|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Eindelijk hij zit er aan te komen die 1e sessie. 9 en 7 m2 in de toettoet en lekker naar de playa morgen hooooor.
|
|
|
rich@rd
|
gezellig!!! trouwens gisteren een reis naar cumbuco (brazilie) voor in september geboekt!!! gaan jullie mee? het was echt stukken goedkoper dan ik had verwacht!
|
|
|
Gehaktdag
|
niet slect, hoeveel hebbie betaald voor hoe lang?
|
|
|
rich@rd
|
3 sterren hotel met onbijt 16 dagen 1000,- PP kan er effe geen hoofd of kite bij verzinnen maar ga je mee?
|
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
John jij heb geen reden tot klagen lijkt mij!? Q1 2011 ben jij alleen maar on tour. Soelden, ABC & Maroc
|
|
|
rich@rd
|
mag het een keer? ik heb altijd het idee dat ik de enige ben die aant werk is als ik het forum bekijk!
|
|
|
Gehaktdag
|
3 sterren hotel met onbijt 16 dagen 1000,- PP kan er effe geen hoofd of kite bij verzinnen maar ga je mee?
16 dage mij te kort, wil iets langer gaan van de winter
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
1000,=? zit je dan in een Braziliaanse Dixie All Inclusive? wij gaan eerst even kameeltje rijden in april.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Waarom wil je zo graag naar playa john!? Volgens mij is Bdam ook egt lekker over een uur begint het al weer eb te worden en rond 12u zijn er al kleine pooltjes en vlak water?!. De wind is precies zo dat hij net niet over de dam komt! + stuk minder loopwerk. Of zie ik dit verkeerd? 10 en 7 mee, over anderhalf uur rijden! nog even kijken wat het nu egt gaat worden playa of bdamEindelijk hij zit er aan te komen die 1e sessie. 9 en 7 m2 in de toettoet en lekker naar de playa morgen hooooor.
|
|
|
Elevation
|
volgens mij juist opkomend op de dam maar niet spectaculair, 110 max, misschien door de richting beetje meer... ga er ook zo heen, ff kijken, duitse bocht en anders net voorbij natural high ( vanaf ouddorp gezien )
|
|
|
martijn
|
Playa! Kan je teminste nog crashen. Ben er half 11, vaar met caution kites
|
|
|
|
|
Ondabeach
|
Ik ga nu rijden naar playa
|
|
|
rocket man
|
mag het een keer? ik heb altijd het idee dat ik de enige ben die aant werk is als ik het forum bekijk!
tuurlijk mag het, geniet ervan. Ik hoor ook bij het werkend volk, en vraag me zo nu en dan af, hoe vaak de mensen op het forum door de weeks tijd hebben.
|
|
|
Jeroen89
|
Ik ga over 15 min richting autoplaya.
|
|
|
rich@rd
|
tuurlijk mag het, geniet ervan. Ik hoor ook bij het werkend volk, en vraag me zo nu en dan af, hoe vaak de mensen op het forum door de weeks tijd hebben. idd ja ik gaat rijden!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Hij was lekker mannen, de kop is er af voor 2011 Op naar de volgende sessie! Wel ff mn kite plakken ivm klein scheurtje in het doek, Ron bedankt voor je oplettendheid
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hij werd beter en beter, op het laatst was het vol 25 knopen, vlagen 30. En dat is lekker met de 10m! Fred had je geen zin om langer op de slufter te blijven, de golven op de Noordzee waren super clean, heb er nog snel even een paar omgegooid!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Prima sessie en we kunnen de 1e aftikken van het jaar. Het was wel weer ernstig wennen zeg de 1e meters maar zachtjes aan ging het weer wat meer smooth.
Jeroen aangenaam...weer een gezicht bij de naam.
|
|
|
|