Micky
|
Ik probeer morgen rond 12h @playa te zijn! Wordt lekker knallen met de 8!
Buienradar geeft minder buien aan in het zuiden en hoog water op de playa om 12 uur. Ben er om een uurtje of 11...
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Getver jongens,
Ik val pas op de klep rond een uurtje of 15 dus dat zal wel een bezoekje Slufter worden!!
Voor ff ga ik niet die vogelaarwandeling maken!!
Mannen have fun en laat nog wat over voor me svp
|
|
|
R.B.
|
Ik hoop er vandaag ook nog even bij te kunnen zijn maar ben bang dat ik het niet ga redden. Trouwens ben ondertussen al een maandje niet meer wezen kiten maar varen we al met schoentjes en handschoentjes?
Van het weekend ben ik ook weer de lul en kan ik niet.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@robin, attributen zijn helaas weer nodig jah, gister ook weer voor het eerst in lange tijd geweest en heb maar meteen cap en schoentjes aan gedaan, handschoentjes nog niet echt nodig..
wie straks sluf?
|
|
|
|
NZkiter
|
Dacht ik net ook! Beter jezelf de wandeling besparen mensen en naar Sluf of Rock....
|
|
|
Rhino_83
|
Joehoe om half drie ben ik op de SLUF.... heb zin om weer eens los te gaan.... wind nu 22 knopen (5kn boven WG voorspelling) met lekkere dikke vlagen 30kn prachtig weer voor mn 6 meterrrrr :D
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
trouwens zuid en playa?? succes:P
Ik dacht dat ze gek geworden waren, en blijkbaar is dat ook zo Ik kan zondag eindelijk weer aan de bak. Wordt weer afwegen of droogpak of lekker het wetsuit. Als Lauw het over caps heeft dan misschien maar voor het droogpak zonder cap
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Joehoe om half drie ben ik op de SLUF.... heb zin om weer eens los te gaan.... wind nu 22 knopen (5kn boven WG voorspelling) met lekkere dikke vlagen 30kn prachtig weer voor mn 6 meterrrrr :D guru voorspelt een gemiddelde van 28kn vandaag, dus dat klopt dus aardig
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
sluf was lekker, Eddy showtje gezien. robert H gesproken, wel veel industrieel ontwerpers zeg!
|
|
|
Mriek
|
Playa was inderdaad vlagerig, maar who cares na dik twee maanden niet kiten? Was zalig om weer op de plank te staan. Lekker ouderwets in het water plonzen na de sprongen. Ron die weer strak aan het loopen was. En Leon die keer op keer zowat in m'n lijnen sprong. Ik ben een gelukkig mens. En toen kregen Leon, Micky en ik ook nog een lift terug van de bulldozermeneer, gezellig met ons drietjes op de, hoe noem je zo'n ding, laadschuif? Was een mooi plaatje zo met alle kitespullen, helaas geen camera bij de hand.
|
|
|
hijo del viento
|
Wind was al aardig opgesnoept toen ik enthousiast aan kwam met 9m2 om een uurtje of 16. Nu maar vroeg naar bed na een borrel in fris op voor een stevige dag knallen morgen!! Wie, wat en waar??..............mijn kitebuddy's staan om een of andere oude man met een baard te wachten morgen dus ik ga alleen hobbien!!
|
|
|
|
Mriek
|
@Mriek Je hebt toch wel zijn nr gevraagd zeker??
Hoe laat is hij er morgen??
Ja maar dat hou ik lekker voor mezelf... En hem ook, dus hij is er morgen niet.
|
|
|
Jeroen89
|
Waar gaat iedereen heen morgen? Denk dat ik morgen Rockanje ga proberen en anders maar de wandelschoenen aan en naar playa.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@Mriek Je hebt toch wel zijn nr gevraagd zeker??
Hoe laat is hij er morgen??
Ja maar dat hou ik lekker voor mezelf... En hem ook, dus hij is er morgen niet. twee maanden is laaaaaaaaaaaaaaang mens, wat doe je jezelf aan! @ Hiego, ik heb mn dochters voor de zoveelste keer verteld dat 'ie niet bestaat of op z'n minst een doodgestorven kadaverlijk, hooguit een herinnering, is, maar Diewertje Blok is zo ontzettend overtuigend...
|
|
|
helium
|
Draagt iedereen al handschoentjes en caps? Laatste keer (2wk geleden) nog met 5/3 en sokjes gevaren. Hmmm.....zal wel stuk kouder zijn. Heb echt een hekel aan die handschoentjes. Ach ja, wel weer lekker rustig op t water.
Have fun morgen en doe voorzichtig gasten!! enne...................Laat iets over voor de zondag!!!
|
|
|
hijo del viento
|
Vandaag zonder cap/handschoenen maar met schoentjes gevaren.
Maar morgen sowiezo starten zonder want ik blijf het drama vinden en het was nog wel te doen.
@Rudo Ik ben benieuwd of Diewertje mij nog gaat overhalen vanavond.................. waiting....
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik heb morgen ochtend vrij gekregen dus hoop maar dat er veel wind en weinig regen is. Sluf, Playa of Roko Ron, Le@n, MB, h2h, Lauw waar gaat de reis naar toe?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Kijk morgen ochtend wie ook zo vroeg weg gaat anders weer ouderwets alleen hakken in het donker.
|
|
|
Lex
|
Hhmm ik dacht dat het morgen ook zuid ging worden. Hoe het er nu naar uit ziet dan lekker raggen op playa morgen !
|
|
|
|