martijn
|
goh je zou maar school hebben....
|
|
|
|
ROBST3R
|
Of zoals mij in de grote mannen wereld gewoon moeten werken
|
|
|
JO'Neill
|
Je zult toevallig vrij zijn omdat er toevallig een les geskipt is (H)
|
|
|
-Mark-
|
jep en je zal maar weer in scheveningen moeten werken op het dak maandag waar ik de kiter´s bijna kan zien kite Maar morgen ook maar is ff kijken
|
|
|
Phyxsius
|
Is het te doen om met een Fuel 13 wat te gaan ploeteren bij 6 m/s in Oostvoorne vandaag, of valt ie dan gewoon uit de lucht ?
|
|
|
ROBST3R
|
niet te doen
|
|
|
Phyxsius
|
ok, thx om me uit m'n lijden te verlossen (grinnik_kitesmiley) Dan nemen we maandag maar een dagje vakantie
|
|
|
D.D
|
Maandag zo hard knallen Gelukkig ben ik toevallig 12 uur klaar met school door les uitval (grinnik_kitesmiley) Maar is er iemand die toevallig nog rond half 1 of 12 uur langs barendrecht komt? (grinnik_kitesmiley) Iig ben ik er anders savonds wel
|
|
|
|
D.D
|
wat denk je sluf of playa?
Laag water slufter.. hoog water autostrand!:P
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Wel tegenvallend voor vandaag....wellicht dat morgen toch nog wat wordt! Ik hou het ieg wel in de gaten.
Maandag wordt wel veel wind, maar zou ook erg veel regen kunnen zijn..en dat is minder....
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
poor ben je vandaag gegaan?? ik heb de windmeter niet hoger zien staan dan 6m/s, zonde van de rit dus;)
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ow okee, tja maandag wordt de dag! nu nog ff auto fixen:)
|
|
|
R.B.
|
Laurens hoe staat het met je board?? En misschien kun je maandag wel met mij mee rijden.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
boardje is gaar, nieuwe komt er volgende week aan:) gelukkig is het bij twee inserts gebleven:)
|
|
|
ROBST3R
|
tis nu 8.5m/s
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
als ik maandag ga ga ik vroeg, 9:00.. pb maar ff er is evt. wel een plekkie. ochtend hakke dus. en regen - dat zal wel meevallen - zeg poor ben jij soms bang om nat te worden
|
|
|
R.B.
|
tisss weer zover ik zit nog te twijfelen of ik zal gaan ene moment 12,6m/s 5 minuten later 8,8m/s wat moet je daar nou mee?
|
|
|
Spoon
|
jah idd.. ik twijfel ook erg... maar het zou alleen maar minder worden vandaag toch? dus dan is het voor mij klaar...
helaas.. en morgen word het alleen maar hard? ik moet toch echt is gaan sparen voor een kleinere kite :S>...
|
|
|
Spike_L
|
Hmmm...ik kijk het morgen ff aan...neem wel mijn spullen mee, even kijken of het in de middag niet TE hard wordt...anders ga ik dinsdag!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ben vandaag nog ff geweest met Robster! Was tussen 1 en 3 prima te doen met de Waroo 11! Daarna werd het nog vagere wind en zijn we maar gaan inpakken. Maar vooralsnog lijkt de lowend op een knoop of 15 te liggen voor mn Waroo 11 en daar ben ik niet ontevreden mee.
Morgen wordt wel beulen denk ik....maar als ik nog vervoer heb ga ik misschien 's avonds nog wel ff....meteen ff de highend checken!
En anders wordt dinsdag wel goed denk ik!!
@ El Rudo: Niet bang voor water, maar vette buien brengen vette windvlagen en dat kite niet zo lekker...en hou er ook niet van mn kite nat in te pakken...vandaar..
|
|
|