YouriB
|
Morgen komt pas me nieuwe 7 binnen,Dan maar die oude aftrappen morgen :-)
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Morgen komt pas me nieuwe 7 binnen,Dan maar die oude aftrappen morgen :-)
Dus morgen kan ik eindelijk je F16 zien
|
|
|
Alferink
|
Jeah, met ze 3en in 1 auto, het streven; zonder schoonmoederdoos op vakantie. Het lijkt nog te gaan lukken ook m.b.v. ons kiteologischruimtelijkinzicht.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ga later in de middag nog naar de Sluf..wind is net ok. Morgen wordt wel hard...maar regen en onweer....hmmm...klinkt niet echt lekker toch?
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Damn zeg ik ben cold turkey aan het afkicken. Ben in mijn home away from home in kroatie (Jelsa), maar er is hier nergens op het eiland een plek om mijn kite de lucht in te krijgen. Bovendien staat er alleen maar een laf windje afgelopen dagen. Ik hoop dat er een keer goede woei aan komt, ik heb wel een klein zandstrandje gespot, maar ligt nogal ongunstig verstopt in een baai dus er moet een knoer harde maestral staan om eruit te komen. Of ik pak een taxi bootje richting Bol, daar kan je wel kiten Zo niet dan sla ik als er wind is de tussenstop in Oostenrijk over op de terugweg en ga ik nog ff lekker de laatste dagen van mijn vakantie kitend slijten
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
fok hij was lekker net:D soms toch nog redelijk gepowered met de 9m en soms wat minder, perfect om dingetjes te oefenen. Zoals de sbend met een downloop, eerst nog maar wat meer controle over de sbend hebben...
|
|
|
|
martijn
|
morgeee (BDAM) update van Thomasr, ik kreeg een heel vervelend smsje van hem . hij is dinsdag naar corsica gegaan, elke dag gevaren +- 31 graden, 7m weer en een zalige spot!
|
|
|
hans
|
ik ga misschien zondag naar brouwersdam, kijken of het wat minder druk is daar
|
|
|
Lex
|
ich bin das hole wochenende naturlich present auf das Autostrande
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
schuif morgen ook een beetje wind naar El Gouna a.u.b.. ik zou bijna annuleren en een week later gaan. Veel plezier Ron! Tot over een aantal weken ik ga misschien zondag naar brouwersdam, kijken of het wat minder druk is daar
Forget it Hardstikke druk ook. Plus pas eind van de middag hoog water wat die spot relax maakt. Morgen idd. baggerweer opgegeven, plus kans op onweer aan onze kust. Opletten dus. Maar ik ga zeker kiten. weet alleen nog niet op sluf of playa
|
|
|
Lex
|
aaach Michieltje, kom gezllig naar Playa
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Rond de klok van 11 laag water, pas tegen 16:45 uur hoog. Als mijn pa komt ben ik sowieso op playa
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
aaach Michieltje, kom gezllig naar Playa Ja! Verlaag je is gezellig tot het niveau van de mensen op het playa zoals ons? Lex neem je bier mee haha
|
|
|
|
Spike_L
|
Morgen ochtend half 9 present op de autoplaya! Mits het niet te hard regent!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hmm, het wordt niet echt laag water met max 39cm onder NAP om 11:45, plus opstuwende westenwind die vanacht al op gaat steken. West is natuurlijk wel de bom op de Maasvlakte. Ik denk gezellig naar playa dan maar
|
|
|
Alferink
|
Weet je het zeker, wordt je dan nog wel serieus genomen op andere spots?? Ben je niet bang voor je imago.
|
|
|
Mriek
|
Welke dag wordt op de Playa beter om te kiten (voor mij als beginner met een 10M) denken jullie, zaterdag of zondag? Ik zou eigenlijk rust nemen, maar het kriebelt!
|
|
|
hans
|
ik zeg ga lekker zondag , morgen teveel wind voor je 10 .
|
|
|
|
Mriek
|
Hm, dacht ik al, maar 'k geloof dat het zondag niet veel minder wordt. We zullen zien. Iedereen die deze wind wel aankan, enjoy it, bigtime!!!
Stel, stel, stel dat ik een kleinere kite erbij zou kopen, wat zou dan het beste zijn? 6, 7, of 8? De Jekyll komt alleen in even nummers en weer een Gaastra scheelt de kosten van een nieuwe bar.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Weet je het zeker, wordt je dan nog wel serieus genomen op andere spots?? Ben je niet bang voor je imago.
Heb ik al een imago Moet niet gekker worden Maar idd. krijg ik opmerkingen als ik op de 'andere' spots weleens vertel dat ik voetplaya frequenteer: "dat is toch alleen voor beginners?" "Dat pleuriseind lopen?" "Wat moet je tussen die prutsers?" Wij weten wel beter @ Tarifagirl: zaterdag en zondag vrijwel dezelfde wind. Ik vermoed zo tussen de 20-25kn. Voor een gevorderde geen probleem met een 10m2, jou zou ik aanraden tussen de 14-20kn te blijven oefenen totdat je hoogte kunt lopen Op een 10 sluit een 6 over het algemeen wel aan. Een 8m2 heeft waarschijnlijk erg veel overlap. Maar zou dat wel even navragen. Kan nl. per kite weleens verschillen. Echter om met die kite ook daadwerkelijk het water op te gaan moet je echt wel eerst kunnen varen. Dat is beslist gevaarlijk als je net kan varen. Dat bleek ook twee weken terug weer toen het ineens harder waaide dan voorspeld was. Heel veel beginners over het strand getrokken zien worden
|
|
|
Mriek
|
@ Tarifagirl: zaterdag en zondag vrijwel dezelfde wind. Ik vermoed zo tussen de 20-25kn. Voor een gevorderde geen probleem met een 10m2, jou zou ik aanraden tussen de 14-20kn te blijven oefenen totdat je hoogte kunt lopen Maar ik kán inmiddels al aardig hoogtelopen! Neemt niet weg dat het een beetje te pittig voor me is waarschijnlijk... :'( Maar thanx voor je advies!
|
|
|