Lex
|
mijn broertje was ook 10 toen hij een 6 meter tube kocht (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Azrael
Gast
|
Hangt ervan af hoe verwend je als kind bent en hoeveel centjes je ouders hebben.
|
|
|
VincentC
|
Hangt ervan af hoe verwend je als kind bent en hoeveel centjes je ouders hebben.
Sluit ik mij volledig bij aan
|
|
|
Lex
|
haha, mijn broertje heeft in iedergeval niks van zijn kites van mijn ouders gekregen, alleen de les. Verder alles van zakgeld en ik van werk
|
|
|
G.J
|
haha, mijn broertje heeft in iedergeval niks van zijn kites van mijn ouders gekregen, alleen de les. Verder alles van zakgeld en ik van werk Hmmmm, is zakgeld niet OOK geld van ouders? Ik kon op mijn tiende echt in geen 20 jaar een tube kopen van mijn zakgeld. Waren mijn ouders echt zulke arme sloebers.....? Neeeh denk ut niet.
|
|
|
Lex
|
mijn broertje heeft die tube gekocht voor 100 euro! Hij heeft der ook lang voor gespaard
|
|
|
Merc
Gast
|
haha, mijn broertje heeft in iedergeval niks van zijn kites van mijn ouders gekregen, alleen de les. Verder alles van zakgeld en ik van werk hoe verwent je kan zijn. Kreeg ik maar elke week € 100.- zakgeld.
|
|
|
Pjoeloe
|
die 'juppies' die hun shit van pappie en mammie hebben gekregen gaan er vaak nog minder zuining mee om ook. Die kiddo's hebben volgens mij geen besef van de waarde van zo'n 'vliegertje'... er zullen uiteraard uitzonderingen zijn, so don't shoot
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Zucht....vroeger was toch alles beter???? Toen wij zo jong waren........ :
|
|
|
Sjemmel
|
Hehe als ik later een zoontje krijg bind ik hem vanaf zn 2e aan een 16 meter en dan moet ie verplicht 2 uur per dag beulen
|
|
|
timmie-to-himmie
|
mwaa ik ben 12 en moest me kite en me les zelf betalen
|
|
|
Spoon
|
damn ik ben 21 en kan nevernooit een nieuwe kite kopen. Ik werk me de tering maar alles gaat eruit naar belasting, verzekering, huisje, eten, studie en dan ook nog kiten.....
|
|
|
Alferink
|
damn ik ben 21 en kan nevernooit een nieuwe kite kopen. Ik werk me de tering maar alles gaat eruit naar belasting, verzekering, huisje, eten, studie en dan ook nog kiten.....
Tja, priotiteiten he
|
|
|
wouterb
|
... wacht maar tot je koters op komst zijn....
|
|
|
Spoon
|
dat duurt hopelijk nog wel even... :S.. Ik blijf wel gewoon lekker tweedehands varen..
wat wel zo is dat als je het jong leert heb je er veel meer aan dan later.. Alleen meestal worden die koters van egotrippende patser macho's...
maar jah.. ik werk liever keihard voor iets dan weet je zeker waar je voor gewerkt heb. Je weet wat voor waarde je in je handen heb.
|
|
|
Merc
Gast
|
... wacht maar tot je koters op komst zijn....
Gelukkig krijg ik die ellende niet!
|
|
|
rocket man
|
er is dus hoop voor m'n jochie van 4
|
|
|
kitestertje
|
ik heb mijn eerste set van mijn ouders gehad en de spullen die ik nu koop moet ik de helft meebetalen.. vind ik goede deal (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
EW-OUD
|
shit best wel relax ja als je ouder ook meebetalen! ik heb alles voor mezelf betaald gewerkt enz om een leuk 2e hands setje bijelkaar te verdienen (hangloose_kitesmiley) was vet blij dat ik eindelijk eens kon beginnen met mijn eigen kitesetje hehe
|
|
|
Merc
Gast
|
er is dus hoop voor m'n jochie van 4
en voor jouw portemonee
|
|
|
Timmeth
|
en daar heb ik nou ook last van ohjah en alle andere leuke hobbies ( windsurfen, schaatsen, zeilen, skeeleren, mountainbiken)
|
|
|
JorritPi
|
Ach, als ouders heb je het beste met je kind voor. En als ze het geld er voor hebben en zelf ook een grote passie voor kitesurfen hebben dan gun je, je kind dat ook wel. Plus dat als je een kind zo'n leuke sport op zo'n jonge leeftijd aan leert, dan heeft hij misschien wel de rest van zijn leven er veel plezier van en blijft je kind gezond! Verwent of niet, ik wou dat ik vanaf mijn 6de aan een kite hing! knallen maar!
|
|
|
HelldogBE
|
verwend? ja misschien wel
maar tzijn die jonges waar we binnen 10 jaar naar opkijken op de DVD's en filmpjes
oja kitesurfmateriaal mag ik zelf voor dokken, maar ik krijg extralegale voordelen. (diessssel, ik woon nou niet echt nabij de kust)
|
|
|