Leon aero2
Gast
|
Ben een Dinsdag vrij! Dus "The Oldvillage" lijkt me wel wat! 17 knopen is helemaal mijn ding de laatste tijd :'(
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
:/ ik ben woensdag pas vrij. Wil dinsdag eigenlijk kiten. Kijken of het mogelijk is om dinsdag ook naar the Oldvillage te komen
|
|
|
Alferink
|
Oehlala, ben dinsdag & woensdag vrij WIND WIND WIND WIND JIHAAAA Oldvillage??
|
|
|
|
|
JO'Neill
|
kijk ook even of ik dinsdag vrij kan krijgen...wordt ouddorp dan jaa...hoop dat t niet meer zo stinkt!!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
*$@#$ de verwachtingen zijn weer K*T met peren voor dinsdag..... watersportweer zit zelfs 7-8 knoop op, windvinder is ook naar beneden bij gesteld. KNMI is ook niet meer zo postief. ben bang dat het een des-illusie gaat worden..
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
windguru pro zegt veel regen en een winddip om 12 h. we houden het in de gaten...
mmm sluf net ietst te veer O in de richting. Ik zit te denken om allejezus vroeg te gaan en dan in die dip zouten. Wie nog meer zin in een harde ochtend opfrisser?
|
|
|
R.B.
|
Maar dude's dinsdag aan het eind van de dag geeft ie wel windje op en wat droger. Volgens mij is tie dan ook wel te doen op HvH of Ter Heijden.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
mmm sluf net ietst te veer O in de richting.
dan hebben we altijd het oostvoornse meer nog
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik zeg downwinder ter heijde naar HVH, who's in?
|
|
|
Ron Rodeo
|
ik zeg downwinder ter heijde naar HVH, who's in? zeg rauwe ham, das toch niet leuk met side-shore ? das alleen maar downwind varen toch?
|
|
|
Ron Rodeo
|
trouwens, KNMI is toch nog optimistisch. geeft morgen 5-6 NO voor kustgebieden aan. misschien valt de regen wel mee. wtf. we rammen er gewoon doorheen, toch? Naar het Oude Dorp dan maar?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik weet het zo net nog niet dat oude dorp, hier langs de westkust is het ook mooi met NO. Zeker als die stinktroep nog steeds daar rondhangt. Alhoewel het is om 12.00 hoog.....
|
|
|
El Rudo
|
ik zeg downwinder ter heijde naar HVH, who's in? zeg rauwe ham, das toch niet leuk met side-shore ? das alleen maar downwind varen toch? afkruisen maatje
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ik zeg downwinder ter heijde naar HVH, who's in? zeg rauwe ham, das toch niet leuk met side-shore ? das alleen maar downwind varen toch? afkruisen maatje Ik doe ook wel mee kan verder toch nog niet veel.
|
|
|
El Rudo
|
kijk KNMI dan:
"Verwachting van 02:00 tot 14:00 uur :
Vlissingen Hoek van Holland noord tot noordoost 4-5, toenemend 5-6. later af en toe regen. zicht goed, in neerslag matig."
... NNO is te doen op TH, downwinder lijkt me ook wel lachen, maar ik mot wel om 14:00 in de wagen terug zitten, dus qua planningtechnisch om 9:30 opstappen in TH? dan moet er wel al een waggie staan in HvH, het is hemelwaterbreed maar 6,5km.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
precies, leuk stukje van 6km, doe je denk ik een uurtje over en nog wat langer als je het nog relaxter doet.. afspreken in HvH, met 1 auto terug naar ter heijde...
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
I'm in: mits de downwinder langer is (vanaf kijkuin bijvoorbeeld) en 930u bij hoek zijn gaat niet lukken met al die files rond rotterdam in de spits.
|
|
|
Ron Rodeo
|
ik zeg downwinder ter heijde naar HVH, who's in? zeg rauwe ham, das toch niet leuk met side-shore ? das alleen maar downwind varen toch? afkruisen maatje hehe, I know. ik ga HvH helaas niet redden om 09:30, kan er pas om 11:00 zijn. plus dat ik veel file heb, ook terug. Dus ik ga morgen ff op Ouddorp kijken. wie er ook gaat en waar, veel plezier!
|
|
|
|
El Rudo
|
OK jeez loueez ik heb het nog eens bekeken, op windfückü pro is 'ie echt NO, dus 45°, en dat is niet anders dan lichtelijk aflandig, behalve in HvH. Dus voor mij ff geen downwinder. Daarnaast is de wind op Oldvilley net ietsie beter en is er voor daar iets minder regen voorspeld. Watersportweer geeft gewoon structureel te weinig wind aan. Ik ga morgenochtend om 7:30 mijn beslissing nemen.
@Alfie, we gaan wel eens bij de rotonde bij de strandstoel - niet te missen. Die bovenste link is buiten de kitezone, gluur maar even op HL.
|
|
|