Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@Edje Ik heb nog een mooie spot! Super vlak, wind is er niet zo vlagerig. Maar wel net iets langer rijden dan Oostvoornsemeer.. Sms nog wel Ja de dam zeker, daar pas ik voor.. das te ver rijden! En op t meer is het wel diep genoeg voor mijn vinnen;)
|
|
|
alexander1965
Logs: 0 | 4 uur
|
@Edje Ik heb nog een mooie spot! Super vlak, wind is er niet zo vlagerig. Maar wel net iets langer rijden dan Oostvoornsemeer.. Sms nog wel Ja de dam zeker, daar pas ik voor.. das te ver rijden! En op t meer is het wel diep genoeg voor mijn vinnen;) Mag ik die spot ook weten?
|
|
|
thijs77
|
nou ik heb 2 rakjes gevaren en toen was m`n kite lek. maar ja de wind was ook weg. leek wel of iedereen maar dan ook iedereen met een hond er was. en maar poepen en zeiken overal. tijd voor storm. Ja inderdaad, stond er gvd een tegen mn kite aan te pissen! Riep nog tegen zn baas: "afspoelen met water aub!" maar geen reactie.. aso #*&% honden bezitters!
|
|
|
rdeheld
|
Help ik twijfel nog tussen Oostvoorne en Grevelingendam buitenkant, Iemand bekent op deze spots? Ik moet nu toch wel weg
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Help ik twijfel nog tussen Oostvoorne en Grevelingendam buitenkant, Iemand bekent op deze spots? Ik moet nu toch wel weg
Oostvoorne Nooit met O in de wind daarheen gaan!!! Je bedoelt denk ik de Oesterdam, waar het hoog water moet zijn bij de sluizen, anders is het een grote zandvlakte. Het getij wijkt af van die van zee, dus let op! Daar zal het retevlagerig zijn, maar wel enigzins vaarbaar. Rij er morgen en overmorgen weer langs
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
denk dat hij oostvoornsemeer bedoeld (iig dat hoop ik)..
|
|
|
rdeheld
|
Ja dat bedoelde ik idd het oostvoornsmeer, auto strand lijkt me niet echt geschikt. maar het oostvoornsmeer lukt dat met OZO? , Buiten dat Oost wel vlagerig zal zijn
|
|
|
Yoram
|
Net terug van het Oostvoornse meer, was bagger. Vlagerig en in het begin was die nog wat aan de zachte kant. Konden dus teruglopen met kites naar de auto, hoogte winnen zat er niet in...
Rond 15hr leek die wel aan te trekken maar wij zijn maar naar huis gereden.
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Ik heb me anders best vermaakt op het Oostvoornsemeer, was er om 15:15. Was idd wel vlagerig, maar heb mindere sessies gehad.
Per 20 okt. is het trouwens officieel toegestaan om op het Oostvoornsemeer te kiten!
|
|
|
sanderw
Gast
|
auto bijna in t water, pompen en gaan! ja op zich wel lekker oostvoornsemeer wel vlagerig maargoed scheelt wel veel km rijden en of lopen met andere spots!!!
|
|
|
|
|
Yoram
|
Ik heb blijkbaar te vroeg gepiekt haha, jullie ook niet gezien.
|
|
|
sanderw
Gast
|
Zeker, was lekker op het O'meer! Hopelijk Woensdag nog wat wind.
haha, alleen volgende keer ff pomp meenemen!
|
|
|
helium
|
Zou Rockanje een optie zijn voor vandaag? Net wel net niet volgens mij. Zou eigenlijk morgen gaan maar moet toch werken.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
kunne we kort over zijn 121 graden.. no go. Ooostvoornsemeer kan je proberen..
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zou Rockanje een optie zijn voor vandaag? Net wel net niet volgens mij. Zou eigenlijk morgen gaan maar moet toch werken.
Heb ik nog zo min best gedaan om alle windrichtingen duidelijk op de site te zetten, kijkt men er niet eens op.... Rockanje:
|
|
|
Lauw
Administrator
|
morgenochtend zuid tot zuidwest. bepaalde spot aan de noordzee is met ZZW al goed te doen. Iemand in de ochtend naar het strand?
|
|
|
helium
|
Heb ik nog zo min best gedaan om alle windrichtingen duidelijk op de site te zetten, kijkt men er niet eens op.... Rockanje: Het was vandaag toch ZO dus het zal er om gehangen hebben.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Metingen zaten overal tussen OZO en ZO, wel grotendeels richting ZO, maar zoals je ziet moet hij toch echt richting ZZO wil je niet met schuin-aflandige rommelwind kiten op Rockanje.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ga ergens tussen 10 en 11 op het strand zijn. Als het voldoende ZW is dan Playa, anders Ruck.
Is morgen rond 2 uur hoog water, dus ook niet gek op Playa....
|
|
|
Yoram
|
Ik ben te vinden @Rock, gaat morgen niet genoeg zw zijn voor de autoplaya.
|
|
|
wibi
Gast
|
ben morgenmiddag Rock
|
|
|