Wat is het ultieme allroundboard van 2007 ??

VincentC

Antwoord #25 Mei 01, 2007, 22:50:51
edit2Rapporteer  
Waarom hoor ik niemand over Brunotti???????

Ik zit te wachten op mijn pro x 128x38,5 en ik denk dat dat ook een goed board is (mag het hopen)........

Maar geen echte allrounders

Allrounder boardjes waar ik ook ervaring mee heb zijn Kiteloose boardjes. Voor 2006 waren dit de Drug serie en voor 2007 is dit de Solo (http://www.loose.it/loose_07/En/solo.htm).
Boardjes hebben allemaal dubbel concaaf, houten kern voor veel flex, zijn erg licht en zijn echte allrounders. Veel low-end, veel high-end, geschikt voor alle tricks en belangrijker, presteerd zowel op vlak water als op superchop of op zee perfect.

Ik zie dat je een blessure hebt en dus een board zoekt dat erg zacht land, zelf heb ik op dit board al honderden ingehaakte en uitgehaakte loops gedaan, waarvan ik er hooguit 4 terugvoelde in mijn enkels.

Ik heb zelf op dit moment de Kiteloose Small Drug 133x37 en echt een topboard. Aangezien ik een board wil met widestance ga ik over op ThornIII, dus mocht je interesse hebben om mijn boardje te testen/kopen whatever kun je me PB'en  ThumpsUp
ItsMe.Erik

Antwoord #26 Mei 02, 2007, 02:09:38
edit2Rapporteer  
Ik ben dus niet de enige die een nieuw boardje zoek.  :Smiley

Ik vaar nu de jaime pro 123 uit 2005 (met de zwarte onderkant) met spleene pads & straps en eigenlijk wil ik kwa vaar eigenschappen geen ander boardje omdat deze zo lekker vaart, speels, goed te controleren vooral met veel wind.

Maar hij is soms toch echt te klein. Een vriend van mij heeft de de large uit 2005, maar deze voelt groot aan en moeilijker te contolleren met veel wind. Dus zoek ik iets dat er tussen in zit.
Ik dacht aan de demon 2006 maar deze valt af aangezien deze moeilijker hoogte loopt. Dus zit ik te denken aan de Noble 555 of de spleene rip 128 (2007), maar een echte test van dit board kom ik niet tegen.

Ik ben bezig met unhooked tricks en zoek een board dat vergelijkbaar met de jaime pro 123 (2005) is, alleen dan wat groter zonder dat ik veel in moet boeten t.o.v. mijn jaime pro. (Anders ga ik op zoek naar een jaime pro 2005 M)

Wat denken jullie. Volgens mij doet de jaime 2005 niet onder voor de 2007 boards
(HJ) MINI-ME

Antwoord #27 Mei 02, 2007, 18:04:33
edit2Rapporteer  
Waarom hoor ik niemand over Brunotti???????

Ik zit te wachten op mijn pro x 128x38,5 en ik denk dat dat ook een goed board is (mag het hopen)........
Misschien komt dat wel door de filmpjes van Len10  schater Ik zie die gast alleen maar hoog vliegen en vervolgens ze enkels breken als hij weer land.... Dus dan krijg je niet echt het idee dat het een all round board zou kunnen zijn.... Bovendien varen ze bijna allemaal met die nikeair pads van Liquid Force dus heb ik nog steeds het idee dat het board erg hard aan zou moeten voelen...
Maar ik begrijp uit jouw fotoshoots dat er door jullie veel gevaren wordt met de X-pro dus kom maar op met die info zou ik zeggen  ThumpsUp
Ps ik kraak het board niet af hoor maar zeg alleen wat ik zie en zelf dus NIET heb mogen ondervinden  InLove
007

Geen avatar

Antwoord #28 Mei 02, 2007, 18:27:53
edit2Rapporteer  
Erik,
Het is handiger om een nieuwe topic te openen. Om je vraag te beantwoorden: Ik had hiervoor de Jaime 2005, maat M en L. Lekker boardje, maar de boards van 2007 zijn toch stukken beter.
Sowieso kun je tegenwoordig veel makkelijker een groter board varen ivm de nieuwe flex technieken. Je zal echt niet snel je grip verliezen.
Mijn advies: probeer eens een maat groter.

Heb nu zelf de Shinn 130x40 maar een maat groter had ook nog gekund.
Morres

Antwoord #29 Mei 02, 2007, 18:40:05
edit2Rapporteer  
Gister Takoon Karma 128*38 gevaren, wat....een....bout...ding.
Opzich wel lekkere shape, maar hij's knetterhard, en de footpads zuigen...de straps zijn wel lekker...maar hij deinst over elk golfje...bout...

Overigens ook airush switch gevaren, 138 2007.
Opzich wel goed lichtweer board, maar slecht te stoppen met meer wind merkte ik. straps zijn ok, beetje elastisch. en pads waren gemiddeld.

overigens vergelijk ik dit met een nobile 666, dus dan is het al snel veel slechter Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.