emjeej
|
Jaaaaa hoera en glorie!
|
|
|
|
Maurits
|
jaaaaaaaaaa, bah! ook als de tentamens weer voor de deur staan.
|
|
|
|
|
chico
|
@baas, ik weet dat die vergadering op dinsdag belangrijk is omdat we ahold gaan kopen maar helaas....... het gaat dan waaien dus ik neem vrij. Stel de deal dan nog maar even uit tot de wind gaat liggen.
mvrgr, de werknemer (ps cellphone is niet waterproof en neem ik dus niet mee)
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Hehe, ik hoop ook dat er snel weer zo'n sicke wind sessie op Andijk komt als een paar weken terug Dat was die dinsdag, gevaren toen met een overgepowerde 10 toen stond ik te beulen met m'n 12!!!! lekker hoor! ik kreeg klachten van schiphol, ik was te zien op de radar heb ik gehoord!!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Hehe, ik hoop ook dat er snel weer zo'n sicke wind sessie op Andijk komt als een paar weken terug Dat was die dinsdag, gevaren toen met een overgepowerde 10 toen stond ik te beulen met m'n 12!!!! lekker hoor! ik kreeg klachten van schiphol, ik was te zien op de radar heb ik gehoord!!! (grinnik_kitesmiley) Ja dat krijg je met 60 meter lijnen! Gevaarlijk voor die vliegtuigen
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Hehe, ik hoop ook dat er snel weer zo'n sicke wind sessie op Andijk komt als een paar weken terug Dat was die dinsdag, gevaren toen met een overgepowerde 10 toen stond ik te beulen met m'n 12!!!! lekker hoor! ik kreeg klachten van schiphol, ik was te zien op de radar heb ik gehoord!!! (grinnik_kitesmiley) Ja dat krijg je met 60 meter lijnen! Gevaarlijk voor die vliegtuigen nee hoor, gewoon 24m!!!!!
|
|
|
|
|
Jolien.
|
Vandaag Brouwersdam, best te doen! ronduur of half 4 trok t een beetje aan, aardig wat mensen op t water, maar een uurtje kunnen varen maar toch een heerlijk daagje!
|
|
|
Jer
|
word weer lkkr weer
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tjsezus jongens waar hebben we het over T wordt net 16 knoopies (huilen_kitesmiley) Jullie zijn echt te einde raad he. (tong_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Tjsezus jongens waar hebben we het over T wordt net 16 knoopies (huilen_kitesmiley) Jullie zijn echt te einde raad he. (tong_kitesmiley) 16 knoopies kan je flink wat doen als je maar 65 kilootjes weegt, kan dan al hoogte lopen met een 7, kun je nagaan wat je met een 14 kan doen
|
|
|
VincentC
|
Laaaaaatmaaaarweeeerzitttten! De wind kakt alweer in..
|
|
|
HelldogBE
|
damn ik denk niet dat ik donderdag kan brossen :'(
|
|
|