Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
rockanje, nu? ben ik nou gek of issie daar pal aflandig..
heb de pijlen op morgen gezet, vandaag wordt m niet meer
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
is idd schuin aflandig. Althans zo voelde die op 2e slag op het terras. Haha
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Zo net echt een super sessie gehad op Rockanje 1e slag. Zonnetje erbij 20 knoopjes en heerlijk vlak. en helemaal niet druk.
|
|
|
joggli
|
@ richard, wat moet je ervoor hebben?
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
@robbepop, ik reed over de brug van stellendam naar hellevoet, zag je met je slingshot 14m enrom afdrijven. ik begrijp 't echt niet...ik had nog zo gezegd niet doen, maar toch ga je? vragen om problmen! geeft toch eens het voorbeeld man
|
|
|
rich@rd
|
100,- lijkt me een mooi prijsje, hij is niet zo veel gebruikt en in goede staat!
|
|
|
joggli
|
100,- lijkt me een mooi prijsje, hij is niet zo veel gebruikt en in goede staat! mwah laat maar dan, daar heb ik in kaapstad ook een 2010 voor!
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
@ Anti hero: Boeien gewoon gaan met die handel, geeft dat nou. TIs nou volop koud ga toch niet dat hele strand van ouddorp overlopen. Gewoon lekker dichtbij parkeren. En aflandig... tja zo is er altijd wel een reden om op de kant teblijven staan.. En als er wat gebeurt, reddingsbrigade zit toch tegenover. ben lid dus gratis taxi. ik zie het probleem niet. Van de week weer lekker oost, heb een heleboel duitse vrienden, gaan we downwinder doen van hoekvan holland naar den helder. Nog mensen zin?
Tuurlijk ga je nou niet kiten op Rockanje... Ben niet helemaal van de pot gerukt. Maar toen ik van Ouddorp terug reed heb ik ook niemand zien kiten op Rockanje, wel waren ze aan de andere kant van de dam bij Hellevoetsluis op het land bezig. Denk echt dat je die heb gezien, want ik kan me niet voorstellen dat er nu van die mafketels zijn die met deze richting het water opgaan bij Rockanje. Ohja, Ouddorp was ook crap!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ik zou maar snel die downwinder maken dan.... hoorde net dat er einde van de week sneeuw wordt verwacht... maak niet uit snowboard pakken en de strand af sjeezen
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Eagle-Jan zo dan maar even oefenen, zodat ik er aan het einde van de week klaar voor ben. Zit nog te denken tussen landgraaf en z'meer, heb geen zin meer om te rijden.
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Eagle-Jan zo dan maar even oefenen, zodat ik er aan het einde van de week klaar voor ben. Zit nog te denken tussen landgraaf en z'meer, heb geen zin meer om te rijden.
Vrijdag in z.meer afspreken? P.m. anders ff je nr
|
|
|
joey
|
Gaat er morgenmiddag nog iemand t water op? Droog en een windje
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
zeker, ouddorp? als ie niet weer instort op het laatste moment
|
|
|
kappie
|
Nog iemand zin om morgen middag naar hoek van holland te gaan?
|
|
|
|
joey
|
Ed, hoe laat ga jij naar ouddorp?
|
|
|
|
joey