Mauro
|
Denk dat ik er rond 1 uur wel ben.. Zal nog wel aan gaan trekken. Heb niet voor niets een keer zaterdag vrij!
|
|
|
ROBST3R
|
en precies vandaag doet de windmeter van hwsv het niet:P
|
|
|
thomasr
|
het gaat echt wel hard genoeg waaien vandaag, geloof me, om 4/5 uur staat er een lekkere 20 knopen.. ik ga iig om 1 uur weg richting brouwersdam, ben daar ongeveer van 2-5..
veel plezier iedereen! ik doe het rustig aan
|
|
|
R.B.
|
De wind is toch zeker langzaam aan aan het opkruipen. Ik ga ff de stad in en dan tuf ik ook gelijk door naar het strand. Kan ik zowiezo me kite van gisteren laten drogen
|
|
|
Spoon
|
whieeee!!!!!! maandag mn laatste stage dag :D:D:D
|
|
|
|
martijn
|
H2H, kom je nog naar brdam?
|
|
|
TtHoM@s
|
12:49 102 kijk eens aan het is al vloet geweest, om half 2 ofzo ga ik naar de slufter
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
H2H, kom je nog naar brdam?
weet nog niet, de wind moet eerst harder gaan blazen. waar precies op bdam zijn jullie te vinden?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Wat een vervelende dag is dit weer geworden...die wind die maar net op 15 knopen blijft steken...daar gaan we niet voor rijden! Dan morgenochtend vroeg maar./...met de 7...
|
|
|
Lex
|
pff poepwind.
|
|
|
ROBST3R
|
ben op slufter geweest en was aardig te doen hoor met de 13
|
|
|
|
ROBST3R
|
was je ook op de slufter michiel?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ ROBST3R: Nee en ja, op Autoplaya. Maar wel rond een uurtje of vier ff komen buurten op de sluf. Was behoorlijk druk daar, evenals op playa.
Wie gaat waar heen morgen?
|
|
|
hans
|
ik pas voor morgen ik denk te veel wind voor 9m cult :'(
|
|
|
|
hans
|
misschien dan toch nog ff na 3 uur
|
|
|
martijn
|
ging echt nergens over vandaag zeg. brdam was niks, toen maar met de halve ss crew naar n secret spot gegaan(fotograaf(ons vervoer ) moest daar heen)(brdam was ook erg aflandig), waar het uiteraard ook niet waaide. wel een paar mooie sneeen opgelopen . die nieuwe fuels zien er trouwens te ziek uit, evenals de nieuwe pro x
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik zeg maar niks over vandaag! Wind gaat nu pas toenemen zo te zien buiten... Kortom morgen voor de herhaling uurtje of 10:00 ps. De wintertijd gaat in: In de nacht van Zaterdag op Zondag gaat om 03.00 uur de klok een uur terug naar 02.00 uur. (ik ga er nu al op wachten )
|
|
|
thomasr
|
vandaag was idd niks, maar nog wel gezellig he tijn?
|
|
|
Lex
|
Morgenmiddag weer present..hopelijk dan wel los.
|
|
|
R.B.
|
Nou Leon je had gelijk gisteren. Dat als we thuis zouden komen dat het dan pas ging waaien. Maar ik zie zojuist dat het echt waait . Dat betekend dat ik om een uurtje of 9 al ga rijden en eindelijk me 8m2 kite kan gebruiken. Alleen helaas wel met me reserve boardje. Ook ga ik maar weer is me schoentjes zoeken want ik had het gisteren nog behoorlijk koud. Ook hoop ik lekker de vloed weer mee te pakken op playa. Kan ik weer stukkie over de zandbank vliegen haha.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ziet er goed uit!!!!! Ik kom er ook aan....
|
|
|