Spoon
|
maar overal waar ik kijk staat 20 knopen?? dat is toch wel te handelen met je 9 michiel?
|
|
|
kitedwerg
|
He Michiel Maakt niet uit de volgende keer van ik je wel
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
maar overal waar ik kijk staat 20 knopen?? dat is toch wel te handelen met je 9 michiel? Windfinder superforecast zegt 25kn gem, en de afgelopen weken stond dat er ook als het werkelijk 35kn was. Windguru.cz PRO zegt 25kn gem, met vlagen van 31kn. Ook daar gaat hij overeen vermoed ik. Mark my words He Michiel Maakt niet uit de volgende keer van ik je wel Thanks, want aan Hengeloos heb ik helemaal niets, die vaart me zowat overhoop met zijn 2:1 helix Ja kom op Michiel, je bent toch geen wattje! Praat iemand tegen me met een 7m2 is zijn quiver? Kun je wel tegen zo'n arme sloeber als ik met maar een kite
|
|
|
Mriek
|
@ Leon: klote joh dat je toch meer last gekregen hebt. Misschien die pantoffels van Michiel aanschaffen? De Crocks onder de foodpads! @ Micky, R.B., H2H: thanx voor het medeleven. Jullie denken vast met weemoed terug aan jullie eerste cm boven het water. Not! @ Michiel, was zeker hard werken, ben ook redelijk gesloopt vandaag. Maar heb vandaag m'n nieuwe plank binnengekregen dus de volgende keer (woensdag i hope) vaart het vast een stuk comfortabeler. Wel weer een ervaring hoor, je eigen board in elkaar zetten. Kwam er pas bij de laatste schroefjes achter dat die straps uit elkaar kunnen, wat een stuk makkelijker schroeft . Maar 't is een beauty! Trouwens, als ik mijn 10m kan houden met 25 knopen moet jij met jouw 9 misschien wel tegen de 30 knopen kunnen varen toch? Woensdag ben ik voor zaken in Rotterdam en om 12.00 uur klaar. Gaat er iemand richting playa (of ander strand) vanaf omgeving Rotterdam? Ik hou me aanbevolen voor een lift. 't is geen probleem om de trein te pakken naar een willekeurig station op de route, ben het gewend. Veel plezier allemaal met de poeierwind morgen!
|
|
|
hengelooooos
|
Gister avond was TOP! @ michiel, (waar blijft je dos nou? eh eh) Zit die helix niet af te kraken....heb je wel ingehaald he! en mijn mislukte niet stoere loopjes.... je staat op het filmpje als het goed is. de helix was ik volledig kwijt met safety leash en al.... k.ding! @ kitedwerg, au... au.....au @ tarifagirl, de filmpjes van gister avond komen online op hyves te staan. of je er ook op staat weet ik niet, michiel in iedergeval wel. heb die jongen gesproken en zijn vriendin zou ze online zetten. vertel je nog waar @ leon, beterschap!!
|
|
|
Mriek
|
@ tarifagirl, de filmpjes van gister avond komen online op hyves te staan. of je er ook op staat weet ik niet, michiel in iedergeval wel. heb die jongen gesproken en zijn vriendin zou ze online zetten. vertel je nog waar
Super! Thanx!
|
|
|
ROBST3R
|
Komop man michiel! Ik ga ook met me 9m
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Leon: klote joh dat je toch meer last gekregen hebt. Misschien die pantoffels van Michiel aanschaffen? De Crocks onder de foodpads! Ben al blij dat je het geen Birkenstocks noemt, want dan had ik ze direct teruggestuurd naar Ron en Rudo's huisleverancier Maar heb vandaag m'n nieuwe plank binnengekregen dus de volgende keer (woensdag i hope) vaart het vast een stuk comfortabeler. Wel weer een ervaring hoor, je eigen board in elkaar zetten. Kwam er pas bij de laatste schroefjes achter dat die straps uit elkaar kunnen, wat een stuk makkelijker schroeft . Maar 't is een beauty! Trouwens, als ik mijn 10m kan houden met 25 knopen moet jij met jouw 9 misschien wel tegen de 30 knopen kunnen varen toch? Laat de vinnen er nog af (of leg er wat onder zodat je vinnen niet beschadigen). En passen maar. De strap zit pas goed als je je voet erin moet wrikken. Let wel, straks bij de eerste keer varen zal hij gelijk binnen 15min losser gaan zitten. Dit is normaal omdat ze nog ff moeten oprekken. Ook is was gisteren twee keer gestopt om ze te verstellen. Maar zorg ervoor dat ze echt goed zitten. Zo niet, dan moet je er een stukje van beide flappen halen waarover je de strap schuift. begin met 0.5cm van beide kanten om te beginnen. Je zult een zeer stevige en scherpe schaar nodig hebben. Maar eerst proberen zonder veranderingen aan te brengen. Als het goed is kunnen die twee flappen in de strap over elkaar heen schuiven. Succes! En mijn 9m2 kan ik tot een dikke 35kn houden hebben we al een aantal keren gemeten. Maar persoonlijk hou ik er niet zo van om te varen zonder depower, want die is dan nog maar een centimeter of 5
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gister avond was TOP! @ michiel, (waar blijft je dos nou? eh eh) Zit die helix niet af te kraken....heb je wel ingehaald he! en mijn mislukte niet stoere loopjes.... je staat op het filmpje als het goed is. de helix was ik volledig kwijt met safety leash en al.... k.ding! Hee Hengelooooss! Ik was onder de indruk van je kiteloops. Zoals ik al zei NOOIT toegeven dat het een stuurfout was, zo verbreek je de magie Die Helix is niets mis mee, alleen wel van die 2:1 stand afhalen hoor ik van iedereen. Zelfs de door jou zo gewaardeerde Shockwave vaart zo een stuk beter. Is er een film van gisteravond? Wanneer en waar? Op Hyves? Ze kan hem ook op kiteforum.tv dumpen, wel zo makkelijk. Ik ben erg benieuwd
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Komop man michiel! Ik ga ook met me 9m
Morgen sla ik over, te druk. Maar woensdag staat wel in de agenda om vrij te houden. Waveboardje moet nu echt gebruikt gaan worden, en aangezien je die een kitemaat kleiner moet varen als je zou doen op je TT is dat er de afgelopen weken niet van gekomen! Pas op als je morgen gaat Robster, want aan een 9m2 zit een grens ben ik al drie keer achter gekomen de afgelopen weken (zonder kleer of doekscheuren )
|
|
|
D.D
|
Is er toevallig iemand die woensdag een plekje over heeft in de auto?( richting oostvoorne?) Heb weer super veel zin om te kite! lang niet geweest
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Is er toevallig iemand die woensdag een plekje over heeft in de auto?( richting oostvoorne?) Heb weer super veel zin om te kite! lang niet geweest Waar moet je opgehaald worden?
|
|
|
Spoon
|
kan iemand kijken met een mooie guru pro of de wind in de avond nog afneemt? ik kan pas vanaf een uur of 6. en wil wel kunnen varen met mn helix 9.. .....
|
|
|
Lex
|
Hengelooos welke hyves is dat filmpje? Ben ove 40 minuten hier weg
|
|
|
R.B.
|
Whie hoewww 12m/s dat wordt vliegen.
Ik rij nog ff langs me werk en dan kom ik ook naar autostrand. Jullie zitten altijd bij de achterste zandbank he (wrom zo ver lopen daar wordt je moe van hoor), dan kom ik daar ook is heen.
|
|
|
Mriek
|
Guys, again: wie heeft er morgen plek over in de auto vanaf Rotterdam of een ander station in de buurt of op de route? Kosten splitten we uiteraard! Wil zoooo graag m'n nieuwe boardje uitproberen!
|
|
|
Lieketjee
|
marieke, veel plezier morgen chick!
i hate you haha ik zit in belgie beetje wortel te schieten met al die wind;)..
|
|
|
ROBST3R
|
Guys, again: wie heeft er morgen plek over in de auto vanaf Rotterdam of een ander station in de buurt of op de route? Kosten splitten we uiteraard! Wil zoooo graag m'n nieuwe boardje uitproberen!
Waarom ga je niet vandaag? Zal ik vanmiddag met mijn 9 gaan of mijn 13? hahaha
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Tarifa, kan pas aan het einde van de dag morgen en dan gaan we naar Monsters Inc. Hoezo ga je niet vandaag?
|
|
|
|
Spoon
|
weet iemand of de wind nou nog afneemt aan het eind van de middag?
|
|
|
Spike_L
|
Hey Robst3r.... gaat dat lukken dan denk je met je 9 meter vanmiddag? Als de wind zo blijf moet het geen probleem zijn, maar ze geven op dat ie nog harder gaat blazen...
Twijfel ook nog om te gaan met mijn 9m Waroo..... (86 kg)...
|
|
|
ROBST3R
|
@Robst3r waar je ga je vanmiddag heen om te kiten?
Ik wilde in principe gewoon naar `t autostrand gaan! Heb een kwart dag vrij, dus ga om half 3 vanuit R`dam weg. En jij dan?
|
|
|