Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ Spoon: Zeker zo'n huisjesmelker, die huisbaas van je Balen man, is wel te zot voor woorden om 3 weken lang niet te mogen douchen. Dat kunnen ze niet maken, je hebt als huurder ook rechten. Misschien even de rechtswinkel bellen? @ Rudo: zozo, dan ben je heel wat van plan.....afgezien van je blessure denk ik dat we je weinig gaan zien op het water de komende tijd
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
T*ring, de spierpijn van gisteren gaat nu echt werken, kan bijna niks meer tillen, lopen of wat dan ook.... Ik skip woensdag, te veel zuid. vlagerig. ga lekker voor de donderdag (als het zo blijft) richting is dan west, veel beter en de spiertjes zijn dan weer beter!
|
|
|
Spoon
|
@ dani nee geen woonplus.. het is een particuliere huisjesmelker :S.. helaas maar dat was het enige wat we konden betalen zonder dat we er 4 jaar voor op de wachtlijst moeten staan.
@ michiel: ik heb gekeken welke rechten ik heb maar ik mag zelf geen stappen ondernemen. dan moet ik weer iemand in schakelen enzo en dat kost allemaal geld en als er iets is wat ik op dit moment vrij weinig heb dan is dat geld wel :S...
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Damm rudo, ik zag je voor bij kiten maar wist niet dat je direct daarna blessure heb opgelopen. beterschap.
|
|
|
Jamod
Geen avatar
|
Playa was TOP. Ondanks de drukte, helemaal niet druk. (wat heerlijk zonder lessers) Ja man was lekkerrrrrr
|
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Vandaag nog mensen die zich vervelen? Windguru vertelt dat er tussen 11 en 2 een hele kleine kans is om te kunnen varen. en misschien in het begin van de avond ook.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
De woensdag ziet er op WG pro beter uit dan de donderdag!! Ik zet in op de woensdagmiddag vanaf een uurtje of 15-16 en dan kijk ik de donderdag nog wel aan!! Ik ben niet zo goed meer van vertrouwen dat ik een lekkere woensdag laat schieten voor een voorspelling op de donderdag. Een zeer wijs man zei daar ooit over 'beter 1 kite in de lucht dan 10 op 12u of in de hand' Toch...??
|
|
|
Ron Rodeo
|
John, ben er ook rond die tijd, wordt wel autostrand.
NAP +160 rond 16:00.....en de wind draait naar ZW dus da's dikke..............
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Dikke wind Ben om 11u op slufter, als Evan er nog zin in heeft.. Hoe is het strand op Rockanje, het is opgehoogd, is het nu groter met laag water? Hoorde laatst iemand zeggen dat het nog meer choppie was?
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
klopt het is lekker breed geworden alleen een onwijze klotsbak afgelopen weekend
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zo heb echt buikspierpijn, nogsteeds van zondag, niezen hoesten en lachen doet allemaal pijn. Was weer een tijdje geleden... Ben morgen misschien ook van de party..... Volgens mij is alweer surfennawerktijd tijd.
|
|
|
Ron Rodeo
|
als je in de loop van de middag/avond gaat is autoplaya de place to be.
wind draait naar ZW en wordt hoog in middag/begin avond
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
klopt het is lekker breed geworden alleen een onwijze klotsbak afgelopen weekend
Kan dit alleen maar beamen, echt balen nu met de sluiting van da Sluf op komst Veel plezier morgen en overmorgen, ik kan vanaf het weekend weer pas. Hopelijk brengt de paashaas veel wind(eieren?)
|
|
|
martijn
|
Damn, loop morgen jammer genoeg van half 9 tot half 6 stage... hopelijk van het weekend nog wat over voor die 7m!
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Heb mijn hoop gevestigd op een stevige zuidwester voor morgen avond. (mag eerst werken) Volgens mij zit mijn 8m al sinds november in de zak. Heb net mn QR getest en deze is er helemaal klaar voor.
Gaat weer lang lopen worden richting playa.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ik hoop morgen ook nog even te kunnen. Moet werken tot 1230, dus tijd genoeg
|
|
|
rich@rd
|
@ h2h, ik ook!!!
zo morgen 5 uur klaar met werken dus hoop rond 6 uur te zijn zag dat die dan alleen maar lekkerder word!!! lekker de zeven voor t eerst dit jaar uitlaten.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Kan ik morgen met iemand mee rijden naar slufter? (of Bdam!) Of kan iemand me oppikken van het stadion ergens? Zou egt Dope zijn. Kben van elk moment beschikbaar! plzzzz pm me! @Martijn. eey man, waar loop je eigenlijk Stage? kmoet ook na de zomer stage lopen. Maar hoop eigenlijk da'k bij kiter of iets kan. Kan ik misch. met beetje geluk onder stage tijd! (dus als iemand ng vacatures voor een Commercieel Medewerker! en kga als er wind staat, maandag ook misch. naar het strand. misch. kan je dan mee? of heb je geen vrij?
|
|
|
Ron Rodeo
|
Moge, windje is lekker. nu nog even meer naar ZW draaien vanmiddag en dan om 15:00 naar autostrand en dan weer 100.000 mtr. de lucht in
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Voor iedereen die op vanmiddag gokt, kijk wel uit aub:
Vandaag wordt het een onstuimige dag die eerder aan de herfst dan aan de lente doet denken. Het is wisselend bewolkt en vooral vanmiddag komen van tijd tot tijd buien met (zware) windstoten voor. Ook is onweer en hagel hierbij mogelijk. De middagtemperatuur ligt rond de 10 graden. De zuidelijke wind wordt boven land vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6, langs de kust en op het IJsselmeer is de wind hard, windkracht 7. Vanavond neemt de buiigheid langzaam af. Ook draait de wind naar zuidwestelijke richting en neemt boven land af naar matig tot vrij krachtig, 4 a 5, langs de kust en boven het IJsselmeer krachtig, 6.
Ik gok op een ochtendje Slufter, onweer en windstoten zit ik niet op te wachten.
|
|
|