Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Verwachting van 14:00 tot 02:00 uur: Vlissingen Zierikzee Hoek van Holland west tot zuidwest 5-6, afnemend 3-4,enkele regen of onweersbuien,zicht goed, in neerslag matig tot slecht
|
|
|
d@ni
|
Ik hoop't , maar dan moet het niet ineens TE los gaan voor m'n 11je. :'( Dan mag je mij bellen Ok, dan kom jij ff lekker met je kleintje naar het water
|
|
|
d@ni
|
Toch heb ik er vertrouwen in, komt goed, nu al 19 knp. Dat is ideaal, zo mag tie blijven!
|
|
|
ROBST3R
|
HEHEHE regent aardig op dit moment! Heb verdriet met diegenen die op `t strand zijn:D
|
|
|
Spike_L
|
@Robester niet zo gemeen he... ;-) Vanavond eerst naar de Opticien, ben bang dat ik aan aan m'n kite sessie van zondag een paar ontstoken ogen heb overgehouden (draag lenzen). En kite met bril gaat lastig....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
een 9.6 m/s volgens de windroos. Ik wil hier weg
|
|
|
ROBST3R
|
is alweer 7.0:D
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
En compleet West van richting nu.
Ach ik kijk het nog even aan.
|
|
|
Le Ber
|
Ik gok erop dat het morgen beter wordt, is toch iets te ver rijden vanuit Tilburg/'s-Hertogenbosch om erop te gokken met dit weer
|
|
|
d@ni
|
Botlektunnel afgesloten en nog maar 14knp. Dit wordt hem niet, ik ga lekker naar huus.
|
|
|
d@ni
|
hmmm wie gaat nog meer?? ik heb wel ff zin..alleen geen oostvoorne.. edit leuk, hij is oost.... nog ff wachten... Trekt wel weer aan, maar heb geen zin in die file van 10km
|
|
|
thomasr
|
@ dani, kwam jij nou uit ZWijndrecht? ik denk dat morgenmiddag en zaterdag zowiezo goed worden..
|
|
|
Alferink
|
Botlektunnel staat ook vol water, dus...
|
|
|
Spike_L
|
Ik zit op mijn werk aan de A15.... Ik zie het helemaal vast staan hier (Rozenburg richting ridderkerk). Zal andersom (Ridderkerk - rozenburg) ook net zo vast staan.
|
|
|
ROBST3R
|
@ Le Ber: Was jij er maandagavond ook?
Windhoeroe zegt dat het heel de week oosterwinderig wordt
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Mjaa..jammer....stond op het punt met RP te gaan...kakt de wind ineens weer in..,....had WSW toch nog aardig gelijk...en KNMI niet! (6/7...)> Helaas het weekend andere verplichtingen...
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Hehe, ik werk bij ECT, dus kan Oostvoorne ruiken van af hier.... Werk lekker door dan kan ik morgen wat eerder weg om te kiten
|
|
|
Le Ber
|
@ Le Ber: Was jij er maandagavond ook? Neen, zondag avond Maandag was ik te gaar, mijn rechterpoot is nog steeds niet helemaal hersteld van het afgelopen beul weekend
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Jongens help eens!
Ik twijfel, ik ga een x-ride kopen denk ik maar weet niet welke maat ik moet nemen. De M of de S. Ben zelf 175 ofzo en weeg 80kg. Heb al een dragon 138cm.
|
|
|
Alferink
|
een S en die 138 verkopen
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Die dragon 138 blijft gewoon lekker Heb mijn Haze 137 al verkocht. Maar waarom de S?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Gaan er nog lui morgenmiddag naar de playa? Als het weer meewerkt probeer ik er rond 1300 te zijn @Wilcoos: misschien is het mogelijk om ergens beide maten te testen... Dan weet je uit eigen hand welke je lekkerder vind! En als je nog een plankje hebt, heb je ook niet heeeel veel haast toch?
|
|
|
|
|