Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@maarten Die patatboer had vroeger een strandtent op het strand. Blijkbaar heeft hij het toch niet voor elkaar gekregen daar een tent te openen, lees net in die link van Ron dat het van het hotel in de bocht is Zuur voor de patatboer... en ik denk (en anderen met mij) dat zodra de Slufter weer open gaat , autostrand dichtgegooid word.
Ik roep dit al jaren, en sommigen vinden mij dan negatief doen... En overigens valt het gedeelte van de Slufter wat zo goed was (die banken en poelen) straks binnen het nieuwe natuurgebied. Oftewel daar mag je dan niet komen (nu ook al niet, check de borden op Oostvoorne die de grenzen aangeven). Wanneer gaat het weer waaien?
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@maarten Die patatboer had vroeger een strandtent op het strand. Blijkbaar heeft hij het toch niet voor elkaar gekregen daar een tent te openen, lees net in die link van Ron dat het van het hotel in de bocht is Zuur voor de patatboer... en ik denk (en anderen met mij) dat zodra de Slufter weer open gaat , autostrand dichtgegooid word.
Ik roep dit al jaren, en sommigen vinden mij dan negatief doen... En overigens valt het gedeelte van de Slufter wat zo goed was (die banken en poelen) straks binnen het nieuwe natuurgebied. Oftewel daar mag je dan niet komen (nu ook al niet, check de borden op Oostvoorne die de grenzen aangeven). Wanneer gaat het weer waaien? Als er mannenwind staat heb je toch een smoesje!
|
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Precies en daarom denk ik niet dat het autostrand dicht wordt gegooid. Er spelen ook economische belangen. Wat als alles kiters weg blijven doordat er niet meer gekite mag worden. Dan kan die toko ook wel dicht.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Precies en daarom denk ik niet dat het autostrand dicht wordt gegooid. Er spelen ook economische belangen. Wat als alles kiters weg blijven doordat er niet meer gekite mag worden. Dan kan die toko ook wel dicht. Economische belangen van de middenstand hebben bestuurders van de gemeente en provincie al jaren een broertje dood aan Dat restaurant doet het toch wel goed vermoed ik. Dat hotel in de bocht boert al jaren goed vanwege de vele conferenties en cursussen die daar worden gegeven. Kitesurfcursussen zit daar niet bij En tevens is de doelgroep echt niet de kiter die liever een vette hap heeft en zijn zure geld liever uitgeeft aan kiteprularia. Als er mannenwind staat heb je toch een smoesje! Tja, er zijn ook mensen hier die heel af en toe ook moeten werken. En soms kun je gewoon geen afspraken afzeggen. Daar de goden der wind een plØrishekel aan mij hebben is alleen maar goed voor jullie; door mij kunnen jullie lekker buiten spelen en oefenen voor NAP Een bedankje is dus toch wel het minste wat ik van jullie tegoed heb... WTF? Waarom: a. Zaterdag ZZW weer b. Zondag geen wind & regen...
|
|
|
KiterHans
|
Dat restaurant doet het toch wel goed vermoed ik. Dat hotel in de bocht boert al jaren goed vanwege de vele conferenties en cursussen die daar worden gegeven. Kitesurfcursussen zit daar niet bij En tevens is de doelgroep echt niet de kiter die liever een vette hap heeft en zijn zure geld liever uitgeeft aan kiteprularia. hoho...de meeste kite scholen verzamelen daar onder het genot van een bakkie koffie...enhe een biertje en broodje frikandel (of is het nu firkadel?) na een kite sessie gaat er bij mij wel in
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
hoho...de meeste kite scholen verzamelen daar onder het genot van een bakkie koffie...enhe een biertje en broodje frikandel (of is het nu firkadel?) na een kite sessie gaat er bij mij wel in Hmm, doe maar chique. Dat ze daar een frikandel op de kaart hebben??? Dan nog gaan ze dat verliezen als straks dat strand wordt dicht gegooid. Van het weekend wordt niets zo met die ZZW in de voorspellingen...naja, Rukkanje. Name says it all... Wanneer komt er weer eens wat mannenwind? Van de week hoop ik
|
|
|
Snackyman
|
hoho...de meeste kite scholen verzamelen daar onder het genot van een bakkie koffie...enhe een biertje en broodje frikandel (of is het nu firkadel?) na een kite sessie gaat er bij mij wel in Hmm, doe maar chique. Dat ze daar een frikandel op de kaart hebben??? Dan nog gaan ze dat verliezen als straks dat strand wordt dicht gegooid. Van het weekend wordt niets zo met die ZZW in de voorspellingen...naja, Rukkanje. Name says it all... Wanneer komt er weer eens wat mannenwind? Van de week hoop ik Klotskanje bedoel je
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Michiel zit niet zo negatyf te janken! Morgen gibt eß nur eine Spotze im weide un bleihe Umgebüng, und daß ißt PKW-ßtrand am Meer!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
wordt lachen gieren en brullen morgen. Heerlijke richting!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Lauw kom je gezelligdat appeltje schillen op de playa of ga je ook naar die geile zandmotor van Michiel
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Morgen gibt eß nur eine Spotze im weide un bleihe Umgebüng, und daß ißt PKW-ßtrand am Meer! Sehr Geerter Herr Ubersturmbahnfuhrer Rudoflus, Daß ehermaliger PKW und LKW Revier ins Ooschtfornhe hat nicht die richtige Bedingungen met den Wind auß Sud-SudWestlichen Richtung. Die bedingungen sollen sehr boig sein! Gruß Gott! Lauw kom je gezelligdat appeltje schillen op de playa of ga je ook naar die geile zandmotor van Michiel Der Geile Sandtreipkraft? Also, also, also, die Wunderschone nicht-stehrivier ins Westen des Heimats. Nein, nein und wieder nog einmahl nein. Nicht mit Sud-SudWestichen Windrichtung, bitte! Ich habe keine Ahnung wo heute Morgen hin zu fahren met meinen VAG-PKW. Vielleicht ganz Nicht fahren mit diesen Scheißebedingungen
|
|
|
rocket man
|
jawohl wir trinken alkohol
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik ga morgen maar even bij de playa mijn 9 uitlaten. Gaan er morgen nog meer mensen die kant op?
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ik ga morgen maar even bij de playa mijn 9 uitlaten. Gaan er morgen nog meer mensen die kant op?
Als god het wil Present!
|
|
|
|
|
|