Nieuw bij het kiten, en wat vraagjes..

Lucas-link7
Gast
Antwoord #75 Mei 02, 2007, 03:02:19
edit2Rapporteer  
ik ga nu gewoon sparen (en snel!) voor een grotere C-kite, want ik denk dat ik gewoon niet genoeg power in mn link had zitten die dag dat ik ging kiten.. helaas moest ik vandaag werken en morgen  ook (geen wind, maar toch werken blijft saai Sad ) weet iemand wanneer het weer goed is  om gewoon in schellinkhout te kiten? vervoer regelen is een btj moeilijk voor mij.. mn ouders hebben beide geen zin. verder komen ook mn nichtjes morgen, maar misschien dat hun een middag naar adam gaan en dan kan ik misschien kiten Grin moet er wel sterke wind staan. En ik moet echt wat hulp gaan vragen, want anders kom ik nooit op mn boardje te staan Wink btw ik heb een 128, breedte weet ik niet uit mn hoofd..

gr Lucas
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #76 Mei 02, 2007, 17:21:02
edit2Rapporteer  
tja ik zou toch snel een grotere maat kopen, omdat nu al uit de verhalen blijkt dat je te weinig wind had met je 7, terwijl andere wel aan het varen waren. daarnaast is het als beginner moeilijk om de lowend eruit te halen want je moet dan enorm op snelheid gaan varen..
Bart13

Geen avatar

Antwoord #77 Mei 02, 2007, 17:51:43
edit2Rapporteer  
als ik het goed hoor dan heeft hij er in iedergeval lol in en dan lijkt het alsof je binnen notime je 2e kite hebt gekocht
007

Geen avatar

Antwoord #78 Mei 02, 2007, 18:41:30
edit2Rapporteer  
Lucas, koop geen C-kite erbij. Wees verstandig en spaar voor een grotere bow. Voor een beginner veel beter en veiliger.

Ik heb zelf de Link 7, 9, 10.5 en 12.
De beste aanvulling voor jou is 10.5. Als je bij Slingshot wilt blijven.

De overstap van 12 naar 7 is te groot.

Met betrekking tot de Link: Als 5 lijns is de relaunch minder. Ik vaar m over het algemeen als 4 lijns. Verder nog een vraag: Heb je de rode bridle erbij gekregen? Dit is echt een must! De oude zwarte bridle werkt niet goed. Maar met de rode is het een super kite.
Lucas-link7
Gast
Antwoord #79 Mei 03, 2007, 01:38:08
edit2Rapporteer  
ik vaar em 4 lijns, maar dan moet ik maar meer sparen he:p misschien dan een waroo.. ofzo

wat is een bridle? sorry maar ik bn een btj amateur

Greetz Lucas
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #80 Mei 03, 2007, 01:53:19
edit2Rapporteer  
die draadjes aan je kite, zijn ze rood of zwart van kleur?Smiley
Lucas-link7
Gast
Antwoord #81 Mei 03, 2007, 01:58:32
edit2Rapporteer  
ik heb 1 rode, 2 grijse, en nog een kleur, ik weet niet meer, de grijze zijn die in het midden, en de rode van 1 buitenkant.

Greetz Lucas
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.