Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Yo, net ff herhaling gekeken van 13:00 journaal ook zij zeggen: N tot NO kracht 5 in de middag/avond en mogelijk 6 Jihaaa, riding till sunset. Im on my way to the strandstoel!!!!!! NU.
|
|
|
|
|
TtHoM@s
|
@ TtHoM@s: waar zijn die pica's geschoten? Ziet er goed uit @ ouddorp de afslag met de strand stoel in de blubber
|
|
|
|
Spoon
|
hehe jah...ik ga weer me de pest haasten om daarna op het strand mn 13 te kunnen slopen goed plan
|
|
|
|
martijn
|
als het vervoer dan ook nog eens meezit tho:P
|
|
|
Mr the Emperor
|
Vanochtend ben ik er achter gekomen dat mijn lichaam liever geen 'kiteloop head-first acties' meer mee maakt. De score is een héél licht gezwollen enkel, pijn in mijn ligamentum talofibulare anterius ofwel voorste enkelband, een stijve nek en ongelofelijk stramme knieen.
|
|
|
martijn
|
Vanochtend ben ik er achter gekomen dat mijn lichaam liever geen 'kiteloop head-first acties' meer mee maakt. De score is een héél licht gezwollen enkel, pijn in mijn ligamentum talofibulare anterius ofwel voorste enkelband, een stijve nek en ongelofelijk stramme knieen. ging zeker perongeluk? mijn nek heeft ook een keer 2 weken vastgezeten. is egt ver van lekker!
|
|
|
thomasr
|
als het vervoer dan ook nog eens meezit tho:P haha jah inderdaad.. ik doe mn best jonge
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Helaas was de beloofde 6 Bfrt niet op komen dagen, het was tussen de 14-17 met een tijdelijke uitschieter naar 20kn. Dat neemt niet weg dat Rauwe en ik gewoon met de 9m2 zijn gaan knallen ...zover er te knallen viel We hebben het hoge water meegemaakt, maar wat een ongelovelijke baggerzooi daar. Ik heb voor het eerst in mijn leven mijn board, pak, bar en zelfs kite met een schrobber en spons staan afspoelen in de tuin, allemaal onder die zwarte meuk. Wel flex dat er een douche is En van de voorspellingen voor het weekend wordt ik helemaal niet vrolijk, vol Oost. Misschien ook maar 1,5 uur sturen om naar vrouwenpolder te gaan
|
|
|
hans
|
@michiel is het goed als ik ook een keer met jullie mee gaat, mijn kite maten zijn niet zo fanatiek als ik of kunnen vaak niet door werk in weekend. en ik vind het gezelliger met nog meer kiters als alleen. p.s ik kite vanaf 2005
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@michiel is het goed als ik ook een keer met jullie mee gaat, mijn kite maten zijn niet zo fanatiek als ik of kunnen vaak niet door werk in weekend. en ik vind het gezelliger met nog meer kiters als alleen. p.s ik kite vanaf 2005 Tuurlijk, geen probleem. Kijk hier wie er gaan en waarheen, dan zit het altijd goed
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hij was wel ff lekker, nog ff lekker die bandit van michiel afgeranseld (en hij mijn fuel:P). maar die bagger is serieus niet leuk:(
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hij was wel ff lekker, nog ff lekker die bandit van michiel afgeranseld (en hij mijn fuel:P). maar die bagger is serieus niet leuk:(
wat versta je onder bagger? Die bandit?
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Nadat vandaag me nieuwe board binnen kwam en ik hem in elkaar gezet had, ben ik vanavond ook even op autostrand geweest. Heb wel opgelet niet verder te gaan als water waar ik kan staan, want zag het niet zitten nog een keer een net nieuw bord kwijt te raken met NO. Wind viel beetje tegen en werd naar dat het later werd steeds minder.
Kan als ik nu goed waterstart inmiddels goed blijven staan beide kanten op, alleen hoogte houden of lopen lukt nog niet. Hoop volgende keer met iets meer power dat het beter gaat ! Werd gek van steeds dat *** eind teruglopen.
Als de wind vanuit W komt heb je dit probleem niet meer toch, als nog niet goed hoogte kan lopen. Dan vaar je gewoon stuk verder door naar een kant en kom je wat makkelijker terug op de plek waar je beggon ?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
was best lekker Ouddorp gisteren middag/avond behalve die blubber zooi!!! in die poel. WTF. ik ruik het nu nog! nog even lekker een backloop-kiteloop head into the mud gemaakt, smaakt goed hoor! anyway, toch lekker gerost met z'n 3-tjes. er was verder geen kip. aankomend weekend hakken op slettenpolder. adios
|
|
|
|
Spoon
|
wat een aparte vinger heb jij als je die codes met 1 vinger kan typen
|
|
|
|
|