Jeroen89
|
Helaas vandaag het eerste kiteongeluk weer een feit, zie nieuws & discussie Heb windvrij gekregen van de baas. Dit is wel even iets om morgen mee te nemen. FF dubbel checken alles.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
de avondsesie va 1730 tot 2030 was toppie, beste van 2010 tot dusver. licht uitgedaan
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Jongens waar was iedereen vanmiddag????
Ik stond om 15.30 moederziel alleen op de playa..........helemaal nada niemand..... Nog ff naar de slufter gereden maar daar was nog 1 verdwaalde kiter bezig...
Omdat ik het niet kon uitstaan nog een keer naar de playa en uiteindelijk kwam er nog een lotgenoot maar door het noodweer op dat moment heb ik handdoek maar gegooid en iets voor 17u huiswaarts gegaan.
Al met al een tikkie teleurstellend......ok eigenlijk een drama!! pffff
Was inderdaad een beetje vochtig om 17:00, ben nog even op de slufter wezen kijken en na twijfel twijfel toch maar het water opgegaan op Playa. Samen een andere lotgenoot. Wind was bij vlagen een beetje veel voor m'n 8m, het was koud, nog steeds vochtig en rusting. (4 man). Heb wel m'n verslaving voldaan, maar los daarvan heb je niks gemist.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Echt een super avond gehad op de Slufter. licht uitgedaan maar kon niet meer doortrekken. Maar dan weet je dat het waait.
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Jongens waar was iedereen vanmiddag????
Ik stond om 15.30 moederziel alleen op de playa..........helemaal nada niemand..... Nog ff naar de slufter gereden maar daar was nog 1 verdwaalde kiter bezig...
Omdat ik het niet kon uitstaan nog een keer naar de playa en uiteindelijk kwam er nog een lotgenoot maar door het noodweer op dat moment heb ik handdoek maar gegooid en iets voor 17u huiswaarts gegaan.
Al met al een tikkie teleurstellend......ok eigenlijk een drama!! pffff
Klopt, ik wilde wel maar kon niet meer. mijn collega was s'middags door zijn rug gegaan dus ik heb het retedruk gehad. geeft niet maar was ook al om 04:30 opgestaan. reed s'Middags naar het strand en zat na 10 minuten al te knikkebollen in de auto. moest later zelfs aan de kant voor half uurtje rust. viel telkens bijna in slaap in auto..... en om dan nog te gaan rammen in 7-8 bft.....lijkt me niet handig. sorry!
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
hee,
waar gaan de mensen die vrij en za gaan kite naar toe? autostrand is aflandig! zijn er nog meer vlakwater spots in de buurt?
gr
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
hee,
waar gaan de mensen die vrij en za gaan kite naar toe? autostrand is aflandig! zijn er nog meer vlakwater spots in de buurt?
gr
als autostrand aflandig is is de rest dat vaak ook in zeeland/ Zuid holland/Noord holland. Ijsselmeer heeft paar uitzonderingen. kijk hier eens rustig op: http://www.kitehigh.nl/spots
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zo dat was lekker zeg Hey wat ligd er nou in het water links onder jou? Een zeehond of een surfer???
|
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Mooi om te lezen dat er nog is geknald gister Ik ben uiteindelijk niet gegaan, en zet in op zaterdag!
|
|
|
M-dull
|
Ik ben tussen 12.00 en 13.00 op de slufter (als het k.t weer voorbij is). Vermoed alleen dat mn kite iets te groot zal zijn, heb 10m bowkite. Heb wel even zin om te beulen, in ieder geval unhooked tricks kan ik vergeten vandaag
|
|
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Dat is geen 1 April grap, maar dat is al enkele weken. Als er dus controle komt zal je het wel merken. En ook speel je zo met de toekomst van de Slufter. Hou je nu aan de regels en je kan in 2012 weer kiten daar. Overigens weet ik dat er onduidelijkheid is over de exacte datum van sluiting maar mijn bronnen zeggen dat het al gesloten is.
|
|
|
Hard2Handle
|
Wie gaat er morgen middag naar da Slufter, of Rock als de Sluf echt dicht blijkt te zijn.??? Ben morgen vrij en ben wel van plan te gaan hakken... @Reflex uit welke bronnen heb je deze informatie vernomen? Want ik heb geen zin in bonnen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Als de Slufter dicht is, wordt de toegangsweg afgesloten met een slagboom. Dus staat die er nog niet, dan kun je er gewoon nog kiten. Pas als de boom er staat is het einde oefening, dat had ik uit het verhaal van Andre begrepen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Als de Slufter dicht is, wordt de toegangsweg afgesloten met een slagboom. Dus staat die er nog niet, dan kun je er gewoon nog kiten. Pas als de boom er staat is het einde oefening, dat had ik uit het verhaal van Andre begrepen.
Had ik ook begrepen ja, maar ze waren gisteren al wel druk bezig met allerlei asfalteringsapparaten en 2e trap was al niet meer bereikbaar. We zien straks wel of het nog open is, 15u aanwezig.
|
|
|
|
Hard2Handle
|
Had ik ook begrepen ja, maar ze waren gisteren al wel druk bezig met allerlei asfalteringsapparaten en 2e trap was al niet meer bereikbaar. We zien straks wel of het nog open is, 15u aanwezig. Nou ben benieuwd...
|
|
|
|
|