rich@rd
|
Donderdag!!!!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Vandaag ja, gewoon 12kn en met wat positieve stroming erbij kun je gewoon heerlijk varen en 50cm golven rippen.
Ok, je moet dan wel 16m pakken of een skim/waveboard. Maar dat maakt de sessie er alleen maar leuker op.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Vandaag ja, gewoon 12kn en met wat positieve stroming erbij kun je gewoon heerlijk varen en 50cm golven rippen.
Ok, je moet dan wel 16m pakken of een skim/waveboard. Maar dat maakt de sessie er alleen maar leuker op.
12kn pak ik alleen als het HEEEL ERG LEKKER WARM weer is
|
|
|
Evan
Administrator
|
Moet je helemaal zelf weten natuurlijk, maar met het juiste materiaal kun je nog een hoop lol hebben met dit soort wind en het is nog heerlijk rustig op het water ook.
|
|
|
|
JiePie
Geen avatar
Logs: 0 | 5 uur
|
Haha, Ed zit alle dagen lekker te genieten van het ''briesje'', en verder zit zo'n beetje iedereen te zeiken op wind.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Vanavond maar weer op Ouddorp kijken en met een beetje geluk hebben we weer een heerlijke sessie!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Vanavond maar weer op Ouddorp kijken en met een beetje geluk hebben we weer een heerlijke sessie!
Dat meen je niet. :S
|
|
|
Evan
Administrator
|
Dat meen je niet. :S
Echt wel! Alleen waaide het net een paar knopen minder als gisteren waardoor de rest met 12/10m niet meer vooruit kwamen op skim/waveboards en ze lijdzaam moesten toezien hoe ik 2uur plezier had aan mn good-old 16m X4!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Echt lekker! Jammer dat ik die gok met ruim 1.5 rijden toch niet ga nemen. Ik had met mijn 14m perfect kunnen knallen op mijn skimboard en misschien ook wel mijn twintip.
|
|
|
Ondabeach
|
Oostvoorne was ook ff leuk voor een uurtje
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@marc Nja Evan kon maar net kiten met ze 16 en waveboardje, teminste had niet minder moeten zijn. Denk dat een TT zeker niet had gekunt! Daarin tege ziet het er vandaag beter uit, ik zou het gokken tege het eind van de dag! En anders woe-vrijdag vrij houden p.s.wind is rising @ AWD.. 6,6 - 7,6 m/s!
|
|
|
rocket man
|
tsss, wat wegen jullie, 30Kg?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Denk dat wij zo maar ns richting vrouwenpolder gaan, als dat oostenzuchie zo blijft staan, 8 m/s nu in zeeland Met 80kg, 12m en een skim
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
@marc Nja Evan kon maar net kiten met ze 16 en waveboardje, teminste had niet minder moeten zijn. Denk dat een TT zeker niet had gekunt! Daarin tege ziet het er vandaag beter uit, ik zou het gokken tege het eind van de dag! En anders woe-vrijdag vrij houden p.s.wind is rising @ AWD.. 6,6 - 7,6 m/s! Ja oke als Evan met 16m met waveboard aan het varen was waaide het wel zacht. Maar dan had ik met mijn skimboard en 14m ook wel kunnen varen. Maarja ook vandaag ga ik het niet gokken. Ik vind het daarvoor toch te ver rijden.
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Heb mensen hier eens horen roepen "we gaan pas rijden vanaf een knoopje of 16" Wat lange windstilte wel niet kan doen.....
|
|
|
|
martijn
|
Ed, zullen we het gewoon proberen?
|
|
|
martijn
|
Hmm die richting is niks, en er hangt nog ee bak regen..
|
|
|
Ed.
|
Was al weg man, was ook niet veel, wel een paar erg lekkere lijntjes gesurfd op rob zn golfsurfplankie, Rob bedankt Volgende week ZW. Ik wil niet de goden verzoeken, maar ik vind dat de lente goed geopend moet worden, met een gruwelijk dikke downwinder, op blote voetjes, met stops voor patatten en bier. En als, stel dat, de wind het weer laat afweten, dan gewoon de eerst volgende keer.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
die source aanschaffen ed? wil best een keer zoiets testen. Was al weg man, was ook niet veel, wel een paar erg lekkere lijntjes gesurfd op rob zn golfsurfplankie, Rob bedankt Volgende week ZW. Ik wil niet de goden verzoeken, maar ik vind dat de lente goed geopend moet worden, met een gruwelijk dikke downwinder, op blote voetjes, met stops voor patatten en bier. En als, stel dat, de wind het weer laat afweten, dan gewoon de eerst volgende keer.
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
evan mooi dat jij al zon 2012 custom naish torch aan de tand mag voelen, zag er lekker uit.
|
|
|
JB - On The Edge
|
Er gloort hoop aan de horizon.... Maar eens ff slim plannen op mn werk...woensdag vrij....maar donderdag/vrijdag ziet er nog beter uit...
|
|
|