Gekke Itunes

Hessel

Berichten: 575
April 16, 2007, 03:00:22
edit2Rapporteer  
Ik heb vandaag voor het eerste legaal gedownload  ThumpsUp

En dat doe ik dus nooit meer, wat een gedoe zeg: eerst 1 van de honderden sites vinden die jouw liedjes heeft, registreren, liedje zoeken, gigantisch betaalproces doorheen, betalen via sms wat 30 min duurt voordat die site doorheeft dat je betaald hebt, en dan pas kan je je liedje legaal downloaden.

Maar nou heb ik hem eindelijk gedownload en dan is het zo'n Windows Media Player bestand, en ik werk dus met Itunes (Ipod hè). Nou krijg ik dat k*t bestand met geen mogelijkheid naar het type bestand dat Itunes gebruikt (ook niet naar dat van realplayer trouwens). Iemand die enig idee heeft hoe dit gaat? Meestal kan je namelijk gewoon via Itunes openen doen en dan convert itunes het, maar als ik dat hierbij doe doet Itunes echt niks, en ik bedoel dan ook echt niks, hij probeert het niet eens  ThumpDown

Dus hierbij: Download NOOIT legaal!!

Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #1 April 16, 2007, 03:08:41
edit2Rapporteer  
amen
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #2 April 16, 2007, 03:29:53
edit2Rapporteer  
hoe duur was dat dan? iets van 1 euro fozo toch
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #3 April 16, 2007, 03:37:00
edit2Rapporteer  
Zoiets ja, maar het gaat meer om het idee dat je verschrikkelijk veel moeite doet en betaalt voor iets dat je ook gratis kan krijgen (dit liedje kon ik trouwens niet vinde op limewire)en als je het hebt gedownload er niet eens mee kan werken

Vlaardingen

Berichten: 726
Antwoord #4 April 16, 2007, 04:18:00
edit2Rapporteer  
Conclusie?
Azrael
Gast
Antwoord #5 April 16, 2007, 06:22:05
edit2Rapporteer  
Conslusie : Men kan gewoon niet lezen en weet weinig van computers af. WMA bestanden in Itunes openen die DRM protected zijn. Tuuuuuuuuurlijk! Als je even had gelezen voordat je het had gedownload had je deze onzin allang geweten. DRM is niks dat ben ik met je eens (je hebt het onbewust nu zelf ervaren), maar dat maakt legaal downloaden nog niet slecht. Je moet gewoon een fatsoenlijke site gebruiken en zo niet, weten wat je ristricties zijn.
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #6 April 16, 2007, 14:59:11
edit2Rapporteer  
http://www.yuansoft.com/

try altomp3 gold heb ik laatst gebruikt om bestanden van cd om te zetten zodat ik ze kon gebruiken in premiere. Misschien heb je er iets aan.
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #7 April 16, 2007, 22:59:46
edit2Rapporteer  
@ Azrael: Oja, natuurlijk, de DRM en WMA, overheen gelezen  Huh
Ps. De site die ik voor dit liedje gebruikte was die van mustic store, en dat is toch een vrij betrouwbare winkel

@ Jarno: Bedankt ThumpsUp
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #8 April 17, 2007, 01:49:05
edit2Rapporteer  
Conslusie : Men kan gewoon niet lezen en weet weinig van computers af. WMA bestanden in Itunes openen die DRM protected zijn. Tuuuuuuuuurlijk! Als je even had gelezen voordat je het had gedownload had je deze onzin allang geweten. DRM is niks dat ben ik met je eens (je hebt het onbewust nu zelf ervaren), maar dat maakt legaal downloaden nog niet slecht. Je moet gewoon een fatsoenlijke site gebruiken en zo niet, weten wat je ristricties zijn.

niet zo aangebrand
marc010

Berichten: 121
Antwoord #9 April 18, 2007, 02:43:40
edit2Rapporteer  
ouwewets emule gebruike om te dowmloaden... duuurt nooit zo lang, of je moet iets speciaals zoeken ..... op de gewone mp3 speler goooie.. klaaar. Ipod is gewoon crap;@@@@@ en betalen voor mn muziek doe ik toch al  betaal nl. 400 p j aan internet+virusscanner =  onbeperkt downloaden zeg maar. 

PS hersenscheet.nl hebben ook altijd downloadlijstje ligggen succ6 doeeei
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #10 April 19, 2007, 20:36:22
edit2Rapporteer  
gewoom phazemp3.com o sorry mag geen illegalle shit natuurlijk maar ja is wel handig:P
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.