guido
|
zo ff de b'dam checken
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
rock was lekker vanmiddag!!! niet druk ,zonnetje en wind ,wat wil een mens nog meer? (meer wind)
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
En dan nog gewoon vliegen met die 7m... Had het niet verwacht. Markus... Het was weer gezellig.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En dan nog gewoon vliegen met die 7m... Had het niet verwacht
Idd begon het begin van de middag rustig low-end cruisen op waveboard met mijn nieuwe 10m. Later gewoon met tt van rail getrokken! Wie had dat gedacht? Ed is weer een stap verder met freestyle wave! Binnenkort kunnen we hem opgeven voor de tripleS wildcards
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
En dan nog gewoon vliegen met die 7m... Had het niet verwacht. Markus... Het was weer gezellig.
zeker Arend, je ging weer lekker!!
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Haha lache john. maar eh... autostrand was toch ineens fan-tas-tisch zeg!! van 16:00 tot 19:15 onafgebroken gebeukt. Ik moest nog ff een Afrikaans traumaatje wegwerken, nou das gelukt! heerlijk de uithaaktruckendoos geopend en van alles en nog wat geprobeerd. Jongens, jongens wat heb ik me toch weer verbaasd..... was er 1 bezig met een boardleash met laagwater op autostrand. wat een ............. hij heeft 2 uur lang in enkeldiep water staan niksten. later kwam kwam er nog 1 met een long board!!! gast! wat doe je toch, denk na! onbegrijpelijk wat een pipo's
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Deze toch wel erg leuk voor R'dam eo Sorry Snackyman Gheheheh hij is leuk Top dagje kunnen meemaken. Eindelijk weer eens gekite. Jammer dat het beetje een klotsbak was maar ik mag niet klagen. zondag weer!
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Deze toch wel erg leuk voor R'dam eo Sorry Snackyman Het is leuk, van dat schoonmaak middel moet ik niks hebben
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Triple S ga ik niet meer halen, maarum wel een leuke name that trick:) backroll de ene kant op en je board de andere kant op Was gezellig vanmiddag! en er komen weer een paar mooie dagen aan
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zeker weer een mooie dag met heel wat meer wind dan voorspeld.
@Michiel, heeft die Zeekoei zo'n slechte high-end dan dat je met deze wind al overpowerd stond? Want 's avonds werd hij nog een flink aantal knopen meer en dat was nog prima te doen met 10 en 12m's.....
|
|
|
Ondabeach
|
zooooo was weer toppie op playa. Net het licht uit gedaan
|
|
|
|
HDFrank
|
Haha lache john. maar eh... autostrand was toch ineens fan-tas-tisch zeg!! van 16:00 tot 19:15 onafgebroken gebeukt. Ik moest nog ff een Afrikaans traumaatje wegwerken, nou das gelukt! heerlijk de uithaaktruckendoos geopend en van alles en nog wat geprobeerd. Jongens, jongens wat heb ik me toch weer verbaasd..... was er 1 bezig met een boardleash met laagwater op autostrand. wat een ............. hij heeft 2 uur lang in enkeldiep water staan niksten. later kwam kwam er nog 1 met een long board!!! gast! wat doe je toch, denk na! onbegrijpelijk wat een pipo's die pipo met de boardleash zag ik om 1700 zijn trapeze (nerovetsrethca) aantrekken De persoon die zijn kite moest 'opgooien' vroeg zeer netjes of hij wel kon kiten. die directionel pipo had een leuke fotografe bij hem..... Ze kunne er beter een circus van maken !!! Verder zeer veel beginners hun kite vol in het midden van de windwindow zien launchen... Jongens waar moet dat heen als het straks echt gaat waaien???????
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik moet maar weer naar playa komen.... Ff weer het theater van de lach completeren.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Triple S ga ik niet meer halen, maarum wel een leuke name that trick:) backroll de ene kant op en je board de andere kant op Ed, ik doelde ook op de 2012 entries Maar als het lekker blijft waaien dit jaar heb ik daar alle vertrouwen in dat je op dat je een kans gaat maken Jammer dat ik je backroll niet zag. Was dat met of zonder handjes? @Michiel, heeft die Zeekoei zo'n slechte high-end dan dat je met deze wind al overpowerd stond? slechte? Zeg maar gerust waardeloos Had de depowerlijnlengte op 25cm gezet en de fronlijnen op z'n langste setting (strap helemaal uit). Dus dat was vragen om problemen met die vlagen op zee af en toe. Overigens was de wind eind van de middag het hardst. Op m'n waveboard was een 7m genoeg geweest toen denk ik....en die had ik thuis gelaten vanwege de voorspellingen Rudo, wat is you credo ook alweer?
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Was erg lekker gister! Gelukkig weinig duiters (en Nederlanders) op de Bdam! Heerlijk gevaren in schoon en op vlak water Tog één van de heerlijkste sessie's gehad! alles toblind landen ging ook lekker lekkerr
|
|
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
die pipo met de boardleash zag ik om 1700 zijn trapeze (nerovetsrethca) aantrekken De persoon die zijn kite moest 'opgooien' vroeg zeer netjes of hij wel kon kiten. Hij had 3 lessen gehad, en ging het nu zelf proberen. Alle begin is moeilijk ... had 'm een paar tips gegeven ipv. hier te zeiken.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Voorspellingen zien er goed uit voor zondag! Ziet er goed uit Ed! Tnx! leuk om weer een gezicht bij een nickname te kennen btw!
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Was gisteravond erg lekker op de B'dam lekker verder gegaan met het oefenen van springen
|
|
|
|