|
thomasr
|
voorlopig wordt het of maandag of dinsdag of woensdag met de 12, kan die nieuwe negen waarschijnlijk voorlopig nog niet testen...:S
|
|
|
martijn
|
haha dude's ik vondt hem leuker klinken Ik heb m trouwens, strakke bak alles! wat ik alleen niet snap:P dat je de kite er aan de onderkant uitmoet halen, en dat als je de rist boven openmaakt je alleen maar een net hebt zodat je er ook niks in kan doen. dat blaadje (handlijding) ga ik nog meer eens zoeken, ik kon hem nergens vinden hopen op volgende week! waarom niet tho?
|
|
|
JO'Neill
|
die rits..dat is de onderkant...dat net is bedoeld dat je je kite erin kan doen met de struts opgepompt..
|
|
|
martijn
|
die rits..dat is de onderkant...dat net is bedoeld dat je je kite erin kan doen met de struts opgepompt..
ok thanks! dan klopt het dus gewoon. Handleiding zat er niet bij, ik vondt een briefje met alle onderdelen van de kite. bij user manual en repairkite stond geen v'tje die ziten er dus niet bij, geen probleem. De afstellingen staan ook in het review hier op kitehigh. ik wel haar uitlaten!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
en makkelijker te laten drogen als het schatje nat is.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Trouwens, dit weekend heb ik mijn 8 mtr. Rise loop-ram-stampdoek maar.... maandag /dinsdag gaat het blazen en dan kan ik niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is dat wat. misschien maandag einde middag/avond. dus duim even allemaal dat het blijft blazen. anders woensdag.....
|
|
|
martijn
|
Kan ik Maandag en/of dinsdag en/of woensdag met iemand mee rijden voor uiteraard de benzine kosten. Ik kan dan op een plek staan waar je langs komt misschien maandag einde middag/avond. dus duim even allemaal dat het blijft blazen. anders woensdag..... ik duim, als jij dan duim dat ik vervoer heb
|
|
|
marc010
|
Al die verhalen over nieuwe kites,
pffff. Ik ben het zo zat!!!!!!!!
Weet je wat,
Ik ga morgen wel naar Almere voor een 7m waroo met 07 bar,
Sta ik niet zo snel meer overpowerd met mijn 12..en hoef ik niet meer zo jaloers naar mijn pc scherm te staren!!@!!
|
|
|
martijn
|
je wilt niet weten wat ik ervoor moet doen marco aan die warroo zal je wel veel plezier beleven maandag waarschijnlijk al!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ha die Ron, ook al een 8m2 Rise aangeschaft. Ik kan ook niet a.s. maandag, dinsdag en woensdag als het weer flinik gaat woeien. En Rudo ook al niet, jij niet, wat is er aan de hand? Ik heb nog een beetje stille hoop voor zondagochtend. Finger crossed want het weerbericht is erg instabiel, wie weet verandert het nog in positieve zin
|
|
|
thomasr
|
jongens ik zit maandag tot donderdag aan de grevelingen, waarvan maandag en donderdag voornamelijk reistijd (jaja we gaan fietsen ) maar nu mag ik van mijn ouders niet mn kitespullen meenemen, omdat ze het én niets vinden dat ik (waarschijnlijk) alleen op een onbekende spot bezig ben, omdat iedereen zo leip is om lekker naar zee te gaan... én vinden ze het erg onsociaal voor mn vrienden als ik de hele dag aan het kiten ben... duss omdat ik toch wil kiten heb ik het zo geregeld dat ik met de hele vriendenmeuk op dinsdag of woensdag naar de brouwersdam of ouddorp fiets, alwaar mijn oudertjes netjes staan te wachten met mijn spulletjes. dus ik hoop op extra dikke wind want dan kan ik die 9 meter vrouwelijk eens gaan ontmaagden! haha maar Martijn, hebbie em nou al opgepomt ergens?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey Ron, top die 8m, dat is de sweetste van allemaal, als je die lekker gepowered vaart ben je koning! Low end voor jou 17-18kn schat ik. Proviciat! niet onder swaffelen he, da's viessssssss
|
|
|
Ron Rodeo
|
En Rudo ook al niet, jij niet, wat is er aan de hand?
heb maandagmiddag om 14:00 belangrijke afspraak en dinsdag om 12:00 een sollicitant. dus, mooi klote tijden want dan waait het lekker. Ik gok op maandag einjde middag.avond.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Kan ik Maandag en/of dinsdag en/of woensdag met iemand mee rijden voor uiteraard de benzine kosten. Ik kan dan op een plek staan waar je langs komt misschien maandag einde middag/avond. dus duim even allemaal dat het blijft blazen. anders woensdag..... ik duim, als jij dan duim dat ik vervoer heb waar woon je eigenlijk?
|
|
|
martijn
|
Hendrik Ido Ambacht whow, ik zou kan nu gewoon het lowend van mn kunnen 10 testen en maandag zn highend. Hopenlijk kan ik erbij zijn!
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Hmm ga morgen denk ik vroeg opstaan ergens tussen 12 en 15 gaat de wind liggen volgens watersportweer Maandag en/of dinsdag ben ik ook van de party
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja, de voorspellingen zijn weer anders, nu ineens in de ochtend ook mooi weer + wind. Ik moet zo weg. Dinsdag moet ik een training op locatie geven, dus maandag nodig om voor te bereiden en geen avondsessie helaas Hoop nog op een beetje woei dit weekend of vanaf woensdag in de avond
|
|
|
thomasr
|
mijn ouders gaan vanmiddag naar de br.dam en ik hoop dus dat die verandering-in-richting-naar-west/zuidwest eerder komt, want ze gaan maar een middagje en hij gaat pas rond vijven draaien, pcies als we weggaan..
|
|
|
jeroen90
|
Ja, de voorspellingen zijn weer anders, nu ineens in de ochtend ook mooi weer + wind. Ik moet zo weg. Dinsdag moet ik een training op locatie geven, dus maandag nodig om voor te bereiden en geen avondsessie helaas Hoop nog op een beetje woei dit weekend of vanaf woensdag in de avond gebruik de zondag om voor te berijden maandag ziet er perfect uit wel heel de dag regen maar goede wind.
|
|
|
martijn
|
joehoe, ik ga straks tot en met donderdag bij mn neefje logeren in borselle vanuit mn raam kan ik dan de duinen zien, en binnen 3 minuten fietsen zit ik op het strand. dat wordt dus die rise aan de tand voelen .
|
|
|
|
|
Lex
|
ik ga wel ff koekeloeren denk ik Zondag overdag is er geregeld zon en kan er een enkele bui vallen. De temperatuur loopt op tot ongeveer 21 graden en de zuidwestelijke wind is meest matig, rond kracht 3, langs de kust af en toe vrij krachtig, kracht 5.
|
|
|