TtHoM@s
|
grrrr wie wil me kite's kopen, 2007 yarga 13m 350,- 2007 Bar 100,- roept u maar ohh sorry morris en lex maandag dinsdag en woensdag nog ff kiten laatste vakantie dagen testen kan pb me maar Kopen kan ook!!! WTF ZOVEEL MAILS VOOR DIE BULAROO, IGG HIJ IS WEG NU!!!
|
|
|
d@ni
|
@ Thom@s : Je hebt PB!
|
|
|
NIELZZZZ
|
thomas heb je na je dikke slufter film een sponser te pakken ineens. omdat je alles wegdoet.. misterkite als sponser (kitehigh_kitesmiley)haha
|
|
|
TtHoM@s
|
heb aleen nog 13m yarga kompleet! nee niet mister kitesurf het zijn echte kite's Wainman rabbit
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
laatste berichten van KNMI voor morgen; In de middag komen er vanuit het westen enkele opklaringen ons land binnen. De middagtemperatuur wordt ongeveer 20 graden. De wind draait vannacht naar zuidwest en neemt toe tot matig, kracht 3 of 4, later langs de kust tot krachtig, 6. kort samengevat voor morgen; LEKKER HAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Hoe laat zijn jullie morgen op de playa?
Ik heb tot 16:00 een vergadering en kom daarna meteen die kant op.....
|
|
|
Mriek
|
Kan iemand mij eventueel eind van de middag ergens op de route oppikken? Heb eerder op de dag een lift, maar weet niet zeker of ik zo vroeg wegkan...
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ah wat heerlijk, iedereen zijn laatste vakantiedagen..dan is het straks weer rustig doordeweeks;)
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
The O chill't hem lekker:) nog steeds last van zijn ribje.. maar inderdaad ons seizoen begint weer! Ik denk dat 's ochtends vroeg de meeste wind is. Ik ga denk ik sluftah, playa in ieder geval niet, laag en misschien nog die kwallen plaag daar. Dit weekend waren er veeeeel kwallen..
|
|
|
|
d@ni
|
@ Thom@s : Thnks!!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
morgen maar weer eens naar wijk aan zee, daar waaid het ook iets harder, zit daar in de buurd bij een klant eind van de middag, en heb geen zin om in file te staan. @MB ga je dinsdag avond nog, of moet je hard werken?
|
|
|
Alferink
|
Mss kan ik morgenavond nog even, dindag is het zoiezo die ganze tagggggg jawohl!!
Nog meer leute dinsdag?? Waar gaat het heen, zuidenwind schijnt het te worden geloof ik.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@MB ga je dinsdag avond nog, of moet je hard werken? Ik moet dan uit Den Bosch komen, dus dat gaat hem niet worden. En helaas is daar geen spot in de buurt zodat ik je voorbeeld kan volgen Wie gaan er morgenochtend nog? Ziet er goed uit, en Westenwind is echt de bom op de Slufter (blokkendam racen mogelijk )
|
|
|
Lex
|
Heren, ik wens u veel woei dezer dagen, ik ga op strafkamp. Kusjes!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Have fun ouwe deugniet!!!
|
|
|
thomasr
|
ik kan tot zaterdag niet, maar heeft iemand wel vervoer voor mn kitemaatje Martijn?hij wil zooo graag!!
|
|
|
Lex
|
Have fun ouwe deugniet!!! Komt goed met 50 meisjes hahaha:D
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Veel plezier feut Lex Maar terug naar de orde van de dag: er is wind op komst, dus het spammen van deze thread kan weer stoppen: Morgen:
Wie: Wat: Waar?
|
|
|
|
|
TtHoM@s
|
@ Thom@s : Thnks!!
veel plezier er mee maar dat komt wel goed Wie: Dennis & thomas natuurlijk Wat: kiten en konijntje uitlaten waar: hmm 09:15 -56 16:18 141 ZW-W autostrand denk.. Hoelaat: 12 uur op parkeerplaats ofzo
|
|
|