LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Nizzeee movie, wat is die cameraman op het laatst aan het doen relaxed cruisen... ghehehehe...
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ja respect voor Ron hoor gvd staan er helaas maar 2 op film, hij stuurt m niet eens omhoog, maar gewoon maar gelijk in een rondje
Jammer dat ik hem vandaag niet heb meegenomen, was echt mooi. zelfs toen we einde van de middag helemaal kapot in de auto zaten wouden we nog naar beneden om de kites weer op te pompen.. Zijn er nog een wel een paar voor de sunset sessie gegaan..
Cameraman is zeker chilli aan het cruizen, heeft ook zijn eerste sprongetjes gemaakt die dag! hij spaart al voor een 6je dus dat wordt binnenkort loope
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Kben morgen vrij. Heb me werk afgebelt, dus als iemand ng plekje vrij heb! (of 2, martijn wil ook wel kite!! ) Zou ik graag mee willen!! @ed. Als ik je morgen nog zie, wil ik ook wel ffies filmen. Kzie nu de beelden terug, en weet nu wel wat'k wat beter moet doen enzo. Ziek filmpje, die eene mislukte loop in dat 2de filmpje is erg.... 5x terug gespoeld!
|
|
|
d@ni
|
@ sebas: ik ga morgen iig naar rock. rond een uur of 11 denk ik.
@ jesse : ik kom ook uit dordt dus je kan meerijden als je wilt
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Top filmpje Ed! Zag nog een pussyloop van mij vandaag een sunset sessie eruit geknald wat was dat lekker!!!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Jesse, moet morgen onze eerste les van het seizoen geven, aan een paar bikkels koud man. misschien rond 3u nog even rockanje, anders van het weekend weer. ga ik wel eens achter de cam zitten, mag jij ff gek doen. Robert volgende keer groffe loopies! zag je nog ff goed de lucht in gaan van bovenop de slufter, moet zeker mooie avond zijn geweest.. vandaag was de wind echt bizar lekker, 1 constante lijn tussen de 25 en 30 knoop, komt niet vaak voor. En het kan niet op! zondag weer feest
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Ed ik denk dat ik met D@ni mee rij, dan hoop ik je te zien om 3u, als ik er dan ng ben. Tijn gaat misch. sluf of rijd gezellig mee! lekker hoor, 25kknopjes mrgn!? Word geen stille vrijdag, maar dikke beul dag.
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Dani ik ga liever naar da sluf, vandaag laag water, kom ook gezellig naar da sluf dude. @AH hoe laat ben je er dan?
|
|
|
Spoon
|
en? wordt het vandaag nog wat? Heel misschien kan ik tussen de klussers door ook even weg Alleen vervoer wordt even lastig
|
|
|
d@ni
|
@Dani ik ga liever naar da sluf, vandaag laag water, kom ook gezellig naar da sluf dude. Sluf wordt natuurlijk retedruk. Omdat het dicht gaat wil iedereen nog ff daar spelen, zeker op zo'n mooie dag.. Poeltje is ook kleiner geworden dus dan moet je in de golven varen, en daar heb ik nie zo'n zin an. Ik kijk wel ff
|
|
|
|
Spoon
|
`nice ron!! .. ziet er wel cool uit..
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ziet er goed Ron! @Dani daar heb je ook wel weer gelijk in, maar ik weet niet of het zo druk wordt, veel mensen moeten vandaag nog werken. Rock is super choppy geworden hoorden ik na het verbreeden van het strand. Bel je strax wel ff.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Was gisteren helemaal super op de playa superpoel geworden en zelfs achter de 1e duin gevaren ..................pfff nu nog brak achter mijn toverdoos hier.. @Robert Ik zag je vlieger nog ff gek doen toen ik naar huis liep.............geen stukken aan over gehouden?? Wat gaat het worden vandaag dudes met grote maten wind zuid zo te zien...... Ik ga denk ik Rockanje maar weer eens proberen ook al heb ik daar nog nooit een echt lekkere sessie gehad..
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Jongens, ga naar Slufter
dit is met zuid echt goed te doen bij laag water. het water is best vlak. je hebt ook veel ruimte. vaar alleen niet te ver uit.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Jongens, ga naar Slufter
dit is met zuid echt goed te doen bij laag water. het water is best vlak. je hebt ook veel ruimte. vaar alleen niet te ver uit.
Misschien doe ik dat ook wel stiekem ben alleen bang voor mega drukte..... Jij belasting meevaller gehad?? En vanwaar deze keuze Ron?
|
|
|
d@ni
|
ben ook bang dat het te druk wordt op te weinig ruimte , rock is net zo choppy maar wel groter en rustiger
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Jongens, ga naar Slufter
Misschien doe ik dat ook wel stiekem ben alleen bang voor mega drukte..... Jij belasting meevaller gehad?? En vanwaar deze keuze Ron? Jongens waarom zou het druk worden? tis geen vakantie niks. ik zeg maximaal mannetje of 25. En John, nee geen belasting meevaller ik verdien gewoon bakken met geld! ahum............ nee, de keuze is gevallen op deze omdat deze veel meer pop heeft dan wat ik nu heb. board is ook 200 gram lichter en de pads/straps zijn ook beter. En er zit een behoorlijke concave in van 7 mm waardoor je minder last hebt van chop en opspatting in je bakkes.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, kijk de wind nu eens toenemen: 11,0 m/s Lekker 9m2 windje. Helaas voor morgen is de koek weer op, laffe 15kn voorspeld afmenend En paasweekend wordt niets.....
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Toch kom ik voor 15 knopen morgen wel mn bed uit.. Dan maar de 12 oppompen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Toch kom ik voor 15 knopen morgen wel mn bed uit.. Dan maar de 12 oppompen Ik denk niet dat het de 15kn gaat halen, maarja wie weet wel. Baal wel ernstig van het paasweekend, hopelijk komt er toch nog wind voor zondag en/of maandag Vandaag ook een lekker daggie, alhoewel de windgrafiek wel een erg zaagtand verloop heeft (vlagerig)
|
|
|