Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
K#T, Oostenwind vrijdag ook nog...... Verwar je het pijltje voor west niet een beetje met die voor oost Michiel?
|
|
|
Iw@n
|
Beste medekiters..
Ook ik ben nieuw op dit forum..
Naam: Iwan Plaats: Rotterdam-ijselmonde Niv: Beginner Spot: oostvoorne, slufter, grevelingen battenoord..
Kites: North rebel 12m 2007, North Rebel 9m 2008 Board: North demon
|
|
|
|
Iw@n
|
ey el rudo thnx...
wordt er mogen nog gevaren?? of te gevaarlijk? ik kan nl nog niet zien vanaf hoe laat het slechte weer los moet gaan...
|
|
|
|
rocket man
|
In rotterdam hebben ze geen kerken meer, alleen moskeeen. Kan dat daar ook? maakt mij niet uit, als de hogere machten maar voor wind zorgen
|
|
|
|
|
El Banditos
|
K#T, Oostenwind vrijdag ook nog...... huh waar zie jij dat nou?? waar ik kijk staat toch echt nog steeds west. Lees ik nou morgen windstoten tot 110kmph? Dat is dus morgen ook niet varen dan lijkt me Heeft iedereen zijn handjes al netjes gevouwen voor vrijdag?
|
|
|
El Banditos
|
O je was met net weer voor haha, ik heb niets gezegd over de windrichting
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Jaja ik mailde Michiel om eventueel af te spreken voor Vrijdag en had er per ongeluk ingezet dat het oost was terwijl ik west bedoelde Sorry mannen mijn fout hihi. (Waarheid is dat ik Michiel thuis wou laten blijven )
|
|
|
El Banditos
|
Haha kan gebeuren.
Vrijdag west, wat gaat de spot worden? Rock, playa? Of gaan jullie naar Sluf
|
|
|
|
|
El Banditos
|
Ja ik twijfel ook. Denk dat ik ook wacht tot die bui over is en dan lekker veilig een avondsessie inzet.
Heeft iemand een idee hoelaat die hell hier moet zijn ongeveer?
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Zelfs de weermannen weten nog niks, het is inderdaad allemaal koffiedik kijken. Er komen buien met onweer maar hoe hevig die zijn weten ze pas morgen ochtend. Kijk dus morgen ochtend en middag ff naar www.knmi.nl en trek dan je conclusie. Ziet er ook naar uit dat Vrijdag de wind minder word.
|
|
|
El Banditos
|
tja dan zit er niets anders op dan gewoon afwachten..... het is echt om gek van te worden, elke keer afspraken maken om te gaan want er wordt een dag goede wind voorspelt, puntje bij paalte, hoe dichterbij de dag komt hoe minder de wind wordt
|
|
|
Iw@n
|
Goed plan sid.. denk dat ik dat ook doe.... misschien nog ff kevin langeree checken om 15 uur...
|
|
|
El Banditos
|
gaat dat wel door dan Goed plan sid.. denk dat ik dat ook doe.... misschien nog ff kevin langeree checken om 15 uur...
gaat dat door dan? dan ga ik ook ff kijken, op sluf toch ?
|
|
|
Iw@n
|
Kreeg dit mailtje vandaag: Kiteboarders!!
Morgen lijkt het sinds tijden weer goed te gaan waaien!!! Dé kans dus om de nieuwe 2010 Naish Torch en Helix aan de tand te voelen…
Vanaf 15:00 zijn Kevin Langeree en Guido (Mister Naish NL) in de winkel aanwezig voor een korte uitleg over het nieuwe materiaal, daarna zullen we zo snel mogelijk richting de Slufter gaan voor de echte actie!
dus neem aan dat het doorgaat
|
|
|
El Banditos
|
Thnx voor de post maar is al bekend, staat al op het forum , en heb het net al gevonden
|
|
|
Iw@n
|
ow ok ahahah
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Morgen leg ik mijn spulletjes in de auto voor een avond sessie op da noordzee spot, en kijk wel wat er gebeurd......
|
|
|
john p
|
ha mooi ben net trug van een flyboard avond sessie op de haringvlietdam met 4 kn wind aan 2keer 18 m phantom = 36 m2 ergt lijp maar lekker gereden maar morgen avond de slufer gr john
|
|
|