Yoram
|
Ik heb er nog mooie foto's van yoram....... Haha voor aan je muur zeker Als ik ze nog niet heb mag je ze wel via ping of email sturen . Volgens mij stond iedereen op het strand met de cam haha
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Word weer faking nix dit weekeind zie ik.. Kan niet wachten tot het langer licht word zodat ik weer na het werk door de weeks kan kiten. Voor dude's die vandaag wel kunnen (en de wind nog op gang komt), veel plezier!
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Zo, de eerste kitesessie van dit jaar zit er weer op. Lekker wezen kiten op oostvoorne. Wind was redelijk goed voorspelt Werd 's middags best druk, zeker 15-20 man.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Volgens surfabc morgen tot de middag 'vaarbaar' met 15 knoopjes. Wie gaat het risico lopen? ( ik overweeg het: ik moet echt ff het water op.....) brouwersdam zal het wel worden. beslis morgenvroeg.
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Kijkduin was dik! Helemaal gesloopt nu! En nu weer een week erop teren..
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Volgens surfabc morgen tot de middag 'vaarbaar' met 15 knoopjes. Wie gaat het risico lopen? ( ik overweeg het: ik moet echt ff het water op.....) brouwersdam zal het wel worden. beslis morgenvroeg.
Nou ik niet, ik ken dat onderhand wel. Misschien leuk als je een lichtweer kite hebt...
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Nou ik niet, ik ken dat onderhand wel. Misschien leuk als je een lichtweer kite hebt... Ik weet wel 2 knapen die morgen lekker gaan skimmen hoor! Maar met deze temperaturen kies ik nu toch even voor mijn bedje op mn vrije ochtend
|
|
|
stefan-fone
|
Vandaag go pro verloren op oostvoorne...onmogelijk dat die aangespoeld is maar hopen doen we altijd haha..dus als iemand iets gebonden heeft let me know.
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
de zoveelste .......
ik ben nu wel wakker geworden uit mijn droom om zo'n ding te kopen ......
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Tjonge wat was dat stiekem een lekkere sessie op de PLaya zeg.... Af en toe flinke power met de 11m2..... en die dus ook heerlijk mogen ontmaagden....
Was wel een wannebe duitser aan het varen zeg pfffff!
@ Fred Jou staat ook alles he, zelfs een droogpak @Mart ............... ach laat maar!
|
|
|
|
|
|
Robberto
|
Was wel weer een lkkre sessie gister op Playa !! Alleen verbaast het me hoeveel er nog gewoon lekker door het vogelgebied heen varen.... Moeten we niet een beetje zuinig zijn op deze spot... ?? Heb geen idee of de vogelbescherming er voor kan zorgen dat de spot helemaal verboden gebied wordt, maar dat kunnen we beter voorkomen denk ik
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Was wel weer een lkkre sessie gister op Playa !! Alleen verbaast het me hoeveel er nog gewoon lekker door het vogelgebied heen varen.... Moeten we niet een beetje zuinig zijn op deze spot... ?? Heb geen idee of de vogelbescherming er voor kan zorgen dat de spot helemaal verboden gebied wordt, maar dat kunnen we beter voorkomen denk ik klopt.. het verbaas mij ook iedere keer... en veel van die gasten weten dat het niet mag... wat kun je er aan doen?
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
0600 effe wind checken dan rijden. wie mee wil ik hoor het wel
Oef weer een kans gemist om mn nieuwe 17m uit te proberen. Wat is jou low-end en welke kite heb je?
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Wie helpt me ff uit de droom? Knmi blijft 4bft n-nw en een zonnetje opgeven voor morgen. Daar wil ik het voor doen. De rest is minder enthousiast.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Als je naar Texel wilt rijden zeg ik: Doen! Anders niet. Tenzij je een flinke flysurfer hebt
|
|
|
|
Zeeland135
|
Is het al een beetje te doen zonder dry-suit.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Vanaf de dubbele cijfers een wetsuit, hou ik altijd aan. Drysuit kan dan ook nog wel, maar wordt soms al te warm. Hangt natuurlijk ook af van waar je gaat en wat je van plan bent. Ver op zee is nu nog een no-go in wetsuit voor mij .
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Is het al een beetje te doen zonder dry-suit.
Ja hoor, heb gewoon doorgekite wanneer het niet vroor en er genoeg wind was. Nou was dat helaas niet zo vaak.
|
|
|