rich@rd
|
ga morgen avond kijken bij een snowboard! en dan hopen dat het goed sneeuwd, dan neem ik dinsdag een snipperdag en dan ga ik vlak bij huis snowkite
vorig jaar op de molenka kinderdijk;
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Eagle WOWWWW! De Ganjeleon! Ik denk dat Culture hem ook wel vetjes vind (aangezien deze vorige week van't zelfde merk een boardje heeft gekogt) Ben benieuwd waarom je dit merk specefiek hebt gekozen, lijtk me niet dat je dit boardje ergens goedkoop op de kop kan tikken??!
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
bataleon...goed merk...sterk en speed is the essence en hij is nog wendbaar ook
@ anti hero....Jahh Maan
|
|
|
KappuhH
|
Bataleon is helemaal tof! Jaren een Evil Twin gehad en nu een The Jam... Had graag een Riot gehad maar die zijn er tweedehands bijna niet te vinden...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ganjaleon is ook in eu niet meer te verkrijgen...maar when hunting for something you might find what you're looking for
|
|
|
KappuhH
|
ganjaleon is ook in eu niet meer te verkrijgen...maar when hunting for something you might find what you're looking for
Hoezo wil je persé die dan? Vanwege de looks?
|
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
eerlijk gezegd lijkt een triple base me maar wat onrustig, ben benieuwd wat je ervan vindt
printje is wel nice! daarom
|
|
|
rich@rd
|
top filmpje ed!
|
|
|
KappuhH
|
Ja dat snap ik, maar je kunt ook een ander board van Bataleon kopen toch? Alhoewel ik moet zeggen dat de Ganjaleon wel echt top zal zijn, Evil Twin shape met een sintered base, dus razendsnel...
|
|
|
Ed.
|
Kijk eens trouwens, wat ik gisteravond tegenkwam op een golfsurf forum.
Rara waar is dit plaatje (pas geleden) geschoten??
|
|
|
|
chico
|
Nee, het is dichterbij. Lijkt me meer bij Rdam in de buurt.
|
|
|
D.D
|
Kralingse plas dan
|
|
|
|
|
joggli
|
bij het strandje hier in zwijndrecht bij de maas gaan we altijd golfsurfen als het niet waait hahaha zowiezo SLUFTAAAHHH
|
|
|
Ed.
|
Het waren wel de perfecte condities, maar Sluffie 2 ja:) dus dat beloofd wat
|
|
|
|
jesse.