Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Ik vind het vaag, werd nog gewaarschuwd door een andere kiter met een heeeele mooie vlieger toen ik die kant op ging, terecht want ik wil niet in een vogelgebied gaan kiten. Op de de sluf staan links van de 1ste trap bordjes, en dat zou dan langs de hele kust doorlopen tot de bordjes 300m rechts van het 1ste duintje op de playa. Dit plaatje van HL geeft een veel kleiner gebied aan, en dan zou Okicoke wel mogen raggen daar.
zo is dat! Rebel Rhino ik respecteer je comm. ik let er normaal ook echt wel op en spreek ander er beleefd op aan. Maar volgens het plaatje van Rudo ben ik zeker niet in rode gedeelte geweest sterker nog. er staat bij laag water niet eens water in het rode deel. en met hoog is het er niet fijn varen dus komt er vaak niemand. waar gevaren werd is achter het zandbankje wat op een ballon lijkt (dieper gedeelt) dus ver van de vogeltjes.
|
|
|
ROBST3R

|
@el rudo, had jij gisteren die geel met blauwe shockwave?
|
|
|
ROBST3R

|
vaag dat niemand mij herkend, ben altijd achterin bezig met mijn roze warro11m:P Roep eens een keer als je me ziet
|
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
woensdagmiddag nog badgasten op voetplaya?? gaat goed worden volgens mij. lekker die waailap weer op z'n donder geven. 
|
|
|
R.B.

|
Gisteren zeker lekker geknalt mijn F16 gaan steeds beter. Maar ff een vraag gisteren stond er een fotograaf bij de "vaargeultje" iemand in een rode trui/jas hij/zij had een camera op statief, weet iemand van jullie waar die foto's geplaatst worden?
@ lex leg is uit hoe doe je een S bend
|
|
|
ROBST3R

|
@ El Rudo, neej je lag stil in het water en ik kwam er aan en jij was wat aan het blerren naar mij:) dus ik stopte en ging de andere kant weer op waarna je mij bedankte:P En wat is gepwned? geowned ofzo? Dat waarschijnlijk niet:P
Ik heb gisteren ook jumps geoefend en ik moet zeggen dat ze beren goed lukte:D
|
|
|
ROBST3R

|
Wat voor een kite vaar jij dan Lex?
En Poor, je mag zeker van geluk spreken dat je hier niets aan hebt overgehouden, wat een debiel zeg die gozer... volgende keer pakken we hem;-)
|
|
|
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Weten hier of de kiteschool Wake [up] Boarding gister kiteles gaf op Autostrand??? Zou ik graag willen weten namelijk, het waren Ozone kites. Dank u.
|
|
|
Ondabeach

|
dat was ik inderdaad, heb ik je gepwned? sorry!
Ik heb je gister niet gezien Rudo was je vroeg weg of was ik te ver weg?
|
|
|
JO'Neill

|
Ik was ook achterin bezig...super lekker daar...zwart roze torch 2007 9m... Robster..ik heb jou wel gezien..je roze waroo iig  en de blauwe shockwave ook! ik was met me neefje...groen oranje torch 2006
|
|
|
jer@en

|
ja wake up boarding gaf les gisteren.
|
|
|
ROBST3R

|
jah roze torch heb ik gezien, je was wat later? halflang donker haar:P beetje jumps aan het doen
|
|
|
D.D

|
woensdagmiddag nog badgasten op voetplaya?? gaat goed worden volgens mij. lekker die waailap weer op z'n donder geven.  Hee woensdag heb wil ik ook gaan knallen maar ik heb geen vervoer.. kan ik met jou meerijden? ik kom ook uit barendrecht trouwens:P Ik neem is een dagje vrij van school:D Hoelaat ga je trouwens als je gaat? Hoor het wel! P.s, Robst3r, lex vaart met een groene rhino 2005;)
|
|
|
JO'Neill

|
Nee denk dat dat die was met de 12m...heb ik ook wel gezien..ik was er vanaf uurtje of 11 tot 6 ofzo...blond haar...als t nat is wat donkerder:P tot aan me nek..zwarte torch met roze tubes...ik was backrolls aan t doen en beetje aan t poppen...geen hoge sprongen en loops...moest wat rustig aan doen na de aanvaring met een kite in loop van afgelopen vrijdag....
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
@ El Rudo, neej je lag stil in het water en ik kwam er aan en jij was wat aan het blerren naar mij:) dus ik stopte en ging de andere kant weer op waarna je mij bedankte:P En wat is gepwned? geowned ofzo? Dat waarschijnlijk niet:P
Ik heb gisteren ook jumps geoefend en ik moet zeggen dat ze beren goed lukte:D
Dat was ik met een hele nieuwe moev goed he. ik heb de magische meter grens overschreden, ik sta nu op 103 cm air. En ik heb er ook een paar geland idd. En soms zit ik wat te blerren maar daar moet je maar niet op letten. Doe ik ook niet. Ik heb je gister niet gezien Rudo was je vroeg weg of was ik te ver weg?
Ik zat helemaal richting sluf te hakken en te zagen en kennelijk ook te blerren.
|
|
|
ROBST3R

|
Ik had je moev niet gezien:P Maar ik snap nog steeds niet waarom je wilde dat ik stopte aangezien ik voor je langs zou zijn gegaan. Volgende keer roep ik je wel effe als ik je zie:P ouweuh blerbak:)
|
|
|
|
jeroen90

|
Nee denk dat dat die was met de 12m...heb ik ook wel gezien..ik was er vanaf uurtje of 11 tot 6 ofzo...blond haar...als t nat is wat donkerder:P tot aan me nek..zwarte torch met roze tubes...ik was backrolls aan t doen en beetje aan t poppen...geen hoge sprongen en loops...moest wat rustig aan doen na de aanvaring met een kite in loop van afgelopen vrijdag....
ben jij toevallig die jongen met brunotti pro-x 2006? lijkt me niet door je naam:P maar die zag ik wel varen met een torch3 dan weet k misschien wie je bent:P
|
|
|
JO'Neill

|
Nee..idd...mn naam klopt:P jaime06
|
|
|
Jolien.

|
Das denk ik Patrick  ben jij toevallig die jongen met brunotti pro-x 2006? lijkt me niet door je naam:P maar die zag ik wel varen met een torch3 dan weet k misschien wie je bent:P
|
|
|
jeroen90

|
nee weet wie patrick is.. Die kwam pas aan toen ik al weg ging.
|
|
|
JO'Neill

|
Kunnen we geen lijstje maken met namen en erachter wie waarmee vaart en wat voor short hij/zij meestal aan heeft..dan kun je die meenemen naar t strand om iedereen te herkennen  :P Joey: Torch3 zwart met roze tubes, jaimepro06 legergroene short en blond halflang haar 
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Leuk al die reacties na zondag! Lekker levendige topic zo!!
Misschien moeten we op een volgende superdag een 'kiters uit Rdam' meeting houden op de Playa? Ff op 1 tijdstip ergens afspreken en ff kennismaken!!
@Lex: misschien dat ik je nog wel heb gezien met je Rhino!
Ik wil woensdag ook wel!! Moet wel tot 5 uur werken helaas! Iemand een avondsessie? ROBSTeR!!
|
|
|