|
thomasr
|
@gewoon mart: 5min. op playa? kerel, als ik jou was was ik er al de hele dag geweest! ff tussendoor naar huis om op te warmen, en huppakee, beulen maar weer! whaha maar wel super TOP dat je zo dicht bij het strand woont..
|
|
|
d@ni
|
@ Mart : Ik ga zo weg van m'n werk, ben om +/- 17.15 op de paarkeerplaats
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
@gewoon mart: 5min. op playa? kerel, als ik jou was was ik er al de hele dag geweest! ff tussendoor naar huis om op te warmen, en huppakee, beulen maar weer! whaha maar wel super TOP dat je zo dicht bij het strand woont.. @Thomasr: Ik woon in Den haag....... , maar werk in Rotterdam bij ECT. Ik kan jullie dus ruiken als je op het water staat
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
@ Mart : Ik ga zo weg van m'n werk, ben om +/- 17.15 op de paarkeerplaats
17:15 forum tijd of real time UTC kan ook nog..... Nah dan kom ik ook nog wel even Waar vaar jij mee?
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
was heerlijk vandaag, ff teste of de forumtijd nu goed staat?
|
|
|
martijn
|
wie komt er morgen nog meer mee vliegen op de slufter?
|
|
|
thomasr
|
ik niet iig jongens even een vraagje, ik ben nu uitgebreid verzekerd bij funsportpolis.nl voor ik dacht 90 per jaar ofzo, maar ik wil ook lid worden van het NKV al een tijdje, is die verzekering vergelijkbaar of een heel stuk minder? én funsportpolis én NKV vindt ik echt een beetje te gek gezien mijn middelbare scholierenbudget...
|
|
|
|
|
|
|
thomasr
|
moet je die reacties daar onder is lezen @el rudo: whaha lol, tja eerste dagje gehad vandaag hee, wat wil je..! maar ik ga het regelen, ik wil ook bij de NKV club horen!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@El Rudo heb jij ook zo'n verzekering? Zat al een tijdje te kijken voor een verzekering omdat mijn gewoone verzekeringen kitesurfen niet dekken, maar zit nog te twijfelen. Iemand nog advies over het wel of niet nemen van een verzekering???
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een kloteweer vandaag, was er nog een beetje te varen vandaag? De wind was goed hard op de weg
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
klote weer inderdaad, was goed te varen 's ochtends.. alleen een beetje motregen. Mijn kite was na afloop wel een beetje leeggelopen..vaag..alles zat nog goed vast...morgen maar ff oppompen en hopen dat er niets iets lek is...
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Over carpoolen gesproken, ik zit woensdag ook weers eens in lange tijd zonder auto. Dus als er iemand in de buurt van dordrecht komt en richting slufter rijd laat het dan even weten (ik kan ook met het ov naar een andere plaats komen natturlijk, jammer dat er geen bus stopt op de slufter.......)
|
|
|
martijn
|
Funsport polis en NKV verzekering is NIET hetzelfde. Toen ik die duitser in mijn kite had gehad heb ik het NKV gemaild om te vragen of dit via hun verzekerd werd. Dit was volgens het niet zo. Via de NKV ben je alleen verzekerd voor schade aan derde. Dus ik vaar die Duitser zn kite doormidden dan verzekerd de NKV dit. Funsportpolis ben je verzekerd voor je eigen spullen, dus mijn safety leash breekt, mn kite vliegt de duinen in, laat daar nou net een paal staan met prikkeldraad, kite kapot, lijnen spagetti. Of er wordt iets gejat etc, krijg je van hun je verzekerde bedrag. Thomas, ik heb het ook allebij
|
|
|
martijn
|
Boss kan weer lopen (joepie ) Holy F*ck, heb je 2 accounts?
|
|
|