|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Momenteel waait ie perfect jongens, wie kan me zeggen of dat dat morgenvroeg nog steeds zo is?
|
|
|
Nickeltje
|
Tja... wie kan dat zeggen. Als ik voor mezelf een gemiddelde maak van guru en windfinder, dan wordt het morgen niet de moeite om alles in te pakken en te verslepen. Ik hou hoop voor zondag avond en morgen wordt lekker uitslapen...
|
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Ben vanavond even wezen sinussen. Op playa stond een stuk minder wind dan internet doet vermoeden.
Maar wat is het daar smerig geworden. Overal ligt een 10 cm dikke laag snot. Je zakt er elke stap in weg en is niet beperk tot het weg vaar hoekje.
Mijn voeten heb ik meerdere keren open gehaald aan troep dat in de snot zat. Het water heeft een hele vieze kleur en het stinkt.
Mij ga je daar niet meer zien!
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Erik
sjonge, wat ga je dan ook op playa doen! Was heerlijk op Bdam, rond een uurtje of 8 begon de wind aan te wakkeren. Lekker over gepowerd met 4mensen op het water gestaan!
Morgen ochtend weer! half 10 sta ik er, kijken of er dan ng iets te beleven is. Heb vandaag tot half 11 gevaren, was niemand meer nog wel een board en trapeze gevonden....
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
soooo dan...ben ik weer, heb vanavond het licht uit gedaan op 's gravezande...pfff wat een klotsbak... stroming was ook nadrukkelijk aanwezig, wind was nnw en de golven kwamen van wzw... kort achter elkaar gelukkig niet groter als 1m ...eitsiepietsie meer wind hat het makkelijker gemaakt, maargoed, 'k heb gevaren en heb mijn boardje nog. vaag heb wel ineens al een tijdje last van mijn buik...al een kwartier na het kite...hhhhmmmmm @ nickeltje en chiceu bedankete voore die tippies eeehhh!!
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hee Michiel vetzak! 34 al, je haalt me nog in! Gefeliciteerd hoor. talk soon, Rudo
|
|
|
|
d@ni
|
Gefeliciteerd!!!! Nog vele jaartjes gezondheid en veel kiteplezier !
|
|
|
ROBST3R
|
gefeliciteerd Michiel!
|
|
|
martimor
|
gefeliciteerd man, hoop dat je een vette sessie mag beleven op deze dag
|
|
|
rocket man
|
Michiel gefeliciflapstaart, jonkie
|
|
|
|
surfing28
|
Ben vanavond even wezen sinussen. Op playa stond een stuk minder wind dan internet doet vermoeden.
Maar wat is het daar smerig geworden. Overal ligt een 10 cm dikke laag snot. Je zakt er elke stap in weg en is niet beperk tot het weg vaar hoekje.
Mijn voeten heb ik meerdere keren open gehaald aan troep dat in de snot zat. Het water heeft een hele vieze kleur en het stinkt.
Mij ga je daar niet meer zien!
Waarvandaan uit Spijk rij je dan ? Misschien dat we kunnen carpoolen als je daar natuurlijk iets in ziet ?, ik hoort het wel van je...
|
|
|
|
Nickeltje
|
Michiel, van harte gefeliciteerd!!
Robert H, mooi boardje, mijn zusje heeft hem vorige week uit gebrobeerd, op zoek naar een nieuw board, maar zij vond hem zelf niet zo prettig. Geen idee welke ze nu gekocht heeft eerlijk gezegd.
Ik ga morgen middag naar de Brouwersdam. Hoop dat de voorspellingen het waar maken en er even te varen is. Ik wil dan ook een 7m er bij kopen. Heb nu te vaak op het strand gestaan met een te grote kite en alleen maar toe kunnen kijken...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bedankt voor de felicitaties! Helaas heb ik geen bak wind voor mijn verjaardag gekregen, waarvan jullie allemaal hadden mogen profiteren
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
MICHIEL FELI!!!! wat ben je al OUD.. heheh grapje dude je hakt hem nog steeds!
Trouwens iemand die hier aan TU Delft de master 'Design for Interaction' volgt of heeft gevolgd?
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
gefelicitaart man!!
was gister matig windje, vond het niet super lekkerr, maar met zwarte wolken boven ons ging die toch rond de 20 knopen. varen ging wel lekker, springen ging gewoon klote.
klote kite heb ik voor de 2e keer laten maken, denk je dat ie nu wel goed is, pomp je hem op, en hoor je hem weer zachtjes leeglopen :S dus op gegeven moment maar verder gekite met een zachte kite
|
|
|