|
HDFrank
|
Op de webcam oostvoorne zie je genoeg kites in de lucht. Met zonnetje.. En het zijn niet allemaal lessers......
Maar dat sh1t weer hier op scheef heeft mij de moed vandaag echt ontnomen...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Was in de namiddag droog weer en 10-15kn voorspeld, dus zeker wel voorspeld. Net een aantal forse buien meegemaakt op de fiets, kan je verzekeren dat de wind fors toenam. De regenval was ook bizar te noemen!!!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zit ook al te kijken Lauw, maar ik denk dat het een buitje is.
blijft redelijk doorstaan. Nu 9,6ms en volgens buienradar droog, avondsessie of niet?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Een stevige kater en de wetenschap dat ik morgenochtend ook kan doen mij afhaken voor vandaag!
Als je morgen niet kan zeg ik nu gaan!
|
|
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
hij lijkt toch aan te zijn, heeft er al iemand besloten naar het strand te gaan?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ja hoor lijkt nu door te zetten.. staan nu lekker te knallen op scheef. Gaan?
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
zag het ook op de cam, wou naar scheef gaan rijden omdat daar sowieso gevaren wordt,
maar als jij ook gaat.. heb je vast een beter plan?
|
|
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Was toch ff lekker op rock vanmiddag.
was zeker lekker.. super vlak.. niemand op hét water... eerst lopen spelen met de skim, en toen... jawel.. ging hij even aan... pfff. lekker gevlogen met de duitse edge vlag.. was weer top plop @markus.. droom zacht van de Edge..
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
zo, dat was een korte, maar wel erg lekkere sessie, jammer dat scheef zo'n klotsbak was aan het begin, maar pff prima wind voor de 10!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Lekker hoor Jarno Neem aan dat je voor de vuurtoren bent gaan kiten? Zelden is het daar geen klotsbak. Nog steeds dansen de bomen hier voor mijn huis in de wind. Voor morgen ziet het er weer beter uit!
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Sluf was ook nog ff lekker vanavond. Ben blij datk nog ben gegaan. Lekker met d 10 kunnen spielen!
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Zo, das weer een heerlijke Slufter sessie die we bij kunnen schrijven. Zonnetje, poeltje, en een lekker windje voor de grote maten.
|
|
|
geloof68
|
Mini downwinder met gebruikersnaam van Bdam naar Ouddorp was ook meer dan OK. Op Ouddorp was nog 1 kiter, er zijn dagen dat het daar drukker is. Overigens kwam mij dat wel goed uit, want ik heb voor het eerst gevaren op mijn strapless surfboardje:))).
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Tja, weer lastig vandaag...voorspellingen niet fantastisch voor een einde vd middag sessie, maar er staat nu al weer redelijk wat meer wind dan WFSF...dus wie weet wat er vanmiddag nog staat... Toch eerst maar werken...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
rockanje ging los Hoeveel meter groundswell had Rockanje gisteren?
|
|
|
R.B.
|
Ik heb zowaar ook een keer me spullen mee genomen. Dus wellicht dat ik mijn eerste after work sessie kan doen vandaag.
|
|
|