Spoon
|
jah jah... tis een suzuki jimny.. maar goed.. even afwachten hoe laat ze er heen kan
|
|
|
Mriek
|
jah jah... tis een suzuki jimny.. maar goed.. even afwachten hoe laat ze er heen kan Held!!! Stuur me even je nummer in een PB, dan doe ik dat ook, bellen we even.
|
|
|
R.B.
|
Jeeeeehhhhh. Ik ben morgen ook van de partij. Weet nog niet precies hoelaat want ik moet weer is een nieuw depowerkoord kopen. Maar ik ga wel naar de sluf.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
whahaa heb je mijne nou al verrot, jij slopert. Nou schijnt er een winkeltje te zitten onderweg naar de sluf, Uroföhn oid, daar hebben ze die zut.
|
|
|
R.B.
|
Neej rudo ik heb 2 barren. En nu is die van de andere weer bijna door. Ik schuif te veel of hou misschien mijn bar te schreef ik weet het ook niet meer
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
tja het zijn frictie delen, net als remschijven en koppelingsplaten. Als je het zo ziet is het niet zo erg. Ik schuif er ook op los - dacht eigenlijk dat het hoorde...
|
|
|
NIELZZZZ
|
Neej rudo ik heb 2 barren. En nu is die van de andere weer bijna door. Ik schuif te veel of hou misschien mijn bar te schreef ik weet het ook niet meer welk merk vaar jij dan ?? ik heb het sinds in naish heb ook ineens erger,,,, maar ah mag de fun niet bederven of hij moet tijdens een trick knappen
|
|
|
Mriek
|
Joehoooooeeeee ik mag het water op morgen! Zooooo spannend om die kleine vlieger uit te proberen! Hoop dat de bar goed is afgesteld, want ik weet niet goed hoe ik 'm bij moet stellen. Maar hij was van Esther Oud, dus zal wel goed zitten.
|
|
|
hans
|
zo vanmidag ook weer eindelijk weer op het water gestaan en mijn nieuwe waroo 11m getest was heeeeeerlijk na z,n langetijd en was toch nog wel goed te doen vanmiddag en voor de geene die van de week allemaal nog gaan have fun
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, na thuiskomst van de vakantie gelijk een leuk griep-virusje onder de lederen gekregen Heb het hele weekend onder de dekens doorgebracht (en nee, alleen maar koorts hebben, zweten en slapen ) Zit nu voor het eerst weer achter het toetsenbord Hey MB-D, ik heb ze nog niet kunnen testen. Als het goed is heeft wouter ze gister binnen gekregen, dus nog een paar daagjes geduld... Ik hoor niks over een lekke strut, dus de plak actie is goed verlopen? Deze week hopelijk binnen, want de wind is weer terug om te testen Gek genoeg was de plakjob ruim voldoende. Het was daar af en toe 33 C, en de kite heeft een tijdje op het zeer heette strand gelegen, en na iedere sessie nog knalhard Toch niet verkeerd om er een reserve te hebben
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nou, dan doe ik ook maar een duit in het zakje....... Hier is die dan, onze toekomstige hak- en ram beul van MICHIEL hij heeft z'n eerste rompertje al gekregen... Die staat al bij mijn vriendin op het "nog te kopen" lijstje (is ook ontzettend lang, maar dat terzijde ) Is overigens het zoontje van Jinne Sietse. Die dude die in Scheef brunotti boardjes schuurt en plakt
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo, weer ff bijgespamt hier op het forum Veel plezier op het water, want buiten dat ik niet lekker ben weer een drukke week. Hopelijk tot het weekend!
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Heb het hele weekend onder de dekens doorgebracht .. plakjob ...en na iedere sessie nog knalhard ...
En nu ff serieus: Deze week hopelijk binnen, want de wind is weer terug om te testen Jammer genoeg nog niet. De levering duurt nog 2 weken, dan komen ze tegelijk binnen met de 09 kites ect.
|
|
|
Mriek
|
Michiel, beterschap gozer! We zullen een extra vlaagje voor je pakken! Weekend ziet er ook goed uit, dus dan kun je de schade inhalen. Geen loterij gewonnen, gewoon helemaal bankroet nu En hoor opeens allemaal verhalen dat ie 'toch niet zo goed/warm is', dus ik weet het inmiddels ook niet meer...
|
|
|
Lieketjee
|
jaah ik moet gewoon werken Mariek...dit weekend dus dat gaat hem niet worden kitechix, haha jaa het is zeker koud nu in een tentje..maarja idd niemand om je warm te houden;)......jah ben nu een maandje aan't werk daar...leuke job maar dat wist ik al! lekker druk nu dus da's relaxt!
|
|
|
|
martijn
|
veel plezier allemaal! ik zal aan jullie denken in de schoolbanken regen is om 9 uur al weg aan de kust, alleen voor hoelang....
|
|
|
KiteDemon
|
Sluf nu 14 m/s (27 knopen) en even op zee 18 m/s (35 knopen) Eindelijk Tot zo.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Heb het hele weekend onder de dekens doorgebracht .. plakjob ...en na iedere sessie nog knalhard ...
En nu ff serieus: Deze week hopelijk binnen, want de wind is weer terug om te testen Jammer genoeg nog niet. De levering duurt nog 2 weken, dan komen ze tegelijk binnen met de 09 kites ect. Balen man, maar die nieuwe strap fixeer methode ziet er wel goed uit
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Geen loterij gewonnen, gewoon helemaal bankroet nu En hoor opeens allemaal verhalen dat ie 'toch niet zo goed/warm is', dus ik weet het inmiddels ook niet meer... Wie zegt dat dan? En wat zijn de argumenten? Onder golfsurfers is dit het pak in die prijsklasse. Er zijn nog duurdere pakken en die zijn nog flexibeler. Maar dit is toch echt wel een top pak. Op Hanglos is ie een paar maanden geleden getest. Veel plezier vandaag, iig veel water want het leek er vanochtend wel op alsof je over de snelweg kon varen
|
|
|
jeroen90
|
Sluf nu 14 m/s (27 knopen) en even op zee 18 m/s (35 knopen) Eindelijk Tot zo. alleen wat een weer nu.. Wacht nog tot half 10 10 uur dan ga ik ook is kijken op de slufter. Heb er zin in eindelijk weer hakken.
|
|
|
Alferink
|
Have fun !!
Ik kan vanmiddag pas... laat wat voor me over.
|
|
|