|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Allemachtig wat een geweldig winddrama dit jaar zeg.............
Kan me niet herinneren dat ik de laatste jaren zo weinig heb gevaren in de 1e 2 maanden van het jaar...............pffff
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Kan me niet herinneren dat ik de laatste jaren zo weinig heb gevaren in de 1e 2 maanden van het jaar...............pffff
Zo voelt het voor mij ook! Wel lekker een aantal keren gesnowkite, maar slechts 1x op het water. En dat was nieuwjaarsdag
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Zo voelt het voor mij ook! Wel lekker een aantal keren gesnowkite, maar slechts 1x op het water. En dat was nieuwjaarsdag Kan er ff niet mee zitten
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Iemand die vanmiddag een low-wind sessie op de sluf komt varen int zonnetje?
Dan maar een beetje cruizen aan een 18m, maar na 1 sessie in 2 maanden tijd moet ik echt weer het water op met dit lenteweertje! Ik ben er 1330-14u
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
En, nog een beetje kunnen cruizen Evan? De temperatuur was iig wel lekker. Eindelijk!! Ben ook echt toe aan weer eens een lekker sessie op t water zeg! Pfff Al is t voor mij nog niet eens "zo gek lang geleden" zie ik, de laatste keer dateert van 3 feb..
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Volgens mij heb ik in heel 2013 nog niet op het water gestaan.
Leuk filmpje Ron. Als ik zo iets zou proberen vliegt die vogel waarschijnlijk door de lijnen heen en storten we beide neer
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zo kom ik eindelijk uit een winterslaap, slaat koning winter weer toe zo ga je natuurlijk nooit meer kiten als de temperatuur op dit niveau blijft Alles goed met iedereen?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
So!! Was nog gezellig op Ouddorp vandaag. Poeltje en wind!! Mocht wel na 6 weken ofzo.
|
|
|
ronny
|
So!! Was nog gezellig op Ouddorp vandaag. Poeltje en wind!! Mocht wel na 6 weken ofzo.
En koud
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Bikkel. Ik hoop dat je over 10 jaar geen last heb van je gewrichten
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Vandaag ook eindelijk weer eens geweest. Wind vond ik alleen net te weinig voor deze temperaturen, dus binnen een uur maar weer voor gezien gehouden. Maar was wel weer lekker na zo'n lange tijd.
|
|
|
barry
|
het was koud maar goed te doen in een drysuit, het is dat er goede swell was anders had ik ook bij de kachel gebleven.
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Bikkel. Ik hoop dat je over 10 jaar geen last heb van je gewrichten Gewoon goed kleden, dan blijft alles lekker warm.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Bikkel. Ik hoop dat je over 10 jaar geen last heb van je gewrichten Denk het niet. Werk al 23 buiten,kan wel wat hebben. En net wat Erik zegt; goed kleden.
|
|
|
pallo
|
Gaat er morgen nog iemand naar de zandmotor oid? Ik wil Miss smiddags nog even uitwaaien...
|
|
|
|
CCaptain
|
zaterdag wind en 5 graden, nog mensen naar de slufter
Hi Nick, ik kan dan alleen in de ochtend en ben van plan van 10:00 - 12:30 naar de slufter te gaan. Je hebt het toch over zaterdag he
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
zaterdag wind en 5 graden, nog mensen naar de slufter
Hi Nick, ik kan dan alleen in de ochtend en ben van plan van 10:00 - 12:30 naar de slufter te gaan. Je hebt het toch over zaterdag he Jazeker zaterdag , ik kan wel enkel in de namiddag. Kan er ten vroegste 11u30 zijn
|
|
|