The Submarine
|
Kzou voor dat inverteren maar niet zo bang zijn hoor!
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Maar mij gebeurt bij alles wat ik nieuw heb iets slechts. Mn telefoon bijvoorbeeld legde ik boven de wc, hij viel en ik ving em nog net op tijd op, dat was de 1e dag en zo kan ik door blijven gaan.. Geloof me, ik kan alles wat fout kan gaan voor elkaar krijgen
|
|
|
Morres
|
wat denk jij negatief zeg, en dat voor een 16jarige..
je ving em toch, denk positief
|
|
|
The Submarine
|
En je weet zeker dat je geen vrouw bent?? hihi maar ff serieus over dat inverteren zou ik me echt geen zorgen maken
|
|
|
roeb
Gast
|
Gewoon ruilen die kite, of je geld terugvragen en de 2e hands markt bekijken.. Zo te horen heb je geen mensen binnen je kennisenkring, welke kiten? Anders kunnen die je helpen bij het beoordelen van de kwaliteit van een 2e hands kite..
Je kan ook een keer naar het water komen als het waait, er zijn zat kiters die je wel willen uitleggen waarop je moet letten bij het aanschaffen van 2e hands..
Ik had ook een perfecte beginners set gekocht vorig jaar, bij vd Berg.. Naish Aero II 12 (€450 (angry_kitesmiley)) en een Wikipa boardje: Perfect voor beginners, zeiden ze.
Ga ik afgelopen zomer het board inruilen, zeggen ze: ja daar kunnen we niets mee, compleet ongeschikt voor beginners.. En over andere kites dan die Aero heb ik ze toen ook niet gehoord ofzo, daar moesten ze toen geloof ik van af.. Ook was ik voor die prijs behoorlijk afgezet..
|
|
|
MasterWurm
|
Laat je ons even weten hoe het afgelopen is? Ben toch benieuwd wat de reden is waarom ze je zo'n kleine kite hebben aangesmeerd Ik heb btw laatst ook een 9 meter bow gekocht. die kan ik vanaf 15 knopen varen (65 Kilo's) Maar 7 is echt te klein hoor.
|
|
|
roeb
Gast
|
Wat heb je voor de link betaald?
Op de site van vd berg staat dat hij € 1049,- kost. Van den berg biedt ook de North Vegas 12 2006 voor € 929,- inclusief bar aan. Dit is een goede kite, je hebt hem evengoed nieuw. Echter is dit geen bowkite..
Of de Naish Boxer SLE, € 1089,- incl. bar en lijnen! Dit is wel een bow-kite..
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
ok, ik ben een half uurtje niet online en gelijk allemaal vragen nu even alle antwoorden 1. ikben geen vrouw, ik heb gewoon altijd pech 2. ik zal het positief bekijken 3. ik ben de enige in mn kennissenkring die kan kiten (ik heb vrienden zonder ballen 4. ik heb voor de hele set 1600 betaald, nieuw board (128 dacht ik, ik ben 180), schoenen, pak, en complete kite. 5 ik bel morgen gelijk na school en dan post ik het hele verhaal wel even. nu nog een vraag, stel ik neem een nieuwe kite, moet ik dan een ander model nemen, of gewoon een grotere? Bedankt, Lucas
|
|
|
roeb
Gast
|
Een grotere zou ik nemen (als ik jou was) Dan zou ik gaan voor een 12 of een 13m.. Dan kan je al vrij snel varen..
|
|
|
Idefixe
|
Onbegrijpelijk trouwens dat ze je een 7m verkocht hebben. Hoorde laatst ook al iemand vertellen dat ze bij vd Berg een 5m Nitro aan een beginner hadden verkocht....... (geschokt_kitesmiley) Inderdaad: omruilen die handel voor een 12/13m. Heb je deze zomer nog veel plezier!
|
|
|
The Submarine
|
Zo ken ik Van de Berg eigenljk niet. Ik vind ze altijd wel ok.
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik word op het snowboard gebied ook altijd goed geholpen, de service is ook prima, dus we komen er wel uit denk ik. Ik ga gewoon kijken wat ze er aan gaan doen
|
|
|
roeb
Gast
|
Laat je in iedergeval niet afschepen! Ik ben benieuwd!
gr. Robert
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb ik al eerder geschreven dat is volgens mij de handels wijze bij vdberg ze weten toch ook dat een 7 mtr kite alleen werkt in het voor en najaar met stormwind nou heeft die jongen z'n hele geld daarheen gebracht en gewoon het verkeerde meegekregen vind het niet kunnen eigenlijk maar ja da's mijn mening (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ja ik vind het ook ontzettend kl*te maar ja ik zit nu in deze situatie, dus ik moet nu maar die laatste centjes bij elkaar krijgen.. Dat word werken ipv kiten
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kijk wil niet zwart praten want ik haal heel veel bij die winkel maar vind wel dat ie zijn personeel beter moet opleiden want zoals jij pas begint met die 7 mtr moet je met veel te veel wind leren kiten is net russisch roulette daar staan ze dan niet bij stil . (tong_kitesmiley) je kan beter een overjarige kopen van 2006 kan je in ieder geval meteen varen er zijn er genoeg voor zelfs een mindere prijs ook bij vdberg dus daar moet je wel uitkomen ik zou in ieder geval geen duurdere nemen want dat hoeft niet keuze genoeg boxer 2006 12 mtr 5 e lijn heb ik het mee geleerd en dat is voor een half jaar meer dan genoeg en niet zo duur groetjes hans
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
ok bedankt voor de tip! ik zal morgen maar even informeren, oa naar jou aangerade kite!
Fijn dat ik hier de meningen van anderen kan horen!
Gr Lucas
|
|
|
Gertjan
|
He Lucas Ik weeg ook 60 kg en heb vorig jaar heel veel met mijn 7m waroo gekite. vanaf 16 knopen kan ik er al goed mee kiten, met een 128x35 Dit jaar heb ik er een 9m waroo bij gekocht. Kan nu vanaf 12 knopen kiten met een 148x41 board.
Gewicht zegt een hele hoop met kitesurfen. Ik zou die 7m houden en er later een 9m of 12m bij kopen. Mocht je er echt geen geld voor hebben om dit jaar een grotere kite of een groter board er bij te kopen, dan zou ik terug gaan en een 9m halen.
|
|
|
Alferink
|
Dat zegtie dus net,
Gewoon terug gaan dus, want dit is geen stijl.
mja dat ga je al dus ;-)
|
|
|
Hessel
|
Heb zelf een 9m waroo 06 en weeg 60 kilo, mss iets minder. Maar de waroo heeft een goede low-end, kan met deze kite, mijn gewicht en een groot board al vanaf 12 knopen ofzo het water op
|
|
|
MasterWurm
|
Of je koopt gewoon een 9 of 10 Bow.
En voor het lichterewind neem je een 14 Meter 2e hands C shaped.
Scheelt weer een boel geld.
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik ben nu echt helemaal blut geen rooie cent. dus ik neem wel de 9 of 11 meter.. aangezien ik zo veel mogelijk wil kiten deze zomer!! maar wat kost een waroo 7? misschien koop ik die later wel.. Gr Lucas
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
wat kost een goede 2e hands C-shaped 14 ongeveer?
Groeten Lucas
|
|
|
MasterWurm
|
Ik heb een Cabrinha Co2 14 (2004), die kan je overal wel 2e hands voor 300 euro krijgen.
|
|
|