markus
Logs: 0 | 855 uur
|
niemand op Rockanje morgenmiddag? word dat takke eind lopen op Playa zo zat joh.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@ron Denk je dat je het allemaal kan aanzien morgen?? Ik heb een simpel toestelletje wat welliswaar onderwater kan maar verder geen telelens speelgoed.. Jongens neem mee dat speelgoed is het devies het is bij Ron in goede handen
|
|
|
martijn
|
Zooooooooooo hij was echt volop dik zeg! Hopelijk van het weekend nog
|
|
|
joggli
|
whaha tijn dt viel echt wel mee hoor, hij was echt niet zo gek veel harder dn vorige week donderdag! hopelijk zaterdag ng ff wat wind idd!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Hey luitjes, was gister(donderdag) in shoeburyness aan knallen in the uk met mijn 7m, was bruut maar was geen seconde te laat van het water af, kei harde stoten en da wind draaide zomaar in eens aflandig dikke stoten 60kts :-(. Er waaren ook wat windsmurfers, een daar van is zijn zijl met board kwijt. Ik weet heel goed dat de wind je heel hard kan verrassen, maar dit heb ik in dik 20 jaar watersport noog nooit gezien. Veel pleizier in holland ik ga nu richting brighton, en zal zo tot dinsdag ergens tussen daar en dover de boel verkennen.
P.s. Shoeburyness / thorpebay. Is net autoplaya maar dan x4 of zo en dat water is met hoog water rege vlak in 35 kts wind. Mocht je ooit die kant op gaan het is echt de moeite, check eerst ff wanneer het hoog water is, scheelt zomaar 2km lopen :-P
Groetjes uit het het pittoreske london.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ron Denk je dat je het allemaal kan aanzien morgen?? Ik heb een simpel toestelletje wat welliswaar onderwater kan maar verder geen telelens speelgoed.. Jongens neem mee dat speelgoed is het devies het is bij Ron in goede handen Tuurlijk kan ik het aanzien, het is mooi om andere te zien genieten in deze wind. dit is toch de wind waar het allemaal om gaat toch? mijn beurt komt wel weer. hoe laat ga je?
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Hijo, onderwater met jou camera dat heb ik met jou vorige camera ook gedaan, meteen gebruik kunnen maken van de garantietermijn!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Hijo, onderwater met jou camera dat heb ik met jou vorige camera ook gedaan, meteen gebruik kunnen maken van de garantietermijn!
Hahaha keurig stevie maar onderwater is hij prima tegen bestand maar als jij je als een potvis op het strand laat dumpen door een dikke golf in Brazillie tja.....dat kon hij ff net niet hebben!! @ron tussen 12 en 13u kan ik op het strand zijn...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Iemand nog zin in de noordzee morgen? (Michiel,Lauwrens, Olten, Bart, Robin?) Wilden op tijd gaan, moet in de middag naar een verjaardag....
|
|
|
|
|
|
markus
|
morgen dan maar. haha. (ff off topic) iemand hier goede ervaring met een OR Mako? zou er eens 1 willen proberen, voor m`n knietjes.
|
|
|
rocket man
|
morgen dan maar. haha. (ff off topic) iemand hier goede ervaring met een OR Mako? zou er eens 1 willen proberen, voor m`n knietjes.
moet je bij Rudo zijn
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey Markus, da's wel een goeie voor je knietjes inderdaad, en het vaart natuurlijk als een godje. Echt keihard freestyle poppen zal niet lekker gaan, maar hard varen, chop, big air gaan prima, ook een fijn board om mee te landen. Heerlijk board om hard mee te carven. Ik heb 'm zelf uit m'n dakkoffer laten vallen, binnenkort vaar ik met een proto die minder comfortabel zal zijn. Om te testen kan je ook gewoon stormchaser benaderen. De 2011 is bijna hetzelfde als de 2010, alleen met meer mogelijkheden voor mutant vinnen (thrustertjes zijn bijgeleverd) en het is een woodcore, met minder kans op delaminatie. De eerdere hebben foamcores, en dit gaf heel soms problemen met delaminatie (zelf nooit meegemaakt, de standaard voor bombproof zit wel snor bij OR)
|
|
|
markus
|
nou geweldig! ik zie je wel een keer op Playa dan. had al eens eerder contact met SC maar die raadde me de Mako af vanwege gebrek aan flex?! anyway, ik hou iedereen met een Mako vanaf nu in de gaten. thx voor de info. (ps. freestyle is niet mijn ding)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ooit de 140x40 Mako van Rudo mogen varen, en deze had dan wel op een kant een 75mm vin (Rudo ?). En eerlijk waar een waanzinnig lekker boardje om te racen en te crossen en carven over de golven
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Op Schellinkhout werd er zojuist 47knp+ gemeten
Volgende keer gewoon je spullen meenemen als je in de buurt ben. Hij was weer lekkel en bruut vanmiddag op schellinkhout Van 35 tot 47 kn, Mega hooooooooooooog en heerlijk 2uurtjes gevaren todat mijn depowerkoort brak en mijn kite weg was. Gelukkig was Stephan v.d. Berg er en die ontfermde zich over mijn kite zodat ik die zonder problemen en heel naar de kant kon brengen. Stephan alsnog bedankt TOP SESSIE !!!!!!!!!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ja, ik. Top boardje. Tuurlijk mag je hem testen. Morgen Noordwijk,zondag Kessenich, volgende week ....??????
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ooit de 140x40 Mako van Rudo mogen varen, en deze had dan wel op een kant een 75mm vin (Rudo ?). En eerlijk waar een waanzinnig lekker boardje om te racen en te crossen en carven over de golven Was 85mm inderdaad, voor m'n goofy toeside. Maar hoor ik nou dat je griep hebt? Anyway, wie morgen waar? wind in de ochtend 25kn met vlagen 30+, hoog om 7:00, golf 2m+. Lijkt me wel heel lekker met de 7m!
|
|
|
markus
|
@LimboBlandit, thx voor het aanbod. beetje ver weg, woon 10 min. van Rock en Playa. test komt wel goed.
morgenochtend maar eens op Autoplaya kijken.
|
|
|
|
|