Kiters uit Rotterdam , meld je!

d@ni

Berichten: 904
Antwoord #9925 September 30, 2008, 08:24:29
edit2Rapporteer  
Have fun !!

Ik kan vanmiddag pas... laat wat voor me over.

Ik ben ook pas om 17.00 op playa..
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #9926 September 30, 2008, 08:47:47
edit2Rapporteer  
Hmm ben benieuwd of de downwinder door zal gaan met al die regen :S?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9927 September 30, 2008, 12:25:35
edit2Rapporteer  
Het is nu al een tijdje droog (minder nat misschien een betere omschrijving). Als je ruim 2 weken niet hebt kunnen kiten maakt dat ook niet zoveel meer uit dacht ik Joepie YeSS Joepie YeSS

Heren en dames, Beukse vandaag!  ThumpsUp
Ik lees vanavond de verhalen wel (en wat foto's???)
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #9928 September 30, 2008, 12:48:44
edit2Rapporteer  


Woowieee,  c'est bischen droog :-D
Have fun !!

Ik kan vanmiddag pas... laat wat voor me over.


Ik ben ook pas om 17.00 op playa..


Zie je daar mss dan  Cheesy
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #9929 September 30, 2008, 12:59:51
edit2Rapporteer  
Zie je daar mss dan  Cheesy
Joepie

Het wordt nu idd droog, alleen volgens buienradar komt er nog wel een bui uit engeland naar ons toe. ThumpDown

Maar dat mag de pret niet drukken. ThumpsUp
jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #9930 September 30, 2008, 13:41:41
edit2Rapporteer  
kom net terug van slufter. Toen in aankwam regen even gewacht in de auto en voila, 2.5 uur gekite zonder regen. Zelfs een lichte lucht. Het was heerlijk perfect aantal knoopjes vlak water en een fuel 7
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9931 September 30, 2008, 13:48:08
edit2Rapporteer  
hij was top, hield ook op met regenen toen ik het zat was. beetje vlagerig, was ook wel werken met de 10m, ik had toch maar weer op standje 1 gezet, standje 4 is meer voor als er minder wind is.
Ook even Wouters OR Mako 150-34 geprobeerd, na een minuutje of tien heb je 'm door en vaart íe super smooth, carven is echte DE SHIZLLE met dat ding. als je in een golf tegen de lip aan carved voel je je gelijk zo'n figuur op een foto! Alleen dingen als pop en flex zit er niet op dus wel anders varen.
Het is wel raar om echt met druk op 2 benen te varen, heel erg snowboard gevoel. Het is nog raarder om daarna weer op de 666 te stappen, faceplant recept!
Het viel me op hoe snel die gaat voor een board met zo'n mega rocker. Het is geen low end beest zoals de 666, dus tussen de vlagen door is het echt zoeken. Maar als je van een golf afrijd voel je de drive van de golf veel beter, en je draait 'm op een postzegel. Een bijzonder plankje!
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #9932 September 30, 2008, 14:00:32
edit2Rapporteer  
Is dit forum ook om heel erg zielig te doen? Ik stond een uur geleden met m'n spullen op station Rotterdam. Zes uur m'n bed uitgegaan om op tijd te kunnen stoppen met werken. Kwam ik er daar pas achter dat m'n lift niet doorging, wat ie keurig op tijd gemeld had, maar m'n telefoon had even geen zin om de oproep en bijbehorende voicemail op tijd af te leveren. Nu dus weer terug in Utreg en maar weer aan het werk. Hoef er niet bij te vermelden dat ik BAAL... werd wel aangesproken door een medekiter op wiens schouder ik mocht uithuilen. Erg fijn die collegialiteit onder kiters. Grin
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #9933 September 30, 2008, 14:46:44
edit2Rapporteer  
 :'( :'( :'( :'(


d@ni

Berichten: 904
Antwoord #9934 September 30, 2008, 14:58:19
edit2Rapporteer  
De wind kakt toch niet in hé. Angry
 Ik heb alleen m'n 7 bij. ThumpDown
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #9935 September 30, 2008, 15:53:54
edit2Rapporteer  
Nog meer regenliefhebbers straks op playa?

Ik ga zo rijden.
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #9936 September 30, 2008, 16:00:01
edit2Rapporteer  
Er steekt toch een lichte twijfel op met die plensbakken.

Gaat er toch nog wel iemand? Anders sta ik daar.. Alleen..
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #9937 September 30, 2008, 16:04:54
edit2Rapporteer  
:'( :'( :'( :'(


Wink

Ben inmiddels een stukje vrolijker dankzij Windguru. Het weekend ziet er ook prima uit. Gewoon even checken, daar vrolijk je van op.
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #9938 September 30, 2008, 16:11:21
edit2Rapporteer  
Net terug van Slufter, regen viel erg mee. Joepie
was heerlijk, eindelijk eens lekker met de golven kunnen spelen. fantastisch, lekker geript. YeSS
alleen m'n harnas is overleden. Is aan 1 kant compleet afgescheurd... Roll Eyes Roll Eyes Shocked was ook al weer 4 jaar oud, dus gewoon slijtage .
Had gelukkig m 'n pinpas bij me dus gelijk maar een nieuwe gehaald bij Eurofun. met pak en al in de auto. schater
het gebeurde om een uur of 11, ik dacht, ja ik ga echt niet naar huis.
Nou duimen dat het zaterdag doorgaat. Undecided
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #9939 September 30, 2008, 16:12:09
edit2Rapporteer  
Nou was weer lekkerrrrrrrrrrrrr vandaag @ da Sluftha.
Toen ik aankwam stonden alleen ron en rudo op het water. En ik kwam ongeveer gelijk met kite demon aan. Snel het water op, en wat een lekkere dag nog. Ben denk van 10.30 tot 15.00 op de slufter geweest en heb maar 1 bui meegemaakt.
Rudo en rauwe jullie waren wel vroeg weg?

Verder was het weer een goede oefensessie.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9940 September 30, 2008, 16:22:09
edit2Rapporteer  
Ron was er al om 9:15, ik om 9:20 dus dik 2 uur gerammeld en toen via de douche aan het werk. Er werd weer fraai geloopt, ik had niet zo'n durfdag vandaag.
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #9941 September 30, 2008, 16:35:53
edit2Rapporteer  
Wink

Ben inmiddels een stukje vrolijker dankzij Windguru. Het weekend ziet er ook prima uit. Gewoon even checken, daar vrolijk je van op.

nou eigenlijk word ik er niet veel vrolijker van want ik werk dus eigenlijk 6 dagen in de week.. zondag zou ik dus kunnen mits ik een auto kan regelen, ik geen andere verplichtingen heb, mijn vriendin tevreden moet houden, mn broertje weer is ergens uit redden, het onweert, het te hard waait, het te zacht waait.................

......

*niks stage....
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #9942 September 30, 2008, 18:12:42
edit2Rapporteer  
Jaaaaa.........dat was weer een lekkere traktatie na 3 weken windloos.
Ik had al gerekend op alleen maar regen en idd 1 licht buitje en voor de rest droog. Precies op tijd gestopt toen het hoog werd en begon te regenen.
Aardige crashes geincasseerd maar dat heeft de pret niet gedrukt. Die kiteloop-boardoff ging goed....kon alleen mijn board niet meer vinden in de lucht. Resultaat een fikse zoutwaterklisma.
Verder aardige verzuring na 3 weken niet gekite te hebben.
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #9943 September 30, 2008, 18:36:11
edit2Rapporteer  
Gaat er morgen ochtend nog iemand???
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #9944 September 30, 2008, 18:40:46
edit2Rapporteer  
Wink

Ben inmiddels een stukje vrolijker dankzij Windguru. Het weekend ziet er ook prima uit. Gewoon even checken, daar vrolijk je van op.

nou eigenlijk word ik er niet veel vrolijker van want ik werk dus eigenlijk 6 dagen in de week.. zondag zou ik dus kunnen mits ik een auto kan regelen, ik geen andere verplichtingen heb, mijn vriendin tevreden moet houden, mn broertje weer is ergens uit redden, het onweert, het te hard waait, het te zacht waait.................

Hmmm, dacht dat ik chagrijnig was vandaag... Houd moed, het kan zomaar meezitten voor de verandering! Dat kan eigenlijk niet anders na vandaag! Beetje dubbel wel om al die enthousiaste verhalen te horen. Doet pijn, maar ook wel weer erg gaaf!!
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #9945 September 30, 2008, 19:43:47
edit2Rapporteer  
Wink

Ben inmiddels een stukje vrolijker dankzij Windguru. Het weekend ziet er ook prima uit. Gewoon even checken, daar vrolijk je van op.

nou eigenlijk word ik er niet veel vrolijker van want ik werk dus eigenlijk 6 dagen in de week.. zondag zou ik dus kunnen mits ik een auto kan regelen, ik geen andere verplichtingen heb, mijn vriendin tevreden moet houden, mn broertje weer is ergens uit redden, het onweert, het te hard waait, het te zacht waait.................

Hmmm, dacht dat ik chagrijnig was vandaag... Houd moed, het kan zomaar meezitten voor de verandering! Dat kan eigenlijk niet anders na vandaag! Beetje dubbel wel om al die enthousiaste verhalen te horen. Doet pijn, maar ook wel weer erg gaaf!!

Ik denk dat ik de chagerijnigste ben... afgelopen week auto opengebroken (versterker, Sub, geld eruit gejat)  vandaag onderweg naar kiten, 100m rijden, bots... op een auto... wss totallos...
Me moeder was zo aardig om te zeggen, hup ga kiten...  dus nog ff op het water gestaan, maar me kop er helemaal niet bij.

maargoed, Hopen dat zaterdag nog wat word met de downwinder.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9946 September 30, 2008, 19:51:09
edit2Rapporteer  
Wink

Ben inmiddels een stukje vrolijker dankzij Windguru. Het weekend ziet er ook prima uit. Gewoon even checken, daar vrolijk je van op.

nou eigenlijk word ik er niet veel vrolijker van want ik werk dus eigenlijk 6 dagen in de week.. zondag zou ik dus kunnen mits ik een auto kan regelen, ik geen andere verplichtingen heb, mijn vriendin tevreden moet houden, mn broertje weer is ergens uit redden, het onweert, het te hard waait, het te zacht waait.................

Hmmm, dacht dat ik chagrijnig was vandaag... Houd moed, het kan zomaar meezitten voor de verandering! Dat kan eigenlijk niet anders na vandaag! Beetje dubbel wel om al die enthousiaste verhalen te horen. Doet pijn, maar ook wel weer erg gaaf!!

Ik denk dat ik de chagerijnigste ben... afgelopen week auto opengebroken (versterker, Sub, geld eruit gejat)  vandaag onderweg naar kiten, 100m rijden, bots... op een auto... wss totallos...
Me moeder was zo aardig om te zeggen, hup ga kiten...  dus nog ff op het water gestaan, maar me kop er helemaal niet bij.

maargoed, Hopen dat zaterdag nog wat word met de downwinder.
owwwwwwww Alferink pechkonijn!
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #9947 September 30, 2008, 19:59:05
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ik de chagerijnigste ben... afgelopen week auto opengebroken (versterker, Sub, geld eruit gejat)  vandaag onderweg naar kiten, 100m rijden, bots... op een auto... wss totallos...
Me moeder was zo aardig om te zeggen, hup ga kiten...  dus nog ff op het water gestaan, maar me kop er helemaal niet bij.

maargoed, Hopen dat zaterdag nog wat word met de downwinder.
[/quote]

Kan heel flauw zeggen 'maar je hebt tenminste wel gekite!' maar da's onzin natuurlijk. Kei klote joh!!

Owe shit zie die beelden van de kust op het weerbericht! Gaan er morgen nog mensen de storm trotseren?
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #9948 September 30, 2008, 20:25:57
edit2Rapporteer  
@mriek dan had je even moeten bellen want ik ben vandaag pas rond die tijd naar het strand gegaan.
Ach een mooie dag gemist maar er komen nu genoeg mooie dagen aan.

Eindelijk kan weer lopen  Grin ook al blijft die rib pijn doen  Grin.
Met mijn grote mond naar beneden lopen en zeggen dat ik het niet zou doen maar ja hang je onder de kite ben je net een  Cheesy kleuter  Embarrassed toch even proberen Roll Eyes.
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #9949 September 30, 2008, 20:37:30
edit2Rapporteer  
haha, top dag gemist dus... maar er komen er nog genoeg!

wat is er eigenlijk met je rib gebeurd Olten??
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.