brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Geen vrouwenpolder? wie gaat er trouwens ook in de ochtend/begin middag? en waar dan?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wat zou guru pro moeten zeggen dan, dat het morgen Noord 5 waait zodat we nog wat hebben aan dat megaspringtij?
|
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
ok beter! ik vond dat hij wel wat tammetjes aangaf voor morgen en hoop op iemand die zegt dat het waarschijnlijk wel meevalt en er een paar knopen bij praat haha
morgen ochtend maar kijken waar we heen gaan
|
|
|
Evan
Administrator
|
Als jullie een paar miljard doneren wil ik wel een windmolenmuur bestellen die je op elke spot kunt installeren voor de dagen dat het niet waait.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
pffff, wat een flutvoorspellingen voor dit weekend. Ik ga het er niet eens op wagen. Ga wel in de zon zitten...
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Maar..... waar gaan we heen? Renesse? (ik wel). Zie wel wat ik aantref. Wil er rond het middaguur zijn, overgang bij De Zeeuwse stromen.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ik ga naar Vrouwenpolder.
Als je niet zover wilt rijden: mocht de wind naar ONO draaien zou ik lekker naar Ouddorp rijden ipv Renesse gezien het daar wat vlageriger is omdat het achter de Brouwersdam ligt.
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Kan je beter Vrouwenpolder pakken denk ik, Je heb daar om 4 uur iets van een poeltje, stelt denk niet veel voor vandaag en je vaart er haaks op dus niet echt lekker. Verder was het er de afgelopen dagen mooi vlak en weinig stroming. Maar ben wel eens bij Renesse wezen kijken, dat is volgens mij niet echt lekker als beginner.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ha Rob, nee dat klopt. Dat was ook niet de bedoeling. Het zou wel leuk zijn als ze vandaag nog iets kon doen. Momenteel is de wind zuidoost (110gr). Beetje k*t , wil hoe dan ook ff het water op vandaag...........
|
|
|
NIELZZZZ
|
goedemorgen wat denken jullie wordt het nog wat vandaag? als ik naar vrouwenpolder ga weet iemand dan nog een straat die ik moet invullen op de dom dom om bij de spot te komen?
|
|
|
Gehaktdag
|
Als je vrouwenpolder intikt en je rijd over de zeeland brug dan kom je er vanzelf
|
|
|
d@ni
|
Ik ga zo rijden naar Vrouwenpolder, ben benieuwd.
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik vind t wel best dit weekend. Lekker genieten van het zonnetje en wachten op die ZW7
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
het was zo lekker warm in bed, dussss..... volgende keer beter...hoop dat di woe of do nog wat wind staat.
|
|
|
Xander Q
|
Wat een weer zeg!!! Moet zo GVD werken.
Gaan er morgen nog mensen kiten?? En zo ja waar??
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik was vanochtend op de vrouwenpolder, met de 11m echt een super chille sessie gehad! Het was alleen erg druk en heb 2 keer mensen die niet konden kiten in mijn lijnen gehad, heel irritant!
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Had met m'n 10m gewoon net niet genoeg op vrouwenpolder. Zo der voer nog een of andere gek met een best of cabrinha kite zo net langs mn hoofd om vervolgens nog fftjes andere mensen dwars te zitten. Vast een duitser met z'n zonnebril op kiten..
|
|
|
Ondabeach
|
Zaterdag op Medemblik gevaren hotelletje genomen en zondag op Enkhuizen gevaren.. met 14m was het goed.. Trouwens super relaxte sfeer daar in het noorden.
|
|
|