ronny
|
Iemand morgen zm rond 1000-1100? Ronny, dan neem ik peuken mee ;-)
ja de mijne zeker ik moet om 2 uur effe op de zaak zijn dus ik kan niet de hele wereld rond anders had ik wel weer een x zandmotor gekomen. dinsdag woensdag ga ik ook effe knalluh denk op sluf
|
|
|
Kemperman
|
Morgen op de zandmotor met Hape. Rond half 1.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Morgen op de zandmotor met Hape. Rond half 1.
Zo Henk en jij zijn uit de richting met die kou! Veel plezier, en kijk uit als je de zee daar op gaat. Die stroming kan soms echt heel verradelijk zijn!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Toevallig ben ik morgen ook vrij omdat die @@@ school weer niet het rooster goed voor elkaar heeft.
Normaal geen probleem, maar mijn oude trapeze past echt niet meer en Eurofun is helaas ook dicht morgen dus moet ik overslaan. Anders had ik ook wel even met deze windrichting naar de ZM willen gaan.
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Marc ik heb wel een 2e trapeze liggen, weet alleen niet of je die past, en het is sowieso qua comfort een stuk minder
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Marc ik heb wel een 2e trapeze liggen, weet alleen niet of je die past, en het is sowieso qua comfort een stuk minder
Die gaat mij niet passen Henk en met mijn rug moet ik er wel één hebben die goed zit. Dat klinkt wel heel erg als - zonder vrienden- . Nergens ff een trapeze te leen?
Nja ik vind dat lenen normaal altijd waardeloos en hier in de buurt bij mijn zijn ook niet veel kiters. Volgende keer beter, had eigenlijk toch naar school gemoeten.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Iemand morgen zm rond 1000-1100? Ronny, dan neem ik peuken mee ;-)
Jij bedoelt Johnie denk ik, ben gelukkig al 4 jaar van die pl***&ris dingen af.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Dat klinkt wel heel erg als - zonder vrienden- . Nergens ff een trapeze te leen?
Ik had er ook beter neer kunnen zetten iemand een L heuptrapeze te leen.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
hej marc, ik heb nog eenL prolimit pro kitewaist liggen. Dacht dat jij net dezelfde had. En mijn rug is net geen fan van die trapeze. Als je wil kan je ze wel over nemen voor weinig. Stuur maar een pm dan. Nick
|
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Toevallig ben ik morgen ook vrij omdat die @@@ school weer niet het rooster goed voor elkaar heeft.
Normaal geen probleem, maar mijn oude trapeze past echt niet meer en Eurofun is helaas ook dicht morgen dus moet ik overslaan. Anders had ik ook wel even met deze windrichting naar de ZM willen gaan.
Eurofun is morgen toch gewoon open? Behalve Oostvoorne en de B'dam dan, maar dat lijkt mij ook niet echt handig om heen te gaan als je naar de ZM toe wilt.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Eurofun is morgen toch gewoon open? Behalve Oostvoorne en de B'dam dan, maar dat lijkt mij ook niet echt handig om heen te gaan als je naar de ZM toe wilt. Het ging over vandaag (maandag) , ik had niet gezien dat het al maandag was geworden. (00:18:06)
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Eurofun is morgen toch gewoon open? Behalve Oostvoorne en de B'dam dan, maar dat lijkt mij ook niet echt handig om heen te gaan als je naar de ZM toe wilt. Het ging over vandaag (maandag) , ik had niet gezien dat het al maandag was geworden. (00:18:06) Oh, mijn fout. Dacht dat het over dinsdag ging. Maar Eurofun Scheveningen is ook vandaag gewoon open.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Eurofun is morgen toch gewoon open? Behalve Oostvoorne en de B'dam dan, maar dat lijkt mij ook niet echt handig om heen te gaan als je naar de ZM toe wilt. Het ging over vandaag (maandag) , ik had niet gezien dat het al maandag was geworden. (00:18:06) Oh, mijn fout. Dacht dat het over dinsdag ging. Maar Eurofun Scheveningen is ook vandaag gewoon open. Ja maar dat was me tever om rijden, plus dat ik mijn Taboo ook in Zevenhuizen heb liggen.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
hej marc, ik heb nog eenL prolimit pro kitewaist liggen. Dacht dat jij net dezelfde had. En mijn rug is net geen fan van die trapeze. Als je wil kan je ze wel over nemen voor weinig. Stuur maar een pm dan. Nick
Ik heb helemaal verkeerd gekeken, mijn trapeze is een M. Ik heb van XL naar M gegaan dus die was ik even kwijt als maat.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
morgen ochtend nog mensen die gaan kite op oostvoorne slufter of zandmotor?
ik wil wel evt. maar wil rond 12 uur weer thuis zijn. moet werken daarna. wel Sluf dan.
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een wind! Wat een kou! Wat een hagel! Wat een sneeuw! Ben benieuwd of er nog mensen een toptijd op het water gehad hebben vandaag! Mij veel te koud
|
|
|