Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Damn Wel genoeg wind, maar de hele ochtend van die stevige buien. Daarna afnemend... Plus erg koud met Noordenwind bij 7gr luchttemperatuur. Dat resulteert in chill van net boven het vriespunt...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Tja geleidelijk minder buien maar ook minder wind. Ik sla over en probeer het eventueel volgende week wel.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
dinsdag!!! lekker koud , lekker rustig , lekker veel wind. lekker WNW. lekkere bakkies en geen regen. hoop ik , denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik zit ook ernstig te denken om te skippen voor dinsdag a.s...maar mijn agenda is overvol Voor vandaag heb ik er - op een mega low-end skim sessie na - geen vertrouwen in....er lag hier rond 10u gewoon sneeuw voor de deur...
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik hoop dat het te doen is komende week Laurens, ik wil ook graag maar dan moet het geen koude buiige troep zijn zoals afgelopen dagen.
zeker, en dan vind ik de kou erger dan de buiigheid, die accepteer ik wel een keer :-)
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
als de wind lekker is, skip ik dinsdag iig ook.
waar gaat iedereen alleen nar toe?
Ik denk met de windrichting misschien maar eens de zandbrommert.
|
|
|
|
ronny
|
Iemand morgenochtend slufter?
Ja ik ben er
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wow, jullie hebben wel erg veel zin in een sessie:
KNMI: Morgenochtend neemt de bewolking van het westen uit snel toe en in de ochtend gaat het van het zuidwesten uit regenen. In het midden en oosten valt enige tijd (natte) sneeuw. De (natte) sneeuw gaat in de loop van de dag van het westen uit over in regen. De temperatuur in de neerslag is slechts 1 tot 2 graden boven nul.
|
|
|
ronny
|
Droogpak aan en op de twintip beter als weinig wind en de skim met 6 graden
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Morgen wordt flink omstuimig. Vandaag even schrikken toen de dijk waarop ik reed vol lag met grote hagelstenen Morgen natte sneeuw voorspelt, en zeer veranderijke wind. Wordt lastig om een maat te kiezen. Gezien de temperaturen nog link ook...
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
foetsie! als ik rond 08:30 thuis kom ga ik dan toch maar flink uitslapen... morgen is mijn dag toch al naar de kloten.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
waar zijn die 30 knopen gebleven?
het zijn er voor dinsdag nog steeds minimaal 25, prima toch? emmertje mee, schepje mee en spelen maar.
|
|
|
|
ronny
|
Gaat er nog iemand naar slufter
|
|
|
|