! Kijk nog even naar deze foto als herstelmotivatie, die 6 maanden zijn zooooooo voorbij joh! voor je het weet sta je weer in ons onderstaande ballenbakkie. 
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
zooo... voorste kruisbandje zit er weer in, ik ga jullie missen komend halfjaar.
Goed om te horen dat de operatie geslaagd is! Sterkte de komende tijd 
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Succes Rudo, hoop dat je niet teveel dagen gaat missen 
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Rudo verdorie ben je weer op zoek naar knuffels van iedereen!! Ja dat mag ik zeggen want ik heb die 100 kg seks en geweld het water uit mogen dragen ;-)
Heb je morgen een biertje koud staan?
|
|
|
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
|
Rudo, beterschap oude baas! Heb je het expres in de winter getimed?
|
|
|