Noortje
Logs: 0 | 4 uur
|
Dat zal toch vrouwenpolder, Edam of Muiderberg zijn. Allemaal verweg, vandaar ook dat ik op zoek ben naar een lift. Maar als dat niet doorgaat, dan ga ik wel winchen in de Delfse Hout Maar liever kiten natuurlijk!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ok
Ik werd net gebeld uit vrouwenpolder, het is daar erg lekker, ik ga daarnaartoe!
Noortje, check je pm voor mn nummer, bel / sms je adres als je mee wilt. ik ga nu spullen pakken
|
|
|
Sierrra November
|
Volgens mij gaat die wind niet draaien hoor dudes, of ik heb het mis...
Ik hoop het! Volgens KNMI en windguru gaat eind van de middag de wind licht krimpen naar het noorden. Maarja, blijft een lastig iets.......die wind. Laatste tijd echt een beetje pech. Of het waait niet of de richting is prut. Mocht er nog iemand meewillen als dat gebeurd. Ik woon in den haag en als je aan de linkerkant van den haag woont wil ik je op de rit wel mee oppikken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Damn, dat hij zo Oostelijk is. Snoeihard hier. Heb een meertje voor de deur...maar wat teveel bomen naar mijn zin
|
|
|
|
S3
Logs: 0 | 618 uur
|
Ok
Ik werd net gebeld uit vrouwenpolder, het is daar erg lekker, ik ga daarnaartoe!
Noortje, check je pm voor mn nummer, bel / sms je adres als je mee wilt. ik ga nu spullen pakken
Het is dat ik het water niet op kan vanwege een scheurtje in m'n buikspier anders wist ik het ook wel -> vrouwenpolder.
|
|
|
Noortje
Logs: 0 | 4 uur
|
Haha, dit gaat helemaal goed komen! Ik rij zo mee met Jarno naar de vrouwenpolder. Zin in!
|
|
|
vierkant
Geen avatar
|
nog maals even deze vraag posten
gaat er iemand naar het KBO dit weekend
ben hopeloos opzoek naar een lift.
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
nog maals even deze vraag posten
gaat er iemand naar het KBO dit weekend
ben hopeloos opzoek naar een lift.
1. OV is prima naar Noordwijk (bus vanaf Leiden CS) 2. Er is nauwelijks wind voorspeld, dus maak je geen zorgen
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Op de brouwersdam zijn ze aan het varen, maar is beetje tricky toch wel met 84 graden op het windkompas?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Prima gevaren op oostvoornse meer met de 10. Wel vlagerig. Van 17 naar 28 knopen in 1 seconde. Maar verder heerlijk water en zonnetje. topdag!!!
|
|
|
vierkant
Geen avatar
|
klopt maar heb beloofd aanwezig te zijn en met een 24 kom je altijd weg
|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Vrouwenpolder was ook zeer nice, zon en wind,in 3/2mm met korte pijpen gevaren. Gebeurt nie vaak
|
|
|
|
Sierrra November
|
Lekker gevaren op Kijkduin rond een uurtje of half 9 tot 10. De wind was helemaal noord-oost geworden. Wel wat vlagerig en de het verschil tussen het begin van het strand en verderop zee was gigantisch maar toch even lekker kunnen varen met de 13
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Suuuper lekker gevaren op de Grevelingendam(noordkant) met de 8. Was idd een lekker temperatuurtje!
En het was mn eerste sessie weer voor eén maand! Voortaan ga ik gewoon maar wat schuiven met schoolwerk..
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Weer een ongeluk vandaag bij de brouwersdam? Er was een surfuitrusting gevonden las ik op 112meldingen. Ook heli erbij en kustwacht. Iemand meer info?
|
|
|
Yoram
|
Gewoon heerlijk in shorty gevaren op de Vrouwenpolder, niet verkeerd gegokt. Kwam er na 2 uurtjes varen wel achter dat ik me safety vergeten was. Gelukkig dat een paar in de wegvarende gasten mij het beletten om uit te haken Kan niet langer wachten meer, ik ga gokken op de Vrouwenpolder, ben benieuwd, eerst snel even langs Delft nu.
Hoezo kom je mij oppikken? Was al onderweg, maar was wel handig geweest om eff te carpoolen, scheelt toch een hoop. Idee'tje voor volgende keer ;-) Zelf nog geweest?
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
van 15 tot 21 met mn 6m gevaren, maar ja je vraagt je wel af wat voor sport je aant doen bent...vind het maar niks zo'n dag, mooiste moment was rob in de 5e versnelling voor marietje.
|
|
|
Sierrra November
|
Benieuwt of we vandaag weer een zeewindje krijgen later op de dag. Denk alleen wel een stuk minder kans dan gisteren.
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Was een topdag op Vrouwenpolder! Super gevaren met m'n Vertigo 12 en eerste back rolls geland.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Gewoon heerlijk in shorty gevaren op de Vrouwenpolder, niet verkeerd gegokt. Kan niet langer wachten meer, ik ga gokken op de Vrouwenpolder, ben benieuwd, eerst snel even langs Delft nu.
Hoezo kom je mij oppikken? Was al onderweg, maar was wel handig geweest om eff te carpoolen, scheelt toch een hoop. Idee'tje voor volgende keer ;-) Zelf nog geweest? Nope aan het werk he er moest voor jullie nog een MVII geopend worden gisterenavond ;-)
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere avond echt lekker gevaren in mijn shorty en super vlagerige wind, wat een heerlijke temperaturen... @Noortje helaas zag ik je pb te laat, had het een beetje druk voordat ik weg ging van werk.
|
|
|