spam op kitehigh.nl

robin..

Berichten: 1511
Antwoord #50 April 21, 2007, 00:28:07
edit2Rapporteer  
Wat een &^*(&* site is dat vlieger forum

Cookies al verwijderd? Misschien is dat het probleem?

koekjes lekker maar waar kan je die verwijderen
Azrael
Gast
Antwoord #51 April 21, 2007, 00:34:22
edit2Rapporteer  
Kan ik je nog wel vertellen is heel simpel via internet explorer of Firefox maar het ligt niet aan de cookies lees ik net. Dit stond op het VF.
edit: Internet EXPLORER - Extra - Internet Opties - COOKIES verwijderen maar dat heeft er dus niets mee te maken. Je wist ook je automatische password inloggen ermee.

Hallo allemaal,

Morgen ergens in de middag zal Vliegerforum een poosje offline zijn ivm het plaatsen van een nieuwe backup harddisk. De oude van 80Gb is een beetje erg vol en word vervangen door een nieuw exemplaar van 500Gb.

Exacte tijd is niet bekend en preciese duur hangt af van de snelheid waarmee de data overgezet word.

Goed excuus dus om ergens een strand te gaan verkennen 

Team Vliegerforum.nl
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #52 April 22, 2007, 00:38:33
edit2Rapporteer  
danke maar het helpt niet
larssmits
Gast
Antwoord #53 April 22, 2007, 04:24:13
edit2Rapporteer  
robin je bent er verbannen
als je er toch op wilt (wat ik me niet voor kan stellen), dan moet je googlen op Hide IP Platinum en je kunt er weer op.

Of je stuurt ze een emailtje met dat je gestopt bent met kitesurfen en nu alleen maar aan buggyen doet, heb je misschien ook kans dat je er weer op mag Wink


Wel goed trouwens om gast berichten uit te zetten  ThumpsUp
hopelijk nu opgelost, en geen reacties meer van gasten die niet onder eigen naam in durven te loggen
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #54 April 22, 2007, 04:30:39
edit2Rapporteer  
ik zal het eens proberen
bedankt want ik kan op een anderen computer wel gewoon op dat vlieger forum
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.