Kiters uit Rotterdam , meld je!

RobertV

Berichten: 106
Antwoord #26825 Juli 01, 2010, 09:28:35
edit2Rapporteer  
Wat is vroeg? Ik ga morgen ochtend van 10 tot 2 ff op oostvoorne kijken of het wat is, al is het maar om toch ff me kite weer in de luch te krijgen.
Zondag ziet er toch ook niet heel slecht uit Shocked?
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #26826 Juli 01, 2010, 10:03:02
edit2Rapporteer  
mmm - morgen 13-21 kn pal Z, beter Rocky rocken in den morgen? Playa is bagger met Z. Rocky 2de slag...
Uurtje of 6 lijkt me lachen...
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #26827 Juli 01, 2010, 11:07:53
edit2Rapporteer  
zeg, ik heb hier 2 zakken staan met op de ene een grote 8 en op de andere een grote 12.
weten jullie wat dat is en wat er mee moet gebeuren?
IK heb me laten vertellen dat hier mensen komen die dat weten?
in een vage herinnering heb ik er eens iets mee gedaan.....maar wat?
O ja. er ligt ook een grote stok bij met touw of iets.
zie hier trouwens wat foto's , wat doen jullie gek en waarom hang je aan dat ding? en waarom houden jullie die plank vast?
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #26828 Juli 01, 2010, 12:24:47
edit2Rapporteer  
Zo, ben weer in het land

De windsnelheid de afgelopen 8 dagen op Corfu waren tussen de 14 en 30kn Joepie YeSS Joepie YeSS
(oftewel, elke dag kunnen varen met de 10m2) Cool
Een verslag volgt nog, maar zeker dat je hier de hele zomer kunt kiten zolang de zon schijnt (nl. combinatie van lichte NW wind & thermische wind)

Big airs, dikke kiteloops, golfrijden, vlakwater knallen, eindelijk weer eens lekker kunnen uithaken, en dat alles in m'n zwembroek in superhelder warm water Cool Cool Cool


Jongens, wanneer gaat het hier weer eens waaien? Roll Eyes Tongue

@ Thomasr
@ Marco

WTF? Dikke blessures? Sterkte ermee. Balen mannen ThumpDown ThumpDown Undecided

Ziet er goed uit Michiel !! Waar zat je?
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #26829 Juli 01, 2010, 12:38:52
edit2Rapporteer  
zeg, ik heb hier 2 zakken staan met op de ene een grote 8 en op de andere een grote 12.
weten jullie wat dat is en wat er mee moet gebeuren?
IK heb me laten vertellen dat hier mensen komen die dat weten?
in een vage herinnering heb ik er eens iets mee gedaan.....maar wat?
O ja. er ligt ook een grote stok bij met touw of iets.
zie hier trouwens wat foto's , wat doen jullie gek en waarom hang je aan dat ding? en waarom houden jullie die plank vast?

ahh joh.

niet klagen Wink

mijn laatste x was in augustus..
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #26830 Juli 01, 2010, 13:42:24
edit2Rapporteer  
zeg, ik heb hier 2 zakken staan met op de ene een grote 8 en op de andere een grote 12.
weten jullie wat dat is en wat er mee moet gebeuren?
IK heb me laten vertellen dat hier mensen komen die dat weten?
in een vage herinnering heb ik er eens iets mee gedaan.....maar wat?
O ja. er ligt ook een grote stok bij met touw of iets.
zie hier trouwens wat foto's , wat doen jullie gek en waarom hang je aan dat ding? en waarom houden jullie die plank vast?

die twee zakken... -> milieustraat ? je hebt er tog niks niks aan en ze staan alleen maar in de weg. Die touwen zijn voor een mooie zondag ochtend in het Amsterdamse bos (nadat je de zakken gedumpt hebt en het waait)
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #26831 Juli 01, 2010, 13:52:23
edit2Rapporteer  
Deze week Knokke geweest, en lauwersoog, waddenzee.. Lekker gevaren hoor:) hadden vandaag ook beter in Lauwersoog kunnen blijven

@Rudo morgenochtend Rockanje rocken ben ik bij! tenzij er opeens gewerkt moet worden. en 6u is ook wel ff iets te vroeg voor mij.

@michiel lekkere vakantie gehad zo te zien! zag ik nou een jesus style plaatje voorbijkomen? ben benieuwd:)

Zie nu ook miss een zuchie wind komen, gaan maar eens rondrijden ergens..
Dutchy

Berichten: 337
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #26832 Juli 01, 2010, 14:47:51
edit2Rapporteer  
ben ook op de rocks rond 7 of 8 uur !
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #26833 Juli 01, 2010, 14:54:19
edit2Rapporteer  
zeg, ik heb hier 2 zakken staan met op de ene een grote 8 en op de andere een grote 12.
weten jullie wat dat is en wat er mee moet gebeuren?
IK heb me laten vertellen dat hier mensen komen die dat weten?
in een vage herinnering heb ik er eens iets mee gedaan.....maar wat?
O ja. er ligt ook een grote stok bij met touw of iets.
zie hier trouwens wat foto's , wat doen jullie gek en waarom hang je aan dat ding? en waarom houden jullie die plank vast?

Ron je kunt tegenwoordig van die ronde zwembaden kopen, als je er daar nou één van koopt dan kun je je inhoudt van die twee zakken van jou oppompen en rondom dat zwembad leggen dan heb je een mooi privaciescherm
RobertV

Berichten: 106
Antwoord #26834 Juli 01, 2010, 14:56:41
edit2Rapporteer  
Hoe zit het eigenlijk in Rockanje met de afloop van de kust? Ik ga naar oostvoorne omdat ik daar ver in het water nog kan staan. Ben nog aan t leren.. en denk niet dat ik me board op kan halen als ik geen grond onder me voeten heb. Voel ik me ook niet echt safe bij
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26835 Juli 01, 2010, 16:03:38
edit2Rapporteer  
Hoe zit het eigenlijk in Rockanje met de afloop van de kust? Ik ga naar oostvoorne omdat ik daar ver in het water nog kan staan. Ben nog aan t leren.. en denk niet dat ik me board op kan halen als ik geen grond onder me voeten heb.

beter ga je dan niet naar rockanje.... nog ff oefenen, tenzij het morgen ochtend laag water is


Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #26836 Juli 01, 2010, 17:55:13
edit2Rapporteer  
Ah, morgen supervoreg naar rockanje.

Iemand nog een plaatsje over vanaf Dordrecht?
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #26837 Juli 01, 2010, 19:47:51
edit2Rapporteer  
Ik vind dit toch wel een fucking mooi plaatje zeg...

Onze bro's in Ierland hebben wéér geluk.

de hele week lang bakken met wind. Roll Eyes  om letterlijk gek van te worden.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #26838 Juli 01, 2010, 21:41:52
edit2Rapporteer  
Hoe zit het eigenlijk in Rockanje met de afloop van de kust? Ik ga naar oostvoorne omdat ik daar ver in het water nog kan staan. Ben nog aan t leren.. en denk niet dat ik me board op kan halen als ik geen grond onder me voeten heb. Voel ik me ook niet echt safe bij


Hey Dops, morgen ochtend laag op Rock, niet zo veel wind (mss wel vlagerig), als je een beetje voorzichtig doet een prima plek om wat te oefenen. Schuin aanlandig dus wat kan er misgaan. Als je angst hebt dat je niet upwind kan bodydraggen eerst dat oefenen, supermanhouding etc., even zoekfunctie gebruiken, http://www.kiteboardingevolution.com/body-drag.html enz.

Eagle, dubbele agenda? schater Hij kan beter snel oefenen dan vaart ie korter in de weg...

@ Ron, is het al zo erg met je dat je in friggin Ierland naar windgrafiekjes zit te kijken? Kom anders ook ff naar de Rock straks! Stack die diablos anders ff...

damn de volgende post is 5K... ik wil niet...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #26839 Juli 01, 2010, 21:50:05
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit Michiel !! Waar zat je?

He D@ni, hoe is het met de revalidatie? Het weer werkt iig met je mee. Niet teveel afleiding :-)
De foto is gemaakt op Chalikouna Beach, vlakbij Issos op Corfu.
Zodra ik tijd heb (enorm druk met werk) volgt een verslag met meer pica's van o.a. de spot.

lekkere vakantie gehad zo te zien! zag ik nou een jesus style plaatje voorbijkomen? ben benieuwd:)

He Ed, wanneer kunnen we weer eens downwinderen? Heb er echt veel behoefte aan Tongue
Nee, is geen jezuswalk, maar gewoon een indy grab. De wind was daar veel te vlagerig om fatsoenlijk transitions e.d. te doen vlak langs de kant helaas.


Heren, morgen gaat het hem echt niet worden. Met Z op Rock heb je veel meer nodig als de voorspellingen opgeven. Wind komt over land en is net als met Oost op het O'meer zo vlagerig dat je veel powerrrrr nodig hebt voor een lekkere old school sessie.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #26840 Juli 01, 2010, 21:50:53
edit2Rapporteer  
@ Eagle Jan: veel plezier op Porto Pollo! Ik ben benieuwd hoe je het gehad hebt. Staat nog steeds bij mij op de lijst van places to visit
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #26841 Juli 01, 2010, 22:24:44
edit2Rapporteer  
Ik vind dit toch wel een fucking mooi plaatje zeg...

Onze bro's in Ierland hebben wéér geluk.

de hele week lang bakken met wind. Roll Eyes  om letterlijk gek van te worden.

Whaaaaa wil ookkk!
rich@rd

Berichten: 424
Antwoord #26842 Juli 01, 2010, 22:35:31
edit2Rapporteer  
mensen iser echt niemand met ervaring in het inkorten van je lijnen?
richard

Berichten: 381
Antwoord #26843 Juli 01, 2010, 23:17:51
edit2Rapporteer  
tja, wordt het nou wel of niet wat morgen.

Ik leg de FS vast in de wagen en zet het wekkertje op 7 uur. Als het dan wat is op AWD kar ik direct door naar Rock.

Anders zondagmiddag, dan komt er eindelijk weer een behoorlijk windje aan
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #26844 Juli 01, 2010, 23:23:03
edit2Rapporteer  
wou net zeggen ik zie toch wel een skimboardable windje staan.. en zondag komt ook tevoorschijn:D morgen ook maar een wekkertje om 7u

Als Rudo en Evan niet al alle wind hebben opgemaakt Lips Sealed

jesse.

Berichten: 946
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #26845 Juli 02, 2010, 00:08:32
edit2Rapporteer  
Jesse also presenting his self at Rock! Smiley
Ed khoop je morgen te zien, hoe is het met je uitgehaakte moves?

Nja wekker om 4:45 zetten, pc aan kijken op AWD en nu ffies me kitespullen klaar leggen! Grin
Als Rudo en Evan niet al alle wind hebben opgemaakt Lips Sealed

Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #26846 Juli 02, 2010, 00:38:55
edit2Rapporteer  
haha gaattie ook zo vroeg ze nest uit. ik doe t ff rustig aan, kan mn arm nog niet echt goed strekken.. ga lekker skimboarden morgen.
zie jullie rond een uurtje of 9
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #26847 Juli 02, 2010, 04:31:16
edit2Rapporteer  
Phoe, wakker... wat zien we: 8m/s en hij moet nog verder toenemen. Zou het dan toch echt gaan waaien straks? Ik ga maar eens inpakken.
richard

Berichten: 381
Antwoord #26848 Juli 02, 2010, 07:19:05
edit2Rapporteer  
Good Morning,

Nou het ziet er allemaal nog goed uit maar wel aflopende zaak dus; chop-chop, ontbijtje naar binnen en karren voordat het over is. ETA: 9u

Zondagmiddag ziet er ook nog steeds goed uit, en gelukkig is de halve finale nederland-urugauy pas dinsdag dus die kunnen we ook op het gemak gaan bekijken.



Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #26849 Juli 02, 2010, 10:50:15
edit2Rapporteer  
Gezien de AWD grafieken is het hem niet geworden vanochtend... Undecided
Wel lekker weer op het strand Cool

Ik geef Richard met z'n FS de meeste kans, hoewel Ed vast wel lekker heeft kunnen spelen met de Skim

Zondag is het volgende target!!! YeSS Joepie YeSS Joepie
Houdt rekening met het verkeer in het weekend: de tour de france gaat van Rdam naar Zeeland. Alle wegen daar naartoe dus vertragingen/afsluitingen. Tevens heeft een groot gedeelte van NL zomervakantie vanaf dit weekend.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.