|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
heb vandaag mijn waroo 7m uit 2007 verkocht, en gistere heb ik een nieuwe 7m uit 2008 gekocht (blauw), moet wel een beetje up to date blijven toch. alleen is er nu geen wind om dat ding uit te testen, :'( zo te zien is er de komende tijd uberhaubt geen wind. :'( :'( wie wil er op het strand komen blazen zodat ik toch eff die kite kan testen???
|
|
|
martijn
|
haha, windstoten van 75 knopen. Loopah, Ruben
|
|
|
Mr the Emperor
|
Waarom???? Dat klote hogedrukgebied boven NW-Europa. In de voorspellingen tot en met vrijdag alleen maar Oosten wind. :'(
|
|
|
JO'Neill
|
maar t waait al wel heel de dag rond de 18 knopen in zeeland.....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
maar t waait al wel heel de dag rond de 18 knopen in zeeland.....
vrouwenpolder 15-18 knopen (vliegerweer) - ken net maar ik ga nie
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Waarom???? Dat klote hogedrukgebied boven NW-Europa. In de voorspellingen tot en met vrijdag alleen maar Oosten wind. :'(
Blugh er zijn maar weinig spots in NL die goed zijn met oostenwind en die spots zijn nu ook nog eens overvol. Niet leuk kiten zo :nocheer: zeker niet als het zo fucking lang aanhoudt. Downwinder lijkt idd volgende weekend niet door te gaan :/
|
|
|
Alferink
|
Ik ken er een die nu hEEEEEEEERLIJK zou zijn, ......... maarja, dan komt the greencolored maffia weer,
|
|
|
R.B.
|
Gisteren ben ik naar enkhuizen geweest en het was daar goed te doen. Wel 1,5 uur rijden. Maar daarvoor heb ik gisteren zo'n 5 uurtjes op het water gestaand. En druk was het zeker niet. ik denk dater tussen de 15 en 20 man/ vrouw bezig waren.
|
|
|
|
El Rudo
|
Maar daarvoor heb ik gisteren zo'n 5 uurtjes op het water gestaand.
:-) vrouwenpolder was best leuk vandaag :-)
yep. rub it in.
|
|
|
Micky
|
:-) vrouwenpolder was best leuk vandaag :-)
Mooi.... De Westeinder was ook te doen...
|
|
|
Spoon
|
en ik zit weer 6 dagen binnen....*sigh*
volgende kans is pas weer zondag (of het moet ineens dinsdag of woensdag avond gaan waaien)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
het gaat voorlopig niks worden, zelfs niet in het weekend. we worden omgeven door hardnekkige hogedrukgebieden die voorlopig niet weggaan. (ten westen van frankrijk en boven Rusland) de downwinder gaat ook niet door, mark my words.... dus.....dan maar 4 okt. worstje en pilsie pakken in scheef. Spoon, zet je maar schrap voor de herfst die komen gaat, er komen nog zat dagen dat je lekker kan beuken. September is vaak een k* t maand qua wind, oktober gaat het lossssssss
|
|
|
|
Micky
|
En dan bekritiseer jij mijn nachtelijke bijdrage's...............
|
|
|
El Rudo
|
En dan bekritiseer jij mijn nachtelijke bijdrage's............... met gemak maat, maarrr ben je eigenlijk wel ingeschreven voor die nooitwinder?
|
|
|
ROBST3R
|
Lekker rustig hier zonder Michiel:P Gaat hem niet worden hçe zaterdag?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
1 troost, michiel heeft ook geen wind. Hij zit in omgeving valencia en het waait ook daar niet..
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
1 troost, michiel heeft ook geen wind. Hij zit in omgeving valencia en het waait ook daar niet.. kreeg een sms-je van Michiel, hij heeft al twee dagen in z'n korte broek gekite , dus das meer als dat we hier hebben gedaan. is wel een beetje saai geworden het forum nu er geen wind is. :'( denk dat ik maar weer eens ga wakeboarden van de week.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ach als we niks kunnen doen kunnen we altijd real-time mee kijken naar het financiële systeem in Amerika en 0,1% kans op het omvallen van Fortis en is altijd een grotere kans dan dat wij kunnen varen
|
|
|
ROBST3R
|
ik heb veel aandelen in fortis zitten:(
|
|
|
Mriek
|
Dooie boel op het water, dooie boel hier en dan is de Jeckyll 2008 6m ook nog eens uitverkocht. :'( Dan maar gaan gaan shoppen. Iemand tips waar ze veel keus hebben in wetsuits? Ik was trouwens op Texel afgelopen weekend. Ook daar geen wind, maar wat een mooie kitestrandjes met hele mooie golven. Die moeten zeker een keer besurft worden!
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Dat heb je goed gezien Mriek Paal 17 is altijd chill! Of ze er veel keus hebben weet ik niet, maar aquatrends.nl is wel goedkoop..
|
|
|