Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ik wil zondag even gaan kijken op de zandmotor zijn er dan nog meer mensen?
Altijd uitgestorven op de zandmotor sinds het daar niet meer in poel mag
|
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Altijd uitgestorven op de zandmotor sinds het daar niet meer in poel mag ja dat is waar, maar kan me nu voorstellen dat er toch redelijk wat mensen afgehaakt zijn en dat alleen de die hards over blijven dus vandaar m'n vraag
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Geloof me, het is er altijd druk En ik ben er ook mits de windrichting het toelaat
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Altijd uitgestorven op de zandmotor sinds het daar niet meer in poel mag Ben er al een tijdje niet geweest maar je mag dus niet meer in de poel kiten? Wel jammer vond het altijd wel lekker in het poeltje.
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Altijd uitgestorven op de zandmotor sinds het daar niet meer in poel mag Ben er al een tijdje niet geweest maar je mag dus niet meer in de poel kiten? Wel jammer vond het altijd wel lekker in het poeltje. het is verstandiger met nee te antwoorden
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
hoop toch iets meer noord dan voorspeld morgen. tis al zo lang geleden een echte harde noord. mn wetsuit is weer gemaakt dus kan dat droogpak gelukkig weer de kast in, beviel me toch niet na twee jaar zon zak weer aan. lekker warm maar je voelt je toch hulpeloos in zon clownspak.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Morgen maar eens naar de zandmotor toe. Moet toch langs Eurofun dus dat komt goed uit.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Morgen nog mensen naar oostvoorne?
Met NW in de voorspelling nou niet de beste plek... Of je moet een flink eind downwind gaan varen?
|
|
|
-=Banzai=-
Logs: 0 | 197 uur
|
Morgen nog mensen naar oostvoorne?
Met NW in de voorspelling nou niet de beste plek... Of je moet een flink eind downwind gaan varen? Ik ga ook naar Oostvoorne tussen 10:00-14:00 als het feestje niet te laat wordt. Met NW-W krijg je toch een onshore windrichting waar je geheel langs de autostrand kan varen richting Rockanje en terug naar de palen ? of vergis ik me ?
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Kom kom, Martijn! Droogpak is toch wel super in die kou. Sinds Brazil is een pak zowiezo zwaar behelpen.
|
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ja maar de bewigingsvrijheid om in de golven je lekker uit te leven heb je nie, te veel weerstand
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ja maar de bewigingsvrijheid om in de golven je lekker uit te leven heb je nie, te veel weerstand
Terwijl het niet zo zou moeten zijn ervaar ik het ook zo! En niet alleen tijdens het golfrijden.. Toch - als het morgen niet regent - trek ik het drysuit morgen wel aan
|
|
|
niels195
Geen avatar
Logs: 0 | 23 uur
|
Morgen ga ik ook naar Zandmotor. Heb eigenlijk altijd in Zandvoort gekite dus nu weer is wat anders:P Kom met de bus, is uitstappen bij Bushalte Plaats Langeveld, Monster de beste halte?
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Voorspellingen zien er super uit, word weer vliegen met de 7,5 op de sluf. 11 uur present
|
|
|
ronny
|
Haha wind wind hij is er al 20 knopen wie weet tot zondag
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Morgen ga ik ook naar Zandmotor. Heb eigenlijk altijd in Zandvoort gekite dus nu weer is wat anders:P Kom met de bus, is uitstappen bij Bushalte Plaats Langeveld, Monster de beste halte?
Je maakt een grap???/? Met deze temperaturen onbeschut omkleden? De halte is fout! Je moet camping Ockenburg hebben, in Kijkduin. Daar is ook gelijk de keerlus voor de buslijn.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik sla over mensen, wordt wakker met koppijn en ik ben een beetje verkouden. Heb van de week nog een hoop te doen dus het is beter dat ik thuis blijf.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Marc, een recreatiebriesje doet wonderen! zie de wind als een soort neusspay... je weet het zeker?
Kijk eens wat een geweldig medicijn dit is!
|
|
|