Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zo ik ben er ook weer terug uit Valencia. Tentamens zijn 50-50 gegaan dus wordt nog even studeren. Maar deze week eerst kiten!!! (wendy_smiley)
Gaan er morgen, donderdag en vrijdag nog kiters richting oostvoorne / slufter?
|
|
|
StevenHill
|
Ik ga morgen en overmorgen vroeg in de ochtend. Morgen uur of 09:30.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@MB zag idd dat de voorspelingen iets zijn terug gedraaid. ik houd het wel in de gaten, ik kan op het laatste moment nog vrij nemen. jammer dat ik donderdag geen vrij kan nemen, dan zit ik heel de dag in vergaderingen, ga dan wel aan het einde van de dag. als er geen wind is, ga ik zaterdag wel mee, dus je kan dan wel meerijden als je wilt. hoezo gaan we dan naar alphen i.p.v. naaldwijk? nou ben benieuwd of het morgen nog wat word, hopelijk neem ik niet voor jan l*l vrij.
|
|
|
|
hans
|
morgen ook vrij genomen dus ook naar playa in de loop van de ochtend
|
|
|
hans
|
lex, ik kan je rond half 11 , 11 uur ophalen
|
|
|
|
Lieketjee
|
ik ben er morgen ook ... en lex...ik ben beetje bang dalijk spring je over me heen .... whahaha...
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik vertrek om half 6 met Robster vanaf Schiedam...zal wel ff file rijden zijn...dus half 7 op het strand ofzo... Hopen dat er dan nog wind over is...
Vrijdag heb ik ook wel hoop...en werk dan maar tot 15.00...
|
|
|
martijn
|
ik ben er helaas toch niet bij....
veel plezier allemaal!
|
|
|
|
rocket man
|
ik hou het nog in de gaten, maar als de voorspelling niet verandert, ben ik er ook, eindelijk seizoen openen
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
h2h ik zie dat playa erggg druk gaat worden, dus ik denk dat ik lekker naar de golven ga. Eens beginnen aan de Flat3
|
|
|
D.D
|
Ik twijfel!!! Of autoplaya of anders hoek van holland met trein:) Autostrand kan ik rond 8 uur sochtends zijn! en terug heb ik dan geen vervoer en moet dan wel rond 3 uur echt weg van het strand! Dus, meer die naar hoek van holland gaan? Ik hoor het wel!!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
donald duck, hoek van holland lijkt me ook wel gezellig! alhoewel daar een wat vervelender stroming/golven staan dan andere spots boven HvH
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
HVH met de trein...bikkel hoor...heb het ook 1x gedaan. Met de trein, en dan met mn vouwfiets verder naar het strand gereden...geen pretje...uiteindelijk niet eens meer gevaren...
WEl apart dat WSW het na 15.00 opgeeeft...en andere berichten nog toenemend tot 6 voor de middag geven.. enfin...er gaat weer gevaren worden morgen....
WIND: ZUIDWESTELIJK, 7-11 KN, IN DE KUSTPROVINCIES 11-17 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 17-22 KN. AANVANKELIJK LANDINWAARTS ZUIDELIJK EN ENKELE KN MINDER. IN DE MIDDAG OVERAL 3-5 KN TOENEMEND.
|
|
|
D.D
|
@rauwe! ik ga rond 8 uur hier weg met de trein, ben denk ik rond 9 uur half 10 wel op het strand. Kom je ook dan? Poor, ik heb het al vaker gedaan hoor! met de spullen sjouwen naar het strand:P Dit keer neem ik me rollerbag mee:) Morgen hopelijk met me 8 knallen!:)
|
|
|
rocket man
|
yes, yes kindertjes naar school en a'playa here i come, 10:00 moet lukken
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ook ff een ochtendsessie boeken op playa, rond middaguur weer naar huis. Ik ga zo rijden afhankelijk van de files. Ik hoop dat de meeste mensen nog drank in hun kraag hebben van gisteren en later op gang komen
|
|
|
Ondabeach
|
Hey Rudo gezellig .. we komen er aan!!!! (die lange en die korte)
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik ook ff een ochtendsessie boeken op playa, rond middaguur weer naar huis. Ik ga zo rijden afhankelijk van de files. Ik hoop dat de meeste mensen nog drank in hun kraag hebben van gisteren en later op gang komen
of je half dronken van de weg rossen WHAHAAAAA ff de kidskes afgooien & playawaardz
|
|
|
|