Spike_L
|
@NorthJaimeJoe Die van mij? Nope, ben mijn board niet kwijt geweest gelukkig!
|
|
|
Jolien.
|
Lekker kunnen varen mt mn 9 tot een uur of half 3. Was er met Patrick, en echt.. tering wat een lekker daagje zeg! De wind nam wat af, en we waren echt helemaal stuk.. dus nu maar lekker douche.
@Poor; heb nog gekeken, maar je volgensmij niet kunnen spotten. Wat vaar je?
|
|
|
Lex
|
wat een dag. eerst even wennen aan mijn nieuwe board...daarna keihard geknalt...ben nog nooit zo hoog gegaan En lekker rustig (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
wie is er trouwens morgen? ikke wel (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jolien.
|
Lex,, waar vaarde jij mee? Patrick & ik heb nog ff staan kijken.. en tering, een gast met een SS ging hoooog! Iedereenwas lekker bezig! Geen Beginners.. echt heeerlijk. Wat een teringgeile dag!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@ NorthJaimeJoe: JIj had dat petje op?? Dan heb ik je ff gesproken zelfs!
@ Joo.Lien: Ik was er vandaag niet, moest tot 5 werken. Wat ik gister schreef ging over morgen. Ik vaar of een rode 12 of een blauwe 8 Torch. White pants, long hair! :-)
@jJerRoenN: Die 12 was bedoeld voor morgen..maar de 8 gaat ook maar mee..gaat harder waaien dan gedacht.
@ Spike: Was dat je maat die met zijn Waroo 07 was gecrashed??
Als de lessen morgen doorgaan ben ik er vanaf 10 uur..anders heb ik nog vervoer nodig! Dus post ff je plan!
|
|
|
Lex
|
Lex,, waar vaarde jij mee? Patrick & ik heb nog ff staan kijken.. en tering, een gast met een SS ging hoooog! Iedereenwas lekker bezig! Geen Beginners.. echt heeerlijk. Wat een teringgeile dag!
dat was leon. Ik was achterin bezig met een groene north rhino 9
|
|
|
JO'Neill
|
@ Poor: Dat was ik idd....morgen ben ik er weer..uurtje of 2...lekker dagje morgen met zon (H) beter dan die f*cking vlagerige wind van 10 tot 30+ knopen whahaa...maar wel vet..lekkere hangtime met zo'n driedubbele lift!! (H)
|
|
|
Jolien.
|
Goh dan heb ik jou ook gezien NorthJamieJoe.. Je zat gelijk bij dat duintje?
|
|
|
JO'Neill
|
jaa klopt! wie was jij dan???
|
|
|
JO'Neill
|
Ging jij rond een uurtje of 3..4 naar huis en je liep terug met 2 jongens??
|
|
|
Jolien.
|
Ehm met Groene Waroo& een rode Element Was met een blonde jongen, rond uur of 11 kwamen we aankakken, en rond 3 uur gingen we weer. We liepen met de kites terug van t schelpenbankje naar t eerste duintje. Beetje bezig geweest voor het 1e duintje
|
|
|
Spike_L
|
Yep...dat was mijn maat zijn Waroo 07 die hem gecrasht had. Nou ja, gecrashed...hij heeft iets ongelooflijks stoms gedaan: Hij kreeg zijn kite niet meer herstart (diepe gedeelte) en besloot toen om naar zijn kite toe te zwemmen, ZONDER zijn lijnen op te wikkelen. en ja, hij raakte verstrikt in zijn lijnen, gelukkig met 1 been, anders had het veel erger kunnen aflopen. gelukkig was ie zo slim om zich te laten afdrijven naar het vogel gebied waar ie wel weer kon staan. Kite laten leeglopen en terug strompelen naar de kant met zijn kite aan zijn been vast gebonden. Was weer een wijze les voor hem. Maar we nemen morgen een herkansing: einde van de middag willen we het weer gaan proberen en hopen dit keer op goed wind, niet vlagerig!
|
|
|
jeroen90
|
heeft nog iemand plekje over voor naar het autostrand die langs spijkenisse komt? (iedereen komt langs spijkenisse:P)
|
|
|
Spike_L
|
Ik kom zelfs uit Spijkenisse, alleen ik werk in de Botlek en ga vanuit mijn werk meteen door..solly!
|
|
|
JB - On The Edge
|
Wat een heerlijk dagje vandaag...aan de ene kant...eerst tot half 3 les gegeven..was pittig met zoveel wind...maar goed...toen kon ik eindelijk mn 8 op gaan pompen....blijkt hij ineens te lekken langs mn deflate ventiel! Fuck!! Nog wel ff met een 6 gevaren die we nog van het lessen hadden...en dat ging net...maar was niet heel leuk....wel heerlijk mooi weer en lekkere wind!! Ik moet gewoon echt snel mn nieuwe kite!!
@ Joe; Ik zag je nog varen!
|
|
|
JO'Neill
|
jajaja..was zeker lekker dagje vandaag!! heb nog gekeken maar zag geen witte short varen ...wat voor 6m vaarde je??
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Was zeker een goede dag vandaag! Lekker gevaren met mijn 9m. En het hoogte lopen ging perfect en ik was zo voorbij de lessers. Mooi een beetje geoefend met bochtjes maken. Alleen jammer dat blijkt dat me LE van mijn kite lek. Maarja dat hoort erbij.
|
|
|
|
JO'Neill
|
jaaa zag t!! Mn neefje en ik zeiden nog..1tje is lekker aan t loopen (H) Goed bezig man
|
|
|
ROBST3R
|
wat zijn de voorspellingen voor van het weekend?
|
|
|
Jolien.
|
Morgen een 3tje.. Whaaa is ff lekker die nieuwe 13 m Waroo van me testen
|
|
|
JB - On The Edge
|
Wordt niks meer....komende dagen ook niet echt...maar goed! Morgen heb ik wel mn Waroo!!! Heb wel vet zin er mee te gaan varen.....maar nu nog wel mn Torches zien te verkopen..
|
|
|
Jolien.
|
Poor.. Teletext ; Deze week rond de 4 .. kom je echt wel weg met je 11 (grinnik_kitesmiley) ik iig wel met mn 13. Ben je er ook zo blij mee, haha ?! Man ik kan niet wachten om die 13 uit zn tas te halen
|
|
|