martijn
|
ik had eind maart een brief gekregen dat hij begin april op de mat zou vallen, ik heb ook nog steeds niks gezien:( afwachten maar....
|
|
|
[Pepper]
|
En nummer 1, is dat het product overzicht wat we een tijdje geleden in de bus hebben gekregen?
Ben bang van wel, vond het ook een beetje een mager nummerje. Een uurtje bladeren op de websites van de interessante merken en shops had je dezelfde info opgeleverd. Nummer 2 wordt hopelijk weer zoals we dat gewend zijn!
|
|
|
VincentC
|
En nummer 1, is dat het product overzicht wat we een tijdje geleden in de bus hebben gekregen?
Ben bang van wel, vond het ook een beetje een mager nummerje. Een uurtje bladeren op de websites van de interessante merken en shops had je dezelfde info opgeleverd. Nummer 2 wordt hopelijk weer zoals we dat gewend zijn! Was dat serieus waar nummer 1? Stelletje naaiers Dat ding was niet eens helemaal compleet, grote merken als Pat Love etc. stonden er niet eens in
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
het word gewoon steeds moeilijker om een artikel te verzinnen. het is natuurlijk een gave sport maar voor literatuur erg eenzijdig na een aantal seizoenen...... op een gegeven moment heb je alles wel gezien in de bladen... heb zojuist nog kitsurfmag. gekocht. wel leuk maar daar heb je het ook mee gehad.
|
|
|
Peterkiter
|
Zaten ook redelijk wat spellingsfoutjes in!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Op het product overzicht staat ook geen 01/2007. Dat vind ik vreemd.
Voor de rest vind ik het product overzicht best wel ok. En sommige merken wilden niet meewerken, waaronder Pat Love. Dus dat kan ik ze best vergeven.
|
|
|
Alferink
|
Huh, ik dacht dat er gezegd was dat de productguide niet een officieel nr was... Ik ga is ff zoeken. Edit// Toch niet. you're right. bij een paar teksten stond de spellingscontrole uit. access nr 2 moet het beter gaan ;-)
Hopelijk ligt hij snel op de mat (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Nou uitgebreidere tests (ipv de samenvatting stijl) en wat meer (beter) uitgelegde trick tips met mooie sequences zouden mij wel geinteresseerd houden. Bijv een artikel over waverijden met meerdere technieken uitgelegd.
|
|
|
patricks
|
We krijgen nu ook 5 nummers in plaats van 4 toch??
|
|
|
CHRIZZZZ
|
er zijn 5 uitgaves totaal waaronder de productguide er 1 van was is gewoon een extra dus
|
|
|
|
|
edwin88
|
hij is binnen
|
|
|
Kevin
|
Allang binnen joh maar vond hem een beetje tegen vallen eigenlijk en de foto contest vond ik ook niet heel veel bijzonders tussen zitten dus tja verder niks over te zeggen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
IK heb hem nog niet binnen.
Ik vind het voor een blad dat louter op sponsoring bestaat best goed. Zeker in vergelijking met bladen die wel een hoger abboneeprijs hebben naast de inkomsten van de sponsoring.
Onderwerpen lijken me wel interressant. Alleen ik mis kite & board testen?
|
|
|
Psychotic
|
Ben erg benieuwd, onderwerpen klinken weer erg goed, vooral dat interview met Armin
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Moet hem nog krijgen...woon in gelderland...kom op TNT....ik wil wat lezen in de trein Ben benieuwd nu Maarten Huisman weg is...Ik vond zijn stukjes meestal wel intresant. Een vrouw/meisje doet het nu toch?
|
|
|
[Pepper]
|
Valt net bij me op de mat! Ben benieuwd....
|
|
|
storm
|
weer geen tests te vinden. terwijl daar volgens mij juist veel behoefte aan is
|
|
|
Idefixe
|
vandaag net binnen. Waaooow, zie net bij bij de afdeling "FRESH" een aankondiging voor KITESURF SEASON KICKOFF '07 staan hoezo up to date? En ga nu niet roepen van "het duurt allemaal even enz. enz. " want dat weet je als uitgever zelf toch ook wel ( denk ik zo ) ........
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik heb hem ook. Ziet er goed uit weer, interessante artikelen en mooi vorm gegeven. Alleen jammer geen materiaal test. Zeker wil je dat zien zo aan het begin van het seizoen. Jammer.
Overigens had editie 04/2006 wel een 2007 materiaaltest, maar deze was wel beperkt. Daarin werd wel verwezen naar de volgende editie dat daar testen in zouden staan.
|
|
|
Psychotic
|
Was een ineteressant nummer, keep up the good work!
|
|
|
The Submarine
|
Net uit brievenbus gehaald... ga ik um lekker lezen in de nachtdienst... Patiënten hebben lekker pech vannacht..
|
|
|